Brynäs IF

728149 inlägg · 7962 ämnen

Christian Sjögren

« · 453189 Till forumet

Sv: Christian Sjögren
aphac: På 50 matcher i Timrå föra säsongen så gjorde Sjögren 6 mål 4 ass -12 och 73 utv min.
Kommentera

Köpet av Sjögren är ju lite märkligt,men det gåtr nåt rykte om att Luovi har tackat för sej,det enda logiska man kan få ut av köpet av Sjögren är väl att man vill ha en ren checkingline med Sjögren,Malmström o Molin som center.................Vad tror ni??
Kommentera

Jag säger bara: Varför Sundlöv?!
Kommentera

79 Andersson:Han tog 14.30 planet till Finland med brutet kontrakt
Kommentera

79 Andersson:

Molin brun i brallan, undrar om Sjögren får äta upp det nu?

www.timraik.nu/kronikor/?nid=711
Kommentera

Bissett19: ja det undrar jag med, jag lär väl också har missat något nu
Kommentera

Lunkan: Han kom fri en gång i Leksands ladan tyvärr fick han inte pucken mot mål :o
Kommentera

HF: Klart man minns nr 14!
Kommentera

aphac: Pappa Bäckström kanske snörar på sig skridskorna då och konkurrerar ut sonen. Eller så kan jag snacka med grannen (J-E Stormkvist om nån minns honom) ;)

-HF
Kommentera

aphac: Just nu fattar man ingenting räcker det inte med alla jävla dockhussåpor på TV måste man hålla på en i hockey också!!??

:(
Kommentera

aphac: Nu är Brynäs desperata, Christian Sjögren, nu får dom väl ändå ge sig!!!!!
Kommentera

aphac: Ursäkta har man missat nåt??Ska Luovi försvinna??
Kommentera

Bissett19 Luovis ersättare,jäklar vad det måste ha gått undan. Vi kan ju inte bara dra vinstlotter.Jag tror BIF kommer att ersätta Bommen/Tominen vid nästa fönsteröppning.
Kommentera

HF: Ähh nu får Kupan konkurens om platsen som den som tar dom flesta dumma utvisningarna ;)
Plus att han har nog ett fint tempo i kroppen...han har ju för bövelen spelat för Enköping i div2
Kommentera

HF:Vem fan är Marian Hossa?För vi har Christian Sjögren, För vi har Christian Sjögren,För vi har Christian Sjöööööööögren,fyyy faaan vad vi är bra!Fy fan vad vi är bra,fy fan vad vi är bra,För vi har Christian Sjögren...................:-)
Kommentera

HF: Finns bara en anledning till att man värvar från div2!!!!!=BILLIG SOM FAAAN!!!!
Kommentera

leek: Kanske är nån pryl från arbetsförmedlingen ;), han grät ut i Sundsvalls Tidning nyss om att han gick på a-kassa.

Jag hade hellre haft N.D kvar en denna spelare. Ingen kille som drar upp lagmoralen direkt heller.

-HF
Kommentera

en medelmåtta till gör ingen skillnad!
Kommentera

björne: Vad ska vi med han till??Vi vill ju ha lirare!!!!
Kommentera

« · 453189