Brynäs IF

727622 inlägg · 7962 ämnen

Djurgårdens IF-Brynäs IF 22/1-11

« · 1337640 · » Till forumet

Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF 22/1-11
sylf: Hoppas mer än nånting annat att brynäs vinner men vi har ju sett hur det gått tidigare!
Kommentera

Hoppar ljudet från och till hos er med? Jag har Comhem.
Kommentera

sylf: 45 min till förnedring, eller?
Kommentera

foppa78: Dom får väl se till att vinna själva. Ska man till semi måste man kunna vinna såna här matcher också.
Kommentera

3p är det enda som gäller ikväll!
Kommentera

4 - 0 EQ FRÖ 9. VIKLUND, Tobias
(26. MATTSSON, Jesper)
29.48 2 min FRÖ 9. VIKLUND, Tobias INTRF
26.50 2 min LHC 19. ZACKRISSON, Patrik HOOK
26.27 3 - 0 PP1 FRÖ 24. ANDERSSON

26.07 2 - 3 EQ MODO 22. NAGY, Ladislav
(8. ERIKSSON, Anders
3. TIMANDER, Mattias)

Islossning för Frölunda och ledning för Modo detta ser inte bra ut!!!!!!!!
Kommentera

Frölunda börjar äta in målskillnaden också. LHC viker ned sig totalt. Får hoppas att Brynäs tar en seger på bortaplan som man gör ca var 20e bortamatch :)

Redigerad kommentar

Kommentera

S[ bra att ni finner i alla ett av mina inlägg underhållande.
Kommentera

GävleLasse: " Men det roliga är ju att bara vissa spelare tillåts ha det."

Det enda som är roligt är när du och andra läktarcoacher tror er ha bättre bedömningsförmåga än tränarna, när det gäller att avgöra vilka spelare som ska tillåtas spela eller inte trots formsvacka.
Det kan ju finnas spelare som har formsvacka men ändå anses vara så pass bra att dom tillför laget mer än vad en ev ersättare skulle ha gjort.
Och det behöver man inte ens vara hjärnkirurg för att begripa...

Kommentera

Huge: Se där ja!
Kommentera

13.41 2 - 0 EQ FRÖ 37. PYÖRÄLÄ, Mika
(41. HEDMAN, Oscar
33. HAHL, Riku)
00.16 1 - 0 EQ FRÖ 20. LUNDQVIST, Joel
(24. ANDERSSON, Niklas
71. KALLIO, Tomi)

Ikväll är vi förmodlingen i ingenmansland!!!
Kommentera

foppa78: Bådadera.
Kommentera

Huge: Är du perfektionist eller absolutist?
Kommentera

Tväst: Visst kan man ha formsvackor. Men det roliga är ju att bara vissa spelare tillåts ha det. I alla fall om hjärnkirurgen i båset får berstämma.

Sen är det upp till varje spelare att leverera efter bästa förmåga och det tror jag inte att Kahnberg har gjort.
Kommentera

Huge: O det har han i och med att du hoppade på honom på ett lågt sätt.

Hur var det nu igen. "Stora bokstäver" är det bestämd form? ;)
Kommentera

GävleLasse:
Jag skulle nog kalla det otur, synd att han inte fick va frisk och vältränad. Då hade han haft bättre möjlighet att visa vad han kan.

Jag kan t.o.m. ha överseende med en längre formsvacka..... sånt händer de flesta då å då.
Kommentera

Huge: Förlåt Huge om jag kallade dig dum du är nog bara lite konstig?
Kommentera

GävleLasse: Det är inte alls korrekt att skriva "vi vinner med 2-5".
Sen får du säga vad du vill.
Man skriver "vi vinner med 5-2" alt "jag tror matchen slutar 2-5", där den första siffran alltid anger hemmalagets antal gjorda mål.
Hur svårt kan det vara?

Sen glömde du att tala om för min antagonist att han inte har nån rätt att kalla mig för "dum", omskrivet eller direkt.
Kommentera

Tväst: Nej hur skall man kunna få godkänt om man inte spelar eller gör ett sämre jobb på grund av skadan. Spelar han så får han full lön och då ökar kraven. Svårare än så är det inte.
Kommentera

Huge: Nej du har absolut ingen som helst rätt. Det är korrekt att skriva resultatet på det sättet. Man kan givetvis välja att skriva det på "ditt sätt" MEN det ger dig ingen rätt att omskrivet kalla folk för obildade eller värre.
Kommentera

foppa78: Se där, det tar sig.
Nu stavade du ju rätt på ELLE.
Modemagasinets namn stavas faktiskt med stora bokstäver och inte med små.
Har lite problem med såna där saker, förstår du....
Kommentera

GävleLasse:
"I min värld skall en spelare leverera HELA kontraktstiden och inte bara en säsong"
Det förenklar onekligen bedömningen om spelarprestationer......

Blir man skadad så får man helt enkelt inte godkänt.
Lite grovhuggen analys om du frågar mig.
Kommentera

sylf: " Ett lag som har ett uttalat mål att gå till semi har man väl rätt att ställa lite krav på??"

Absolut.
Inga fler retoriska självklarheter på lager?

Är slutspelet redan över, eftersom du tydligen anser av vi inte uppfyllt kraven?

Kommentera

Huge: Vad har du för problem Huge?
Är du bara ironisk eller är du så här dum ELLE? Tror på det sistnämda!
Kommentera

GävleLasse: Det fattar som sagt även jag.
Men det hindrar väl inte att JAG har rätt ställa i sammanhanget mkt modesta krav på hans och andras språkbehandling när HAN och andra ställer krav på laget?
Kommentera

Huge: Gör dig inte löjlig. ALLA fattar ju att han skriver resultatet som det blir om man vinner som bortalag.
Kommentera

foppa78: "På vilken planet är du född på elle?"

"Elle" är ett modemagasin.
Och det heter "vinna med 5-2" och "vinna med 2-5".

ÖHHH VA!!!!!!!!!
Har vi normalutbildade ingen rätt att ställa krav på någorlunda korrekt behandling av svenska språket härinne?

Kommentera

Peja: Han måste lära sig skillnaden mellan medlem och supporter.
Kommentera

Johnny Bravo: Han har skrivit liknande saker förut så det är förmodligen allvarligt menat.
Kommentera

arnio: Sånt tänk kanske hade funkat på fansen om de hade varit uppvuxna i en diktatur, men som tur är har de flesta inte den bakgrunden.
Kommentera

mattiaskarlgren: Om du köper en bil som håller ett år och sedan rasar. Är du fortfarande nöjd med köpet? I min värld skall en spelare leverera HELA kontraktstiden och inte bara under en säsong. Annars är man inte godkänd, något som bänkningen också bevisar.
Kommentera

mattiaskarlgren: Det är hysteriskt roligt om det är allvarligt menat.
Kommentera

arnio: hahahaha det var bland det roligaste jag läst på länge.. hahaha!
Kommentera

arnio: ÖHH VA????? Herregud!!!!!! Så vi har ingen rätt att ställa krav, okej bara för att du har sagt det!

På vilken planet är du född på elle?

Redigerad kommentar

Kommentera

arnio: *ASG*
Kommentera

sylf: "Ett lag som har ett uttalat mål att gå till semi har man väl rätt att ställa lite krav på??"

Nej, krav har du ingen rätt att ställa som supporter. Supportrar ska titta på matcherna och heja på sitt lag, krav och laguttagningar och annat finns det andra som sköter.
Kommentera

Huge: Ett lag som har ett uttalat mål att gå till semi har man väl rätt att ställa lite krav på??
Kommentera

Huge: Absolut. CZ har inte Es bästa trupp, och som jag sagt förut, det är inte lätt att göra mirakel när man har bra motståndare. Brynäs har enligt MIG, Elitseriens tredje sämsta trupp, så enkelt är det tycker JAG. Då ska man ha med det i beräkningen att Cz ska omvandla detta till något bra och det är inte lätt.
Kommentera

Huge: Oj vad du verkar arg?
Kommentera

mattiaskarlgren: Det kan man absolut tycka.
Om man bestämt sig för att CZ är värdelös, hur mkt han än lyckas klämma ut ur ett lag som man samtidigt anser hålla AS-klass.
Visst är logiken underbar på många håll?
Kommentera

GävleLasse: Jo men samtidigt måste spelarna få ha en formsvacka, men jag tycker du har helt fel med detta om Sundlöv. Kahnberg gör 20 mål och 11 assist i sin första säsong i ny klubb, Att han sedan säsong två får mycket skador och inte kommer upp i normal klass och befinner sig i en formsvacka så kan du ju fortfarande inte säga att det är en dålig värvning..
Kommentera

arnio: "Gurra88: "Kahnberg har förmodligen ifrågasatt Czarneckis märkliga hockeytänk. Därför han återigen är petad.

För när började prestationen på isen styra istiden i detta lag?"

Märklig teori Gurra."

Gurra har som bekant tränat fotboll på hög nivå.
Och blivit så pass uppmärksammad för sina kanonträningar att Brynäs anlitat honom som rådgivare på sina egna träningar.
Där har han blivit invigd i spelet bakom kulisserna och kan nu berätta för oss alla härinne att det är en schism mellan Kahnberg och CZ som ligger bakom petningen.

Att exakt alla som har synen i behåll kan konstatera att Kahna varit minst sagt blek en väldigt lång tid och att CZ:s bänkning är fullt logisk och normal, är ngt som vår träningsexpert uppenbarligen inte ens reflekterat över....

Redigerad kommentar

Kommentera

70 Rodrigues: Kahnberg har inget på isen att göra. Han är för dålig helt enkelt. Men det är inte där problemet ligger utan i att Sundlöv återigen chansat med en spelare som inte tagit plats i sitt förra lag.
Kommentera

Lindström: " Ja torsk blir det idag, frågan är om vi spräcker nollan och hur många poäng Widde gör på oss idag."

Perfekt.
Så förhoppningsvis slipper vi ditt gnäll härinne då efter matchen, eftersom det kommer att sluta precis som du tror?

Med brynässupportrar av din kaliber behöver laget inga motståndarfans....

Kommentera

foppa78: Ja torsk blir det idag, frågan är om vi spräcker nollan och hur många poäng Widde gör på oss idag.
Kommentera

Gurra88: Inte ett mål mot Timrå borta hur ska det då sluta mot DIF borta?
Mitt tips 4-0 till DIF 2+1 av Widing (släkten är värst)
Kommentera

arnio: Lät som en kommentar kopierad från Aftonbladet. Ett tips arnio, det är inte alltid som det står i tidningen.

More to come
Kommentera

« · 1337640 · »