Chris11: Vore kul om någon kunde gå upp och kika.
Annars kanske jag gör det. Någon som vet när de tränar?
Chris11: "Sweatt får 150-170k i månadslön hos luleå tydligen.. om det är så så hade han väl kunnat stanna i brynäs?"
Han har mycket mer. Inte en chans att BZ skippar honom för 170k och sen säger att vi helt enkelt inte kan matcha Luleå. Och OM det stämmer har Johnson förmodligen det mest prisvärda kontraktet i SHL, någonsin.
Redigerad kommentar
bradberry: Hoppas det inte är allvarligt. Jag erkänner att Mannberg var en av dem i lagtruppen jag mest hyste frågetecken kring inför säsongen, men han har överraskat i åtminstone svag positiv riktning i höst.
Förresten, det verkar nästan vara obligatoriskt med skador för Brynäs när de möter Färjestad...
Jag kan tänka mig att det är svårt som ny spelare i laget att lära sig att slå lite längre passningar på bladet?
Det tar väl lite tid innan man vet hur satans snabb Mannberg kan vara t.ex. Då kommer passningen på grillorna. ;D
Anyway, det har gått 2 matcher. Ge Porseland lite tid så han får komma igång ordentligt. Nytt lag och allt. Salmela var inte heller så jävla lysande igår. Men alla kan inte prestera på topp varje dag. Då måste någon annan kliva fram.
Redigerad kommentar
bradberry:Porseland har blivit en ny hackkyckling tyvärr.
Peja:
Tittar du på huvudet ser du ingen whiplash vid kontakten, snarare kastar M huvudet bakåt efteråt...
Nått revben månne...?
Peja: Nog trycker han till med armen allt men det är.