1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

731377 inlägg · 7961 ämnen

Cricke's tråd

203851 · » Till forumet

Sv: Cricke's tråd
observant: "upp som en sol i aug ner som en missil i bagdad!!!"

*asg*

Det var första skrattet på mycket länge för min del......
Kommentera

70 Rodrigues: Jo det kan bli så och det är därför man går dit ändå för skulle dom skrälla så kommer man att vara så j-a glad.

Synes på torsdag alla Brynäsare, kom till Kvarnen före match så att vi kan spy galla över dagens Brynäs *ler*
Kommentera

65 Selander: Brynäs lär få känna av Djurgårdens revanschlust på torsdag, att sedan Brynäs är revanschsugna har ju inte hjälpt hittills, det blir ju för fan stora darren så fort dom får ett mål i häcken! Jag tippar 8-2 till Djurgården, finns inget som talar för något annat än stortorsk!
Kommentera

prosten: Och jag var där, det enda man hittils kan se tillbaka på med ett leende på läpparna.

Nu på torsdag så blir det match igen och det skall bli kul att se hur vi kommer att klara oss då, har vi tur så kanske vi spelar jämt annars så är det som vanligt.
Kommentera

KungMartin: Har sätt alla hemmamatcher utom den idag och jag håller fast vid det jag skrev tidigare. Har Bergkvist inte fått någon chans i Brynäs? Han har ju för tusan spelat alla matcher utom två.
Du kan väl ändå inte mena att kedjan med Anger, Miettinen och
Bergkvist var speciiellt lyckad. Det var när Kyrö kom in i kedjan som den lyftes, Nylander är bara en tråkig sargspelare som oftast förlorar sina närkamper i hörnen, liksom Lindström. Det finns många andra spelare som kan dels kämpa och dels även göra mål vilket dessa tre spelare ej har kompetens till.
Adam Andersson är en av de sämsta backarna jag skådat i Brynäs, Varenda passning som han slår kommer i midjehöjd. Mycket irriterande för medspelarna.
Lycka till i kvalserien Brynäs, det kan ni verkligen behöva med två urdåliga målvakter.
Kommentera

rafalski: Vi får glädjas åt det för det var det enda det här laget vann upp som en sol i aug ner som en missil i bagdad!!!
Kommentera

rafalski: JUST DET !
Kommentera

INGEN kan ta ifrån oss segern i Electro oil Trophy. Gonatt !
Kommentera

KungMartin: Bra sagt!
Kommentera

KungMartin: Håller med om Nylander han kämpar verkligen och sliter...Men varför finns det ingen som kan gå in och ta stryk framför mål i ex Powerplay
Kommentera

Cricke: Har du sett Peter Nylander i någon match?
Han kämpar hela tiden när han är inne på isen. Samma sak med Johan Lindström när han spelade i Brynäs. Bara för att en spelare inte öser in mål så betyder det inte att han inte är en bra spelare. Kenneth har aldrig riktigt fått chansen i Brynäs. När han spelar i rätt omgivning så är han mycket bra. Se bara när han spelade med Anger och Miettinen.
Kommentera

Cricke's tråd
Den största anledningen till Brynäs fiaskosäsong är Ram med sina jävla målvaktstavlor vareviga match. Han sprider osäkerhet i hela laget. Med en normal målvakt hade Brynäs legat i mitten. Att han inte skäms, egentligen skulle han stå över sin skyhöga månadslön så att SK kan inköpa en målskytt, bara för att han varit urdålig i så många viktiga matcher.

Tre div 2-mässiga spelare som jag absolut inte vill se i Brynäs nästa säsong är Bergkvist, Johan Lindström och Peter Nylander.
Kommentera

203851 · »