Brynäs IF

728194 inlägg · 7961 ämnen

CHL - 17/18

1815623 · » Till forumet

Sv: CHL - 17/18
Högt tryck på försäljningen iallafall, 3 i rad fanns inte, fick ta 2 platser längst ner mot hörn, ungarna får stå, vill de iofs alltid göra:) Detta till match 1.
Kommentera

Skrubben: CHL är inte positivt tror jag men kul att få lite internationellt motstånd på försäsongen. Sen matcherna under säsong är ju skit då det är bättre att vila tror jag istället för att lira och riskera skador.
Sen gick ju Frölunda minus på CHL trots att de vann skiten så någon kassako är det inte. 👎👎👎
Kommentera

Lesky: Sluta hacka på Bert? Jag tycker han har bäddat för det själv genom åren med sitt eviga grinande när det tar emot och sitt "vi unnar ingen annan framgång"-snack.
Kommentera

Frågan är, hade det blivit straff om match 7 varit i Skellefteå?

När Leif Boork coachade Brynäs i match 7 mot HV71 borta vid oavgjort i 3:e perioden så sliter en HV-spelare hjälmen av en Brynäsare, och Brynäsaren tvingas byta och då passa HV på att avgöra matchserien - när Brynäs egentligen skulle fått powerplay! Minns att jag blev SKOGSTOKIG på det!

Frågan är, hade Brynäs fått PP om matchen avgjorts i Gävle?
---
Menar bara att det är förjävligt att 7 matcher ska avgöras på något tveksamt domarbeslut - så sluta hacka på Bert också och förstår hur han känner det, speciellt efter att ha tappat 3-1 i matcher. Sparka inte på den som redan ligger!
Kommentera

CHL - 17/18
Nu är vi klara för CHL nästa säsong. Vad säger ni, bra eller dåligt?
Kommentera

1815623 · »