1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 733266 inlägg · 7962 ämnen

Djurgårdens IF - Brynäs IF 2017-01-12

Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2017-01-12
Mrassarson: Var det Morgan som INTE tog den hakningen?

Haha igen som den närmsta domaren inte tar utvisningen..

Pettisbif:
Jag hade också börjat darra som målis när motståndarna de senaste matcherna varit först på både första andra och tredje returen.

Haha han har ingen handske och bokstvaligen DRAR i tröjan på Lindblom men då blåste de intee.

Cmore erbjuder nu något skumt visningssätt för oss med problem (se länk).

AnteA: Tycker även att Rautio ser darrig ut.. sprider ingen harmoni.

bradberry: Tendenser som kommit och gått under hela säsongen ja.

Med en bänkad Pudas tror jag vi vänder det här ikväll!

Passningsspelet har varit under all kritik de senaste matcherna. Ser inte mycket bättre ut i kväll heller!

Nytt lag på isen nu, tack. Visa nollåttorna vilka som är ett topplag. Bara inte våra fantastiskt usla svenska domare faller för läktarskrönandet.

Enda positivt är att Brynäs gör mål på deras enda chans.

dAVydov: formsvacka/dålig trend same s**t different names :)

Skriv på du! :)

dAVydov: För mig är det mest märkligt att vi inte ens kan hålla jämna steg med ett sjukdomsdrabbat DIF.

HitTheLights: "Kan vi bara lugna ner oss några matcher innan vi börjar gasta om formsvacka hit och dit?"

- Man såg ju tendenserna i spelet även i merparten av de fyra vinstmatcherna...

Jo men jag tycker nästan att man kan säga svacka, iaf en spelmässig svacka.. Det blrjaee väll med Färjestad hemma med 8 spelare borta 1-0, vinst med nöd och näppe.. Förra matchen mot Växjö? Totalt överkörda. Idag? Totalt överkörda efter 20.

Jo, jag vet att alla lag har sämre perioder. Jag har för övrigt inte nämnt något om någon svacka. Jag tycker bara att det är märkligt hur det som såg så bra ut i mellandagarna, nu ser riktigt uselt ut.

Låt mig få skriva irrationella, känslomässiga inlägg ibland :)

Mållgan....spyr

Brynäsgubbe: Klockren syrran här som vanligt 👍

dAVydov: Alla lag har sämre perioder under en säsong, förstår inte vad som är konstigt med det. Det gäller att försöka hålla dessa perioder så korta som möjligt bara. Just nu har vi en "dålig trend" på 1 förlust i rad och innan dess 4 raka vinster. Kan vi bara lugna ner oss några matcher innan vi börjar gasta om formsvacka hit och dit?

dAVydov: "Undrar vad dåliga trenden beror på...? Har hypen kring laget stigit dem åt huvudet? Är de nedtränade? Fattar verkligen inte."

- Under en säsong går man ju in i svackor. Brynäs har en nu. Inget konstigt i sig men oroande vibbar från förra säsongen där en stark höst följdes av en miserabel vår. Tror inte det blir så i år. Det vänder upp igen. Vi skall vara som allra bäst om 6-7 veckor...

Streamen död igen. Nä blir att skaffa TV-kort igen. Helvete vad uselt.

dAVydov:
Alla lag får dessa perioder. Brynäs dåliga perioder tenderar dock att hålla o sig typ 13 matcher.
Hoppas och tror fortfarande på seger.

dAVydov: Årsskiftet är tiden på året alla Brynäsare våndas över. Man har ju sett det förr om man säger så...

7 matcher sen Brynäs gjorde mål med en man mer.

Bratwursten : "Stressas fram"? Vi har haft ett par spelare långtidsskadade i flera månader...

Undrar vad dåliga trenden beror på...? Har hypen kring laget stigit dem åt huvudet? Är de nedtränade? Fattar verkligen inte.

HitTheLights: dags att få in ett nyförvärv som förhoppningsvis kan ge en en positiv injektion till laget. Vet att det inte ska stressas fram, men inte så långt kvar till slutspel nu och bra att få så många Matcher med laget som möjligt innan tror jag ..

Jag förstår inte vad ni hade väntat er? När man möter Djurgården i Stockholm så skriker publiken för allting och domaren höjer sedermera sin arm. Likadant match efter match.
Nu är det inte domarnas fel att vi spelat som en påse hundskit i första perioden utan enbart vårat egna. Kan bara bli bättre.

dAVydov: Bulan var förbannad under förra matchen mot Köpsjö med god anl . Och han fick se samma skit utv igne från målgan . Hur länge ska målgan få hålla på att dömma mot Brynäs ?

Pudas period får klassas som säsongens sämsta prestation hittills. Verkar ju helt väck i kolan... Laget i övrigt bra första 3 minutrarna men i övrigt undermåligt. En av säsongens sämsta perioder. Kan bara bli bättre.

Uppenbarligen är vi inne i en formsvacka. Det ter sig ganska tydligt...

Steenm: Pudas gör en fruktansvärt dålig period. Tror inte han loggar så mycket mer istid den här matchen.

rafalski: I värsta fall lika dåligt.

Jan Grismöbel: Gillar att han ofta tar utvisningar på andra sidan isen. Situationer som domaren på "rätt sida" inte ser. Måste ha lasersyn.

1-2 är smickrande efter första Tamt och stressigt överlag. Kan väl bara bli bättre?

Ett ord: pinsamt. Precis den här matchbilden jag väntade mig. Brynäs pallar inte trycket i Stockholm.

Brynäsgubbe: 3 utvisningar . Båda Brynäsutv dömds av målgan .difs av den andra . Målgan förnekar sig inte hatar absolut Brynäs . Har sett det för många ggr genom åren . Så det finns ingen tvivel .

Näe, den här perioden var ett lågvattenmärke. Hårtork i paus, tack.

Bänka Pudas btw!?

Brynäsgubbe: Bland det sämsta jag sett i år. Är det Bertilssoneffekten?

Vi blir alltså överkörda av Djurgården och vårat PP... vad fan har hänt?

Pettisbif: vafan Pudas skjuter på rautio när han är pressad? Är han dum i huvudet eller?

Fattar inte hur vi kan bli så fullständigt överkörda mot DIF.

{5915}: Och när vann de mot DIF i Stockholm senast?

Nehe ingen repris på utvisningen?

{5915}: Oktober 2011.

Nån som minns när Brynäs gjorde mål med en man mer?

3 mot 1 och vi bara lobbar ut pucken.

Pudas är ju sämre än Sunkan... spela kinnwall istället!!!!!! Skönt att slippa han till nästa säsong.

Sen PP.... hur många såna har vi haft utan att göra mål?!?! Tycker Gunde alltid skjuter i täck nuförtiden. Byt plats på Jensen och PaW. Och spela Blomman istället för Pudas, tack!

Pudas måste ha druckit sprit... FYRA (!!!!) idiotgrejer på ett byte... Världsrekord?

Pettisbif: Bor på Åland numera så det är inget alternativ för mig :(
När jag hade Canal Digital i Sverige strulade det heller aldrig.

Pudas??!

Pudas ser vass ut.....

Skaffa telia så slipper ni krash. Har aldrig haft problem med mitt modem och tv box.

Faaan vad jag avskyr kommentator. Hon borde inte få kommentera hockey!!! Noll inlevelse... sopa!

« · 1789671 · »