1150x200-brynasbanner.jpg

European Trophy

« · 1511923 · » Till forumet

Sv: European Trophy
Wesley: Står i liverapporteringen längre ner att det är hansen som står
Kommentera

tjugo8: Widde fortsätter leverera så jävla gött!!!

Kommentera

tjugo8:

"Bern have som chances but Hedberg starts good"

Var det inte Mora målvakten som skulle stå?

Kommentera

Rapporteringen tycks inte vara skitdålig
Kommentera

1-0 Nordqvist (Lavander, Widing)
Kommentera

arnio: Lalla på du, det är helt ok :-)
Kommentera

70 Rodrigues: jag har inte ens sett karln spela men det ska bli spännande efter ditt "expertutlåtande". Själv föredrar jag att inte vara så hård mot spelare som inte presterar så bra i brynäströjan då de trots allt är brynäsare och därav är värda mer respekt än att kallas för sopa.
Kommentera

arnio: Ja ja, det fanns dem som ville skeppa Gunderson, jag var inte en va dem. Persson är en sopa, han var det i Timrå och han är det nu också!!
Kommentera

70 Rodrigues: vi får se hur det blir med Persson, det fanns ju   de som ville skeppa Gunderson en bra bit in på förra säsongen också. Men visst Persson kanske vi i första hand ska se som en ersättare till Carlsson.

Redigerad kommentar

Kommentera

70 Rodrigues:

Jag brukar inte vara den som sågar spelare rakt av, åtminstone inte särskilt hårt, men tyvärr känns det som den enda roll Persson kan fylla på ett bra sätt är som hackkyckling. ;)

Kommentera

tompap71: Exakt, han kommer inte att växa in i ES kostymen, han var en sopa i Timrå och tyvärr så blir han det även hos oss. Att ens nämna Persson och Gunderson i samma mening är att häda.
Kommentera

HappyX3:

Visst, men det handlar inte bara om spelet. Det som stör mig mest med honom är kroppsspråket, ser trött och ointresserad ut på banan. Han ger liksom intrycket "måste jag?" när han närmar sig en närkamp.

Kommentera

HappyX3: Gunderson imponerade inte direkt i början heller men det blev bättre om man säger så.
Kommentera

Han har spelat på små rinkar under en längre tid så vi får ge honom en chans att komma in i europaspelet igen.. lite mer än 3 matcher bör han få iaf! ;P
Kommentera

Anders Berg:

Jag ser inte varför det ska vara någon prestige i det? Persson känns mer som en chansvärvning, något som kom upp i rätt läge till en tillräckligt överkomlig summa för att bredda truppen eller låna ut om det inte slår väl ut.

Kommentera

70 Rodrigues: Vi ska nog ge Persson lite mer tid innan vi sågar honom tycker jag, i alla fall några matcher i Elitserien.
Kommentera

Anders Berg: Vad tror ni om "Andreas" Hellström ikväll då?

Kan han kanske vara kusin eller ha ett annat släktskap med Alexander Hellström som tydligen inte får fortsätta sin try out hehehe!

Redigerad kommentar

Kommentera

tompap71: Ok då :-)
Kommentera

tompap71: Tyvärr för mycket prestige i det fallet, Sundlöv kommer se till att Persson spelar. 

Vad tror ni om "Andreas" Hellström ikväll då?

Kommentera

70 Rodrigues:

Sedan Simon Skoog :)

Kommentera

tompap71: Kan vara den sämsta värvningen sedan Ola Svanberg :-)
Kommentera

70 Rodrigues:

Jag är beredd att hålla med dig, i de två matcher jag sett honom hittills har han visat absolut ingenting. Jag tror inte han är sjundeback ens när serien startar.

Kommentera

tompap71: Jag gillar inte att ha Persson i laget :-)
Kommentera

70 Rodrigues:

Gillar inte riktigt att ha Persson och Berglind i samma backpar, svag i defensiven båda två.

Kommentera

1:a kedjan är fan en keeper för resten av säsongen!!
Kommentera

Laget ikväll :-)

Målvakter
Daniel Hansen
Anton Hedberg

Kedjeformationer
Johan Harju - Calle Järnkrok - Andreas Thuresson
Jonathan Granström - Sebastian Enterfeldt - Jesper Ollas
Mats Lavander - Jonas Nordqvist - Daniel Widing
Martin Johansson - Mads Hansen - Emil Molin

Backar
Simon Bertilsson - Ryan Gunderson
Jörgen Sundqvist - Christian Djoos
Andreas Hellström - Simon Löf
Dennis Persson - Victor Berglind

Kommentera

Peja: typiskt, när man kommer upp o kollar så står inte ens en Brynäsmålis :-)

Nä, men det ska bli kul att stilla abstinensen en del idag....

Kommentera

Moras målvakt Daniel Hansen ska tydligen stå för Brynäs ikväll. Säsongsdebut... (källa lokalpressen).

Redigerad kommentar

Kommentera

foppa78: Bara att tugga i sig, kvällspressen kommer följa jyrgården i vinter, sorgligt....
Kommentera

Trist att Viasat inte ens visar highlights från Brynäsmatchen. Att Viasat prioriterar Djurgårdens matcher får man leva med, de vill självklart bygga upp intresset kring den största allsvenska klubben i och med att de har allsvenskans rättigheter. För Viasats del är det vettigare än att sända lag som C+ ska visa resten av säsongen.
Kommentera

70 Rodrigues: Ja det är sanslöst trots att Djurgården åkt ner i allsvenskan så ska tv och andra medier fortsätta slicka Stockholmslagens rövar!!!
Kommentera

foppa78: Trevligt:-)
Kommentera

rafalski: Absolut gör vi det:-)
Kommentera

Jag tycker det riktigt jävla dåligt att dom inte ens visar highlights från matchen och sen att dom sänder jyrkyrkogården på tv framför elitserielagen är beklagligt!
Kommentera

Nu är utematchen och hotell bokat, syns vi på plats?
Kommentera

Det är fan sanslöst, när man kollar i Sportbladet idag så är det endast Djurgårdens match i ET det skrivs om. 
Kommentera

Enaranger:Ok, du menar den länk jag bifogade?

Det ser onekligen så ut, men vad innebär det, att speakern i Läkerol Arena sade fel, eller att det rapporterats fel till European Trophy:s matchrapport!?

Kommentera

Enligt den officiella hemsidan för ET så fick Molin högst betyg i Brynäs (3 stjärnor).
De verkar köra enligt, ju fler stjärnor ju bättre.

Se bifogad länk.

Kommentera

lu93rowa:Jag har ingen aning om stjärnor som tecken på något sajt eller så — det enda de sade på matchen var att matchens tredje stjärna var Molin, matchens andre stjärna var Järnkrok och matchens förste stjärna var Rahm — sedan vad man får för status på någon sajt eller så på ett konstigt sätt låter ju mer som en presentationsmiss!?
Kommentera

lu93rowa:

Det stämmer, ET har vänt på konceptet med matchens stjärna mot för nhl. 

Rahm fick tre stjärnor=bästa lirare

Järnkrok två stjärnor

Molin en, fast fan vet om inte han borde haft fler!

Kommentera

DavyDjoos: hmm, för alla säger att joel lundqvist blev matchens spelare i frölunda och han fick 3
Kommentera

lu93rowa: Nej, det blev:

1: Robin Rahm

2: Calle Järnkrok

3: Emil Molin

Kommentera

MarcusElving: blev inte emil molin matchens lirare? och rahm tredje?
Kommentera

4-2 vinst! Rahm utsedd till matchens lirare.
Kommentera

MarcusElving: Fan va gött!
Kommentera

4-2 av Nordan i öppen kasse.
Kommentera

MarcusElving: 3-2 med någon minut kvar av matchen.
Kommentera

foppa78: Och en ansiktsskada på Löf som utgick.
Kommentera

MarcusElving: Fribourg mot Rahm nu
Kommentera

« · 1511923 · »