Macahan: Synd att man inte visar det för fem öre..
Bra Ekholm, väldigt klokt gjort. idioti
Redigerad kommentar
Ett stort grattis till alla här inne som tyckte Brynäs var ett skitlag innan säsongen började! Ligger under med 4-2 borta mot DIF, fy faan vilket skitlag vi är alltså. Om det vore någon ordning så skulle vi givetvis pissa på alla lag i 55 matcher.
Sist men inte minst:
Till alla ni som tävlar över vem som kan spy mest galla över Brynäs, jag är ledsen, jag kan inte säga vem som lyckats bäst. Dock har det varit ett stort deltagande.
KÄMPA Brynäs!
Huge:"Man har iaf fått sig ett gott skratt pga många inlägg ikväll, den saken är säker."
Härligt, då vet du hur kul vi andra har åt alla dina inlägg!!!
Huge:Ja att stå helt ren med målisen och skjuta i hans plock har ju verkligen med vila att göra.
Bara DU som kan sitta och mysa efter en dålig match av Bif.
4-1 fortfarande? Någon chans till vändning? Nej visst ja, det är ju Brynäs som ligger under...
Clarence:
Brendl hade nog inte spelat gratis.
Jag har en känsla att det kan vara bra att ha så mycket pengar
som möjligt till nästa säsong. Så att inte bränna allt vi har den
här säsongen kan vara klokt.
Redigerad kommentar
Zappaholic: Jag håller med dig om att det ser slitet ut, det gjrode det redan mot Timrå, dock tycker jag att man måste kunna hålla en högre nivå än vad man gjort idag, särskilt när man sett vad detta laget kan.
Aja..nu har jag spytt nog med galla. Älska Brynäs IF.
Bissett_19: "Brynäs känns trötta,speeden är borta!"
Ja, det ser så ut. Men ett lag som pratar om SM-guld får inte vara trött efter halva säsongen.
Bissett_19: Alla lag har svackor, även Brynäs. Om inte jag missminner mig har vi varit väldigt starka flera säsonger i rad efter juluppehållet. Vi har samma upplägg med samma fystränare, så det finns ju anledning att hoppas på samma skeende även denna säsong. Vi ser slitna ut, segt i skridskoåkningen och inte den intensitet vi blivit bortskämda med...
Jag tror det är tillfälligt, när dippen är över är vi tillbaka på banan igen.
Zappaholic: Snälla du.. Det finns inget positivt och förmildrande över den här insatsen över huvud taget.
Jag är ingen sk "dysterkvist" eller "gamnacke", men när vi spelar som zombies i första perioden och sen kommer ut i andra och skjuter 3 skott..vad finns det då för ursäkter ?
Inte omöjligt,men han sitter fortfarande på kvar på bänken