1150x200-brynasbanner.jpg

Dackells skada....?

« · 661836 Till forumet

Sv: Dackells skada....?
Bissett19: Som det såg ut på träningen så kommer nog Boorken att använda en hel fjärde femma.

Malmström-Aarnio-Gella

Kupan - Cassel
Kommentera

Bissett19:
Spets är fridlyst.
Kommentera

GävleLasse:

Månsson-Björne-Spets

Molin-Bäckis-Widing

Hermans-Almtorp-Felsner

Malmström-Aarnio/Gella

......Blir väl förmodligen uppställlningen i morrn då,man går runt på tre centrar som i lördags mao??

Men som du skriver det rimliga borde ju vara att Malmström går in på Spets plats ist,men Boorken tycker väl att Spets har skött sej bra de sista matcherna efter Dackes skada,hans arbetsinsats kan man ju inte klaga på iaf!!!
Kommentera

Bissett19:
Mmm...
Kommentera

Bissett19: Jo, jag reagerade på det jag med. Jag hade lite å känn att de skulle flytta på malmen nu när widing anslutit, men jag trodde att Malmen skulle sättas in på "Spissens" plats, i alla fall fram till när Dackell kommer tillbaka. Jag skulle tippa på att de vill ta det lugnt med Dacke och inte riskera att skadan slås upp igen. Det är ju inte panik bland forwards längre om man säger. Det man saknar nu är en bra center som kan gå in i första eller andra linan direkt.

Det ser ut som att det kommer att bli fyra hela femmor imorgon i alla fall.
Kommentera

rackham: Kan det vara så att Boorken tycker han spelar lite för mycket för sej själv......?
Kommentera

Bissett19:
Tuben är inte så enkel att spela med...
Kommentera

GävleLasse: Du såg inte till någon klasscenter dänere som smög omkring i kulisserna(Stavningen claesw)??

Malmen i fjärde?känns lite märkligt,med tanke på hans spel mot slutet!!
Kommentera

Bissett19: Enligt Micke Sundlöv så är det fortfarande oklart om när Dacke kommer tillbaka. Widing valde tröja nummer 24 och idag tränade han med Bäckström och Molin. Malmen har förpassats ner till fjärdekedjan tillsammans med Gella och Aarnio. Vi får se hur Boork väljer att mönstra laget i morgon. Widing såg ut att kunna tillföra en hel del. Det skall bli spännande att se hur han lyckas i Brynäs.
Kommentera

bradberry: Informationen kring Dacke var ju minst tre matcher(LHC,Leksand,Mora)så rimligtvis gör han väl comeback på Torsdag eller Lördag,men Lasse är väl nere på träningen idag så han får komma med en rapport!!
Kommentera

bradberry: GävleLasse... ;-)

Skämt åsido... Keb visste ingenting igår i alla fall.
Kommentera

Dackells skada....?
Någon som följer laget nära (ser på träningar etc.) som har någon upplysning om Dackes skadade finger? Är angelägen om att få in honom i laget snabbt trots att laget verkar fungera ändå. Han är en av våra absolut viktigaste kuggar! Kommer bli värdefull på slutet!
Kommentera

« · 661836