Brynäs IF

730581 inlägg · 7961 ämnen

Clas Ohlson Cup

« · 891212 Till forumet

Sv: Clas Ohlson Cup
rackham: Byggnader av Gustaviansk stil har man ju sett, men tält i Gusteniansk, det liksom vänder sig i magen...;)

Nu åkte man väl på att sitta hundpasset....
Kommentera

Gusten:

Tom Ankan kan tänka sig skåda BB-lägret i Ejendals om Qusten bemannar ruska kort och ruska lång...

Vad är förresten Sundsvall mot Leksand?
Endast Leksand Gustenianska eldvakter har...
Kommentera

Bissett19: det tycker jag låter som en bra idé... SCA been there, done that...
Kommentera

Bissett19: "Kanske blir ett 25 manna BB tält utanför Ejendals, Gusten är eldvakt"

Brinner tältet och handsklagret upp så är ni collateral damage boys ;)
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Det verkar bli många uppe i Leksand,kanske ska man ändra planerna att välja Leksand ist för Sundsvall,får höra med GL o 70Mönsterås vad dem säger.Kanske blir ett 25 manna BB tält utanför Ejendals,Gusten är eldvakt.
Kommentera

20 Lindgren: Själv så åker jag hem ;-)
Vore kul om det lite folk dit, så att det inte är bara dalmasar samt kullor där...

Har inte orkat kollat så noga men kan någon tipsa om boende i byn.
Kommentera

Kommer ni som åker till Leksand ha sittplats ellet stå?
Kan ju vara kul att stå ihop så att man slipper skrika sig hes ensam;)
Nu gäller det bara att övertala pappsen ( även han Brynäsare) eller någon annan att föjla med så att man slipper åka ensam....

Hur gör ni andra med boende? camping?
Kommentera

Fundamentals: Du får ligga inrullad i den där banderollen om Masken som Ultras Brynäs smugglar in.
Här sitter ni hockeyälskare och drömmer om bortaresa mot Djurgår'n. Jag åker på den redan idag.
Kommentera

Har varit i kontakt med Leksand superstars ordförande angående Ejendals Cup, supporterklubbarna till respektive lag som medverkar i Cupen, kommer att bli erbjudna biljettpaket, pris ej ännu fasställt, öltält skall finnas, med uppträdanden.
Kommentera

GävleLasse: Kanske kan man planka in via isbilsgaraget.
Kommentera

Gusten: Ja det är så sant.. man få ta med matsäck och egen pilsner.. det bär emot att sponsra "di där" mer än nödvändigt.
Kommentera

GävleLasse: Blir nog en eller två matcher för mig bara. Det tar emot att hjälpa dom där otäckingarna att fylla kassakistan ;)
Kommentera

Clas Ohlson Cup blire nog! Kan tänka mig att den är lite mer genomtänkt en Mora Cupen förra året då man inte fick gå in i baren om man hade bortastå biljett ;) tänk om Läckerol Asken skulle göra lika då skulle omsättningen av årets klirr i kassan vara nån mille mindre ;)
Kommentera

Starzign: jag funderar också på att åka upp till Leksand.
Kommentera

20 Lindgren: Okej...är sugen på att åka till Åland oxå men det är något längre bort:) Så jag står i kvalet mellan Leksand och Åland...
Men om det skulle styras upp en supporterresa till Åland så blir det nog dit...men men....=-)
Kommentera

Starzign och GävleLasse: Jag är fortfarande i valet och Kvalserien om vilken av de tre cuperna jag ska åka på. Är det ingen grupp som vill grupptrycka mig?
Kommentera

Starzign: Jag har funderat på att åka upp, få se vem man får med sig...
Kommentera

Clas Ohlson Cup
De har tydligen släppt biljetterna nu till cupen i Leksand.
Undrar om det är några här som tänkt åka dit?
Är ju mycket roligare ifall man är fler Brynäsare och slippa
känna sig så ensam:)
Frågan är nu vem man ska lura med sig upp?;-)
Kommentera

« · 891212