Brynäs IF

730004 inlägg · 7961 ämnen

DIF-BIF 2/2 2008

« · 934669 Till forumet

Sv: DIF-BIF 2/2 2008
tjugo8: jag vet var du bor glöm aldrig det!
Kommentera

20 Lindgren: kör du med analoga almanackor? Skärpning det är dataålder nu inte stenålder!
Kommentera

65selander:

Så du menade att du hovrade på Hovet...
Kommentera

20 Lindgren: Jag funderade på det där jag också, stod det inte att hälften av de 8000 på plats i går höll på Brynäs i GD. Då är det väll lite lite att satsa på bara 2000 när det är invasion dit, då borde man ju satsa på ca 6000. Jaja, hoppas på riktigt många alla fall.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Huss: För ett antal år sedan så satt jag i IBM,s kyffe. Man tappar ljud men ser bra om man är intresserad av spelupplägg från fågelperspektivet. Fast det bästa var käket och läskeblasken.
Kommentera

Lunkan: Redan gjort, inpräntat i stentavlan. Fick erbjudande att sitta i en av de ljudisolerade burarna (logerna) men det är som att se matchen på TV... fast sämre...
Kommentera

Huge:

Ja, en gång är ingen gång...
Kommentera

rackham: En tillrättavisning i magister Huges anda.
Tycker också att det räcker att ta vår uppstudsige elev i örat..

Se länk...
Kommentera

20 Lindgren:

Ja, framför allt aladåb är ett måste!

Ropen skalla: Aladåb åt alla!
Kommentera

20 Lindgren: Vem har pratat papper jag skrev analoga?

Svenskt uppslagsord
analog analogt analoga adj.
direkt avbildande (motsats "digital")
Kommentera

Lunkan: Bah! Det fanns väl inga pappersalmanackor på stenåldern (historielösa ungdom). Forza 1900-talet!
Kommentera

Lunkan:
har yoga bokat redan...
Kommentera

Lunkan: Ja, det var litet tidigt. Särskilt som att inte ens 20 Lindgren har inhandlat 2008:s almanacka ännu. Innan dess skall du hänga med tuff-tuff-tåget upp till Timrå Station 8 december på en luciaresa utan dess like där vi förstås skall kora och kröna resans JUUSdrOttning. Innan dess har rackham och jag haft ett allvarligt samtal med Hansson och Hansson på ICA Söder om bland annat aladåb, glögg, röda mössor, russin, silvertrådar och nötter. "1500-2000 Brynäsare på Djurgårdens IF–Brynäs IF i Globen lördag 2008·02·02?" Var det inte fyratusen redan igår? Och jag förstår att Swengwall inte inbjuder ålänningarna – de är litet stökiga. Typ som strömsundare. ;-()
Kommentera

DIF-BIF 2/2 2008
Lite tidigt med en tråd om denna match kan tyckas, men globen skall invaderas av brynäsare så skriv in detta datum i era almanackor bröder och systrar!

Utdrag från BIFs hemsida:
Sedan kommer vi att göra en större samlad resa för våra medlemmar och supportrar den 2 februari till Stockholm och matchen mot Djurgården. Då vill vi samla supportrar från såväl södra Sverige, Stockholm och Gävle och vi hoppas på att vi blir 1500-2000 Brynäsare i Globen denna match, med supporterpub och hockeysnack innan, avslutar Sven Engwall.
Kommentera

« · 934669