Brynäs IF

725368 inlägg · 7959 ämnen

Fall framåt eller..

« · 150597 Till forumet


Sv: Fall framåt eller..
Ford Prefect: Usch vad livet känns skit skit skit när Brynäs spelar detsamma!!!!
Kommentera

Sv: Fall framåt eller..
Ford Prefect: Till och med hoppet har slocknat mer o mer för varje match som går!!En överdos av hopp som man hade efter 7omgångar visar sig att det kanske det är laget som har fått det!!OVERDOSE av spela försiktigt!!
Kommentera

Sv: Fall framåt eller..
Beträffande alla uttalanden om hur samlat brynäslägret är. Alla uttalar sitt förtroende för varandra och det ser ju gulligt och bra ut. 95-96 stod Peter Larsson i tv och sa att spelarna stod bakom Tommy Sandlin till 100%. Typ fyra omgångar senare fick Sandlin foten. Då sa Larsson att läget var ett annat. Tro inte på allt ni ser i tv, det är mycket spel för gallerierna nu. Spelarna måste säga att de har förtroende för tränaren, allt annat vore fruktansvärt fult.
Kommentera

Sv: Fall framåt eller..
mastigers: Kommentar till dagens match:Jag förvarnade redan vid 17-tiden att det skulle bli stryk och vad jag tycker om det???SUCK jag hittar inga ord längre,det finns inga möjligheter med det här DIV3 gänget att det kommer någon vändning oavsett om dom byter ledning o tränare det måste in friskt blod av flera spelare men vi bör inse att även där är det SKITKÖRT för det finns inga pengar!!Ängelholmspöket närmar sig med skrämmande steg räkna med nya arenor nästa höst TYVÄRR!!!!
Kommentera

Fall framåt eller..
Visst fan var det ett fall framåt! Enligt radioprataren var Brynäs (läs noga nu) väl värda poäng i matchen mot Luleå. Var det matchen som tände en liten "gnista" långt bort i tunneln. Hoppas, hoppas att vändningen kommer nu på stört, innan det är för sent.
Kommentera

« · 150597