1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 446547 inlägg · 7961 ämnen

DIF-BRYNÄS IF den 2/10

Sv:DIF-BRYNÄS IF den 2/10
DMartinssonBSKV: jag är själv klart intresserad av att köpa den

Har bara gått 20 minuter sen jag skriv sist men är det någon som är intressead?

För folk som ska till globen. Dvd filmen "På Brynäs Läktaren och väg dit 04/05" Ska vi ha med oss och sälja. Om den ni blir färdig men det blir den nog, troode den var färdig idag men det var med ett lite fel som vi fick ändra. Någon som är intressead av att köpa den??

JanT: De ante mig *skratt* Nej skämt åsido. Jag tycker att det känns lovande nu när Brynäs verkar ha fått ordning på PP. Med ett bra sådant kan vi spela lite mer tillknäppt och smart på bortaplan och vinna matcherna genom bra PP. Kanske inte världens roligaste...Men vad är roligast, vinna eller förlora genom att anfalla ihjäl sig.

GävleLasse: Nix! I min alldeles egen lilla katekes; Jannes fantastiska matchstatistikregister!!!

JanT: Anicent History med andra ord.. Vart hittade du den informationen? I Gamla Testamentet eller? *skratt*

GävleLasse: Ungefär 2 år sedan. Omgång 12-14 hösten 2003.

65selander: En vinst skulle vara sååå skön på söndag. Nyckeln till en lyckad säsong ligger i bortaspelet. Vi vann TVÅ bortamatcher förra säsongen där måste vi bli bättre...Vinst på söndag.. tja när vann vi tre matcher på raken sist?

Bumbar upp denna tråd och ställer direkt frågan...

Är det dags nu för Brynäs att ta en vinst på länge nu? Jag tror det och jag vill fortsäta med Korhonen i mål och vi har nog även Walle tillbaka då.

Och om man får drömma så kanske den lilla ettriga Björne är tillbaka hetare än någonsin.

Brooklyn Tigers: Det kommer bli fullspikat till den matchen då DIF skänkt bort hur många biljetter som helst. En kollega var och handlade på Bauhaus och då fick man 2 biljetter ur Petter Rönnqvist hand om man handlade för minst 500 kr. Kvick i munnen som han var (och Brynäsare givetvis) erbjöd han Rönnqvist de plank och spik han köpt med orden att "Rönnqvist minsann behövde all hjälp han kunde för att spika ígen mot BIF"

Brooklyn Tigers: Det kommer bli fullspikat till den matchen då DIF skänkt bort hur många biljetter som helst. En kollega var och handlade på Bauhaus och då fick man 2 biljetter ur Petter Rönnqvist hand om man handlade för minst 500 kr. Kvick i munnen som han var (och Brynäsare givetvis) erbjöd han Rönnqvist de plank och spik han köpt med orden att "Rönnqvist minsann behövde all hjälp han kunde för att spika ígen mot BIF"

pastorn: Sektionerna är B19/B20

Ni som inte har bokat via eran Supporterklubb eller köpt via Ticnet o s v bör nog göra det eftersom det endast är ett fåtal platser kvar enl Ticnet.

Det kan alltså bli drag på Söndag. Tippar att DIF har bjudit in ungdomslag eller barnsjukhuset för att fylla upp platserna. Oavsett det så är det en fin gest till Ungdomslagen och dom barn som mår lite sämre.

Brooklyn Tigers:

Vilken sektion står Brynäsklacken på i Globen?

DIF-BIF 2/10

Nu ska vi på Bortamatch vi åker Söndagen den 2/10 till Stockholm för match i Globen, häng med och upplev en fin dag med Brynäs vänner. Anmälan till Tord Larson på tel: 076-836 82 54. E-post: [email protected] eller 58 Larsson här på HS.
Pris 200:- + biljett

Hur många tror på vinst mot DIF??
och är det någon som vet när vi spöade dom sist i Globen??

DIF-BRYNÄS IF den 2/10
DIF-BIF 2/10

Nu ska vi på Bortamatch vi åker Söndagen den 2/10 till Stockholm för match i Globen, häng med och upplev en fin dag med Brynäs vänner. Anmälan till Tord Larson på tel: 076-836 82 54. E-post: [email protected] eller 58 Larsson här på HS.

« · 583857