Brynäs IF

724339 inlägg · 7957 ämnen

Elitserien -05 (övriga matcher)

« · 583642 Till forumet


Sv: Elitserien -05 (övriga matcher)
65selander: Jag tror dom lyckades orsaka en hjärnskakning på en HV-spelare oxå. Två hjärnskakningar på två matcher, lyckat leksand...
Kommentera

Sv: Elitserien -05 (övriga matcher)
Leksand lyckades införskaffa 58 min till i utvisningsbåset i kväll.
Tror LIF har missförstått tanken bakom ES.

Mora jävlades in i det sista med Frölunda men dom fick ge sig i sudden.
Dom ledde förövrigt med 2-0 en längre tid.

Kommentera

Sv: Elitserien -05 (övriga matcher)
Jag tror att Stephan Lundh kommer att få visa vad han går för i år. Året innan han tog över ett självspelande piano toppat med NHL stjärnor fick han sparken från MIF, (eller om han sa upp sig själv innan han hann få sparken)

Igår stod han tydligen relativt handlingsförlamad och tittade på när Frölunda fick stryk av nederlagstippade Modo.

Det kanske kommer en överaskning när första tränaren får sparken... HAR Stephan Lundh kompetens att vända en losing trend, OM det nu skulle gå så illa. Skulle Mora överaska imorgon så kommer nog många börja spekulera om hans avgång. Jag sticker ut hakan å börjar spekulera redan nu ;)
Kommentera

Sv: Elitserien -05 (övriga matcher)
65selander: En stabil insats mao... En kul reflektion på gårdagens match var Viitakoskis "nya" spelstil... pang på hockey.

Kul att se hans inställning igår.. :)

Modo kommer att vara taggade till tusen på torsdag, nu får vi äntligen en riktig värdemätare. Men jag tror på vinst.
Kommentera

Sv: Elitserien -05 (övriga matcher)
Rättar mig själv Soling hade faktiskt en tvåa på botbänken.

Kommentera

Sv: Elitserien -05 (övriga matcher)
65selander: Boorken har huggorm på menyn.......... Måste ta ner grabbarna på jorden å intala dem att Leksand var tunna. Så lätt kommer det förmodligen inte gå nån mer match denna säsong.
Kommentera

Sv: Elitserien -05 (övriga matcher)
bradberry: Stämmer tyckte MoDo spelade bra, snabba uppspel, sedan var FRölundas backar stillastående i bland men det blir nog en bra match på torsdag iaf
Kommentera

Sv: Elitserien -05 (övriga matcher)
65selander: Modo ser vassa ut me de där Pavlikovsky/Pardavy..... Vi får se upp på torsdag....
Kommentera

Elitserien -05 (övriga matcher)
Startar upp en ny tråd som vi kan tjattra om övriga matcher i.

Såg MoDo mot Frölunda på TV och Frölunda var mig en besvikelse men som alla andra säger så är det 49 matcher kvar och vi har nu MoDo på Torsdag.

MoDo fick förövrigt en oturlig skada på Timander  i kväll och det var ledbandet som troligtvis rök. Puck över sarg ställde till det 3ggr om jag inte minns fel.

Tungt för Luleå också som åkte på baklängesmål när det var ca 2,30 kvar.
3-2 till LHC där man som vanligt inte hittar Soling i protokollet ;-)
Kommentera

« · 583642