Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Fast ska vi vara ärliga var det där en riktigt bra prestation...hade t ex Lindholm gjort samma sak hade vi varit lyriska.
För övrigt är det en bra hockeymatch, tycker ändå vi spelar helt ok!
hejhej:Lyfter man över 200k per månad i lön så kommer vissa förväntningar/krav
Det går så bra att torka sina tårar med en lönespec på 25% av lönesumman, för det är vad LJ har varit värd de två sensate säsongerna.
Redigerad kommentar
hejhej:Så det som skrivs här inne påverkar spelarna?
I så fall.. Kom igen Lasse... gör några mål, sätt in några feta tacklingar och till sist Lasse. Kladda inte med pucken i egen zon och passa enkla passningar istället för att söka det svåraste alternativet.
SÅ, nu kommer Lasse att spela skitbra...
MarcusElving: Jag gillar Bertilsson skarpt ,tycker han spelar ett grymt bra närkampsspel och har rätt hyfsat spelsinne.
En sak jag dock tyckte redan förra säsongen är att han spelar med för små marginaler då och då, detta har ökat denna säsongen. Jag hoppas att han kan komma till rätta med det. Bra att han försöker utveckla sitt spel,men man får välja sina lägen.
Angående bänkningen av Djoos så tycker jag nog Löf hade varit ett bäätre alternativ.
Lasse tycker jag ska få en sista ärlig chans att uppnå sin forna nivå,annars har nog Löf vart något mer stabil än honom.
arnio: Lasse var ju nära att bjuda på ett par baklängesmål förra matchen, sånt har vi inte råd med.
Höjer han inte sig omgående så vill jag inte se honom på isen.
Laddad är jag också!! :)
Vad är det för jävla avslut idag?
Mitt i magen i öppna lägen gång och gång.