Brynäs IF

730007 inlägg · 7961 ämnen

DIF-BRYNÄS IF den 20/1

« · 491649 Till forumet

Sv: DIF-BRYNÄS IF den 20/1
A_x_e_l: Ja det kan man lugnt säga...

Viktiga matcher:
Mora - Södertälje.... 0 - 1
(x-x,x-x,x-x) (383)
Malmö - Luleå......... 0 - 1
(x-x,x-x,x-x) (384
Frölunda - HV 71......... 0 - 0
(x-x,x-x,x-x) (381)
Ingen bra start
Kommentera

A_x_e_l: Ja det kan man lugnt säga...

Viktiga matcher:
Mora - Södertälje.... 0 - 1
(x-x,x-x,x-x) (383)
Malmö - Luleå......... 0 - 1
(x-x,x-x,x-x) (384
Frölunda - HV 71......... 0 - 0
(x-x,x-x,x-x) (381)
Kommentera

AD: Ja.......men den ena har temprament iallafall........skriker till så att man tappar hörselen ibland.......sen hur lugn som helst........
Kommentera

65selander: dåliga kommentatorer på hockeylive
Kommentera

För er som känner er sugna att ta en läskeblask mm med lite Hockeysnackare samt andra Brynäsare är välkomna att joina oss på Röda Kvarnen på Globen området. Från 1700 räknas det drälla in lite folk.

Representanter från Brynäs Stockholm kommer att finnas där så passa på och informera er om resorna upp till Gavlerinken från Stockholm/Uppsala

På återseende
Kommentera

DIF-BIF 20/1

Nu ska vi på Bortamatch vi åker Torsdagen den 20/1 till Stockholm för match i Globen, häng med och upplev en fin dag med Brynäs vänner. Anmälan till Tord Larson på tel: 026-61 37 08. E-post: [email protected] eller 58 Larsson här på HS.

Det finns platser kvar
Kommentera

Huge: Ja. Det får vi hoppas men det tar ju tid att spela in sig i laget. Vi har inte råd att vänta en månad på att killarna ska göra rätt för sig...
Kommentera

bocken: Aj fan...
Ja, då är det kört. Inga nya spelare... :-)

Allvarligt talat: tystnaden kan ju tolkas som både och.
Dvs man smyger för att inte dra uppmärksamheten till sig, eller så
har man f.n helt enkelt inget på G.
Hoppas på det förstnämnda..
Kommentera

Gusten: I det här läget skulle Sundlöv redan presenterat minst två spelare, tycker jag.
Kommentera

munkas: Räcker det inte med att du postat länken 4-5 gånger och skickat den i pratbubbla säkert lika många...så jävla kul är den inte.
Kommentera

bocken: Thornton har idag anslutit till SSK och kan börja träna in sig med laget och på så sätt kan SSK dra full nytta av honom. OM Sundlöf får fingrarna ur arselet detta transferfönster blir det säkert i samma tidpunkt som med BomBom...sista sekunden mao. Inte nog med att ett ev nyförvärv då missar att hinna träna in sig i laget, han(dom) missar även dom tre? matcherna under själva fönstret. HOPPAS jag har tokfel...men är rädd att det inträffar.
Kommentera

Huge: Jag läste någonstans om att Sundlöv event. väntar på utvecklingen i morgondagens möte innan han fortsätter att leta efter nya spelare... Tydligen har man inte fattat alvaret ännu!
Kommentera

munkas: En bitsk och lite smårolig bild som man åtminstone kan småle åt en smula. Om man bara vore säker på att ditt alster skall tolkas som galghumor eller med glimten i ögat.
Nu tror jag tyvärr att det ligger lite för mkt allvar och gränsfall till en hånande avsikt med bilden.
Därför säger jag som Sauk: "Ähhh!! Jag är scheptisk..."
Kommentera

Huge: Det var nog bildligt talat - eller också var det inbildning.
Kommentera

munkas: Vilken bild?
Kommentera

Magico: Nä det är inte så at vi ska vara glada fast dom jobbar nog ganska hårt för det finns massor av konkurenter så...
Kommentera

Huge: Vad tycker du om min bild huge?
Kommentera

Huge: Jag tror det kan vara grejer på gång nu. Såg att Bofors 4:e center har fått ett bra erbjudande, det skulle smaka mumma det.....Såg förresten att det var någon som tippat brynäs kvarvarande matcher. Ganska hyggligt tippat. Jag vill inte vara sämre och tippar då Brynäs-kvalspöket 2-1. Med andra ord tredje gången gillt för spöket och dessvärre allsvenskan nästa år!
Kommentera

Huge: Det är inte så många som imponeras av Brynäs förmåga att värva bra spelare så det är svårt att tro på rykten rörande sådana också..
Kommentera

Inga rykten om några nya spelare?
Nästan så att man saknar munkas tjeckiska hemsidor...
Kommentera

Bissett19: "Man kan ju hoppas att Djurgårn fortsätter att vara ojämna,dem verkar ju vinna varannan match ungefär"

Men eftersom Brynäs förlorar varje match lär det inte spela någon roll.
Kommentera

Bissett19: En av dom boende i Gävle trodde att Wahlberg skulle spela i morgon ewftersom han körde på i dag på träningen men icke sa nicke alltså. Allt enligt BIF's hemsida (se länk)
Kommentera

Så här formerar Kyrö imorrn:

Laget:
Målvakter: Johan Holmqvist (Antti Jokela)

Block:
Micke Lind, Daniel Casselståhl, Tommy Sjödin
Tommi Miettinen, Chris Phillips, Niklas Andersson
Jacob Johansson, Daniel Johansson, Mikko Kuparinen

Forwardspar:
Andreas Dackell, Björn Danielsson
Ove Molin, Vesa Viitakoski
Jonas Soling, Henrik Malmström
Nicklas Bäckström, Christian Sjögren

Man kan ju hoppas att Djurgårn fortsätter att vara ojämna,dem verkar ju vinna varannan match ungefär,men spelar DIF på topp är vi tyvärr chanslösa med den formen Brynäs har visat upp dem senaste matcherna!!
Kommentera

64Waern: får hoppas på det, jag har tagit ledigt och vill åka, det låter som att många ska åka i alla fall, en del, ska du med luleå då?
Kommentera

79 Andersson: Vi hoppas väl att det blir en buss som ska åka, tyvärr har jag annat jag måste på.
Kommentera

64Waern: är det många som ska ner till sthlm på torsdag då?
Kommentera

Mickis: Kontakta Brynäs kansli.
Kommentera

Lundström 6: Vet du hur många brynäsmedlemmar det finns i gävle?
Kommentera

DIF-BRYNÄS IF den 20/1
DIF-BIF 20/1

Nu ska vi på Bortamatch vi åker Torsdagen den 20/1 till Stockholm för match i Globen, häng med och upplev en fin dag med Brynäs vänner. Anmälan till Tord på tel: 026-61 37 08. E-post: [email protected]
Kommentera

« · 491649