tjugo8:
"Bern have som chances but Hedberg starts good"
Var det inte Mora målvakten som skulle stå?
Redigerad kommentar
70 Rodrigues:
Jag brukar inte vara den som sågar spelare rakt av, åtminstone inte särskilt hårt, men tyvärr känns det som den enda roll Persson kan fylla på ett bra sätt är som hackkyckling. ;)
HappyX3:
Visst, men det handlar inte bara om spelet. Det som stör mig mest med honom är kroppsspråket, ser trött och ointresserad ut på banan. Han ger liksom intrycket "måste jag?" när han närmar sig en närkamp.
Anders Berg:
Jag ser inte varför det ska vara någon prestige i det? Persson känns mer som en chansvärvning, något som kom upp i rätt läge till en tillräckligt överkomlig summa för att bredda truppen eller låna ut om det inte slår väl ut.
Anders Berg: Vad tror ni om "Andreas" Hellström ikväll då?
Kan han kanske vara kusin eller ha ett annat släktskap med Alexander Hellström som tydligen inte får fortsätta sin try out hehehe!
Redigerad kommentar
tompap71: Tyvärr för mycket prestige i det fallet, Sundlöv kommer se till att Persson spelar.
Vad tror ni om "Andreas" Hellström ikväll då?
70 Rodrigues:
Jag är beredd att hålla med dig, i de två matcher jag sett honom hittills har han visat absolut ingenting. Jag tror inte han är sjundeback ens när serien startar.
70 Rodrigues:
Gillar inte riktigt att ha Persson och Berglind i samma backpar, svag i defensiven båda två.
Laget ikväll :-)
Målvakter
Daniel Hansen
Anton Hedberg
Kedjeformationer
Johan Harju - Calle Järnkrok - Andreas Thuresson
Jonathan Granström - Sebastian Enterfeldt - Jesper Ollas
Mats Lavander - Jonas Nordqvist - Daniel Widing
Martin Johansson - Mads Hansen - Emil Molin
Backar
Simon Bertilsson - Ryan Gunderson
Jörgen Sundqvist - Christian Djoos
Andreas Hellström - Simon Löf
Dennis Persson - Victor Berglind
Peja: typiskt, när man kommer upp o kollar så står inte ens en Brynäsmålis :-)
Nä, men det ska bli kul att stilla abstinensen en del idag....
Redigerad kommentar
Enaranger:Ok, du menar den länk jag bifogade?
Det ser onekligen så ut, men vad innebär det, att speakern i Läkerol Arena sade fel, eller att det rapporterats fel till European Trophy:s matchrapport!?
Enligt den officiella hemsidan för ET så fick Molin högst betyg i Brynäs (3 stjärnor).
De verkar köra enligt, ju fler stjärnor ju bättre.
Se bifogad länk.
lu93rowa:
Det stämmer, ET har vänt på konceptet med matchens stjärna mot för nhl.
Rahm fick tre stjärnor=bästa lirare
Järnkrok två stjärnor
Molin en, fast fan vet om inte han borde haft fler!
lu93rowa: Nej, det blev:
1: Robin Rahm
2: Calle Järnkrok
3: Emil Molin