Lindström:
Snarare fantastiskt PP av Lule..... Honken ende Brynäsare som står upp i andra.
Nu får vi se.... PP för BIF
HappyX3:
tror Styrman har 27 men jag ser en så kass fulstream så jag är osäker
tompap71:Styrmans första period var riktigt bra. Men övriga backpar tycker jag kladdar på tol för mycket. sidledspssningar med dålig precision som ger Luleå all tid i världen att checka fast oss.
Där finns dt lite att jobba på. Bara att hoppas att vi kan få med oss ett par PP nu i andra.
www8.livetv.ru/webplayer2.php?t=letontv&c=luleahockey325&lang=en&eid=148523&lid=103789&ci=764&si=2
Två olika streams, välj själv vilken som är bäst. Dock är det väldigt dålig kvalité...
Ska bli kul att för första gången i Brynäs sedan Alex Sundström lirade att se en bekant på isen. Jag och D.Ljunggren har tränat ihop.
Seger ikväll 4-2
Johansson 4
sylf: Allt är bättre än CMore. Allt!
Ska bli spännande att få se Styrman in action imorgon. Jag är lite mer positiv till värvningen än de flesta andra härinne, han kan förhoppningvis blomma ut i BIF som så många andra. Luleå är ju ett lag vi trivts hyfsat mot de senaste åren, men känns verkligen 50/50. ET engagerar mig kanske inte till tusen, men alltid skoj om vi tar oss till final. Skulle vara ganska coolt att ta "dubbeln" 2012!
tjugo8:
Bytte från Canal digital till Viasat för att kuna se MotoGP igen..... är väl inte alltid så himla bra,blir rätt dyrt att köpa hem Brynäs matcher. Men i morrn passar det väldigt bra, skall bli intressant o se om Styrman är spelsugen :-)
För 199 pix på viaplay kan man tydligen se morgondagens match, samt en månad framåt...
Fortsatt ET-spel, lite hockeyallsvenskan mm...funtar på att nappa på det...
Kvartsfinalklart...vore kul o se Wien, men Luleå har man ju sett spela ett antal gånger...hade varit roligare med ngt icke-svenskt motstånd...
Game | Date | Result | |
---|---|---|---|
Luleå Hockey vs. Brynäs IF Quarterfinal 1 | Vienna | ![]() | 13.12.2012, 17.00 |
d) Drawing lots (if more than two teams are still tied after head to head results)
Vi behöver hjälp för att ens ha en chans att komma 1:a djurgården måste ta minst 1 poäng mot tappar ikväll!