Skammen har nått sin gräns. Jag vill se handlingskraftfrån föreningen nu. Imorgon vill jag läsa om Tommys avgång och sparkningar av Blomqvist och Westerholmarna.
Det är en start iaf. Vi kan börja där.
Längesen jag såg vårat stolta klubbmärke så jävla tillknycklat.
Nytt tränarteam (helt och hållet, inget halvtjafs), plus 2 nya backar. Då tror jag att vi kan vända skutan. Forwards som inte gör hemjobbet går att tämja.
Tycker lite synd om Stefan Bengtzén, jävligt otacksam start i SHL...
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
maddog1970: De som följer via 377 ska väl tammefan ändå vara glada för att slippa se eländet?
Jag ser inte hur vi ska kunna komma tillbaka i denna match. PP-spelet har inte stämt, och även om vi nu gör 3 mål så kommer 5–6 slinka in bakåt. Men äkta fan och självplågare som man är så kollar man vidare på mardrömmen...
Är man inte tillräckligt fokuserad på det man ska göra så kommer baklängesmål komma direkt.
Har sett många fall där spelare varit ofokuserade därav slagit ett gäng dåliga pass, gått bort sig fleralet gånger, tagit korkade utvisningar osv.
Detta gör enbart att laget blir lidande.
Rödin måste bänkas för att visa övriga laget att lite jävlarannama PÅ RÄTT SÄTT ska visas och framförallt att TJ måste visa spelare att gå åt rätt håll.