1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs vs Luleå

« · 183072 · » Till forumet

Sv: Brynäs vs Luleå
Magoo70: Var på plats. Tråkig match. Brynäs skapade mest, men dåliga avslut och bra målvaktsspel i Luleå. Luleås chanser bestod mest i att brynäs slarvade vid eget mål. Bonuspoäng till Brynäs kändes mest rättvist även om jag gärna sett en trea.
Kommentera

claesw: Tackar Ove och Rammer! Detta kändes grymt skönt. Längtar såå till på tisdag, då skall vi visa Lilla Brynäs vilka som är bäst i MittNytt land.

Mot Framtida Segrar!
Kommentera

Hong Kong:
Tyckte att BIF radade upp chanser, om man litar på Sportens bilder...Kanon, nu är vi på banan igen!
Kommentera

Natten: Säga vad man vill om Ram:s målvaktsspel, men visa glädje det kan han. Snyggt straffmål av Ove, tänk om han kunde börja göra lite fler mål i ordinarie tid också.
Kommentera

RavenLord: Han fick en smäll mot Modo sist men det är inget allvarligt.
Kommentera

RavenLord: Sjödda är grymmare än någonsin. Nu är det bara att bänka sig framför hockeykväll och kolla in Brynäsmålen, vi som är födda i fel stad och inte kan se alla hemmamatcher live.
Kommentera

Makkan: Sjödin lär ha spelat enormt mycket ikväll med brist på backar...tyckte man såg han på isen hela tiden hehe
Kommentera

RavenLord: Jag har inte en aning. Jag har letat men ej hittat något.
Kommentera

Nån som vet farför P3 ej var med ????
Kommentera

RavenLord: Tack för matchkommentaren.
Kommentera

rafalski: Man kan ju alltid hoppas att dom i hemlighet byter match som dom gjorde igår. Jag bänkade mig i fotöljen för att se Colorado - Nashville men då hade dom fått för sig att visa den jätteintressanta matchen New Jersey - Florida....skönspel och många mål...jo tjena.
Kommentera

spookyMulder: Nu går jag ner och hämtar tvätten i tvättsrugan så får vi se om Ravenlord har skrivit något intressant om matchen.
Kommentera

Lilljanne: En haffsig match med mycket iceing och avblåsningar och en domare som inte höll klassen alls som vanligt...blåser i ena stunden och släpper liknande i nästa sekund.ingen nivå alls utan upp o ner...Men BIF va de lag som skapade klart messt
Kommentera

Hong Kong: ...jag var uppe i Leksand och jobbade i måndags och på lunchen (nån´kinarestaurang a la knätofs) så kom Jonas Begquist och "masken" in och satte sig vid bordet bredvid. Och det kan jag säga, inte var det sm-guld de diskuterade :- ).
Kommentera

Jompe: Canal+ visar Djurgården-Färjestad på Tisdag, är det sånt som kallas fingertoppskänsla?
Måste vara omgångens ointressantaste match !
Kommentera

RavenLord: Berätta mera!
Kommentera

Luleås målvakt var bäst
Kommentera

RavenLord: Berätta, vem var bäst?
Kommentera

RavenLord: Varför lyckades du inte hålla Tony R borta från läktaren i sista så Janne slapp lägga den i ribban.
Kommentera

Ja hemma från gavlerinken med 2p efter ännu en straff vinnst :)
Kommentera

Makkan: Äntligen närkontakt, rysare på tisdag väntar men först den otroligt intressanta Allstarmatchen ! Vem fan har kommit på det spektaklet. En sak är säker, Berka har antingen en stor släkt eller en massa polare, kombination kanske ?
Kommentera

Makkan: Betyder att vi kan gå om masarna på tisdag...=)
Kommentera

Makkan: Jag försvann där en lång stund. Stort strul med bradbandet. Två pinnar är förstås bra, men med tanke på skottstatistiken och minst två skott i målramen känns det som en halv förlust. Men vi är på gång, masarna kommer att få det hett på tisdag.
Kommentera

rafalski: Aktuell Tabell nere i träsket.

6 Malmö 45p
7 Södertälje 44p
8 Luleå 44p
9 Modo 43p
10 Leksand 41p
11 Brynäs 39p
12 Linköping 34p
Kommentera

Radiosporten missade alla straffar utan en. Det är fan imig en bragd. Hade det varit 08:orna då hade dom inte missat något.
Kommentera

Världsklass: Ram verkar hittat storformen lägligt. Hoppas även att anfallsspelet lossnar framöver.
Kommentera

rafalski: Han var väl på muggen när dom slog straffarna.
Kommentera

Är bara att säga grattis till två poäng. Är trots allt rätt nöjd med 1 pinne.
Kommentera

Hong Kong: Känns skönt att ha masarna på bortaplan, verkar otroligt spänt i Gavlerinken. Det här bör betyda att Rodrigues förbannelse delvis är hävd.
Kommentera

Jamie Ram 96,2%, låt honom stå i fortsättningen också
Kommentera

Lilljanne: TACK FÖR DET IGEN OVE!!!...Nu plockade vi två poäng på Modo, Ssk, Leksand. Och kanske en på Lindköping
Kommentera

Världsklass: Det var gott. Men lite besviken är jag vi skulle ha haft 3 pinnar idag.
Kommentera

Världsklass: Härligt Molin !
Kommentera

GRYYYYYYYYYYYMA TIGRAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Makkan: Lite rättvisa i alla fall.
Kommentera

Ove ÄR med!
Kommentera

Makkan: YES
Kommentera

Världsklass: STRAFFAR
Kommentera

Timeout i Malmö, jätteintressant....
Kommentera

Vad tänker radion på, Skitspännande i Gavlerinken ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

rafalski: Nu är det väl straffar eller ?
Kommentera

Makkan: Härdsmälta i masugnen 2-5 hehe....
Kommentera

Makkan: Jo Jag vet!!! Han är sämsta kommentatorn i Sverige tillsammans med dom i Ö-vik och Karlstad,
Kommentera

Världsklass: PP, nu ska puckuslingen in !
Kommentera

Makkan: PP
Kommentera

Varför kan vi aldrig dominera på hemmaplan? Vi har minusmålskillnad hemma! Kan aldrig ha hänt oss tidigare.
Kommentera

Makkan: 1-0 till Malmö.
Kommentera

Världsklass: Wahlman den flummarn går inte att lita på. Han brukar att sväva omkring.
Kommentera

Sa Wahlman att dte var 16-5 til Bif i sista med några minuter kvar ska vi vara glada för 1 po, skotten i sista blev ju 16-12 till slut
Kommentera

Hong Kong: Skönt det vore om Vf kunde strula in en puck nu.
Kommentera

« · 183072 · »