foppa78: Han säger att Brynäs inte kommer sluta spela..såvitt jag kan se har dem fan inte gått av bussen än.
Det här är ju patetiskt,,jag går fan upp i atomer snart.
Huge: Djurgården har fått ETT turmål,resten är svagt agerande av Brynäs.
Sunken spelar bort pucken som en björnligespelare på 1an
På 2an slår först Gunderson en idiotpass och backcheckar bedrövligt svagt..och vart fan tog Järnkrok vägen i backcheckingen där ?
De andra två målen är väl ett turmål och en bra prestation av Dif..
8-5 i skott och 4-1 i mål för Djurgården efter den första perioden. Det kan man kalla effektivitet och imponerande är ordet. "En sån här utdelning i den första perioden har vi inte fått tidigare den här säsongen. Men de kommer inte att sluta spela bara för att vi leder med 4-1", säger DIF:s Almtorp till CANAL+. Hur som helst får DIF inleda den andra perioden i spel 5 mot 3 då BIF drog på sig 2 utvisningar i slutet av den första akten.
Ni möter Brynäs inte så konstigt!
Jag har inte sett 2 girls 1 cup, jag har inte sett den ocensurerade versionen av Brokeback mountain...men jag har sett Brynäs förstaperiod ikväll..och jag tror att effekten är likvärdig.
Amatörmässig. Oförberett. Oinspirerat. REN JÄVLA SKIT.
Fy fan va besviken jag är på Brynäs..
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Och nu fem mot tre...
Hade du inte slutat titta??
5-1 kommer nog som ett brev på posten...
Det är genant verkligen. Hur kunde man för ett par veckor få för sig att nu har Brynäs blivit ett topplag. Det blir ut i kvarten den här säsongen också. Bergis.
DIF spelar på resultatet, blir en lååång kväll.
Tur att det är V86 ikväll också!
MarcusElving:Urin stanken vill inte släppa..
Bara att hoppas det inte blir tvåsiffrigt idag.
Tommy: Ja, patetiskt att höra alla hängbjörkar härinne.
Finns inget svårare i hockey än att ha 3-0, tänkte jag säga precis när dom smällde in fyran.
Men va fan; 3-0 eller 4-1 går väl på ett ut.
Petar vi bara in en reducering till så är dom i gungning.... :-)
Anders Berg: Den här klubben vet hur man skämmer ut sig, det sitter i ryggmärgen.
Fyfan vilket hån!
kvalserien, here we come!
Detta är så jävla typiskt för brynäs. Brynäs kommer aldrig kunna bli ett topplag i elitserien .