Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.
- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.
- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.
- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.
- Skeppa iväg Anger. Finns säkert klubbar som skulle ta sig an honom, och kanske är det vad han själv behöver. Han har redan fått lön för ingenting en halv säsong, frigör de pengarna.
- Soling? Se ovan
Då finns det plötsligt pengar att värva en bra spelare för. Om det behövs. Luckan efter luckorna fylls nämligen utmärkt av lill-Danielsson och Rönnqvist.
Igår morse sas det att Daniel Rydmark var klar för Djurgården. Igår på dagen sas det vara en tidningsanka. Igår kväll envisades sporten med att Rydmark snart var klar för Djurgården. Inatt drömde jag mardrömmar om att Rydmark var klar för Brynäs... Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Den dag Rydmark spelar i Brynäs slutar jag titta på hockey.