Redigerad kommentar
foppa78: men nu får du väl ändå ge dig.
blir ju bara patetiskt :P
Bara för Starkbaum att lära sej. En brynäsare med puck i egen zon innebär alltid målchans för motståndarna.
skönt med två pinnar. Vi kämpar och sliter bättre än på länge...
Men skulle gärna vilja ha in lite spetskompetens i laget
Snyggt Starsky!
Ska bli kul o besöka Hovet imorgon...
Bratwursten: mer än nöjd med starkbaum. Fruktansvärt med i spelet med klubban, följsam. Tycker faktiskt inte det ser ut som han inte spelat en match sen i våras. Mkt stark insats sett till omständigheterna.
övrigt. Bra fall framåt.
Bratwursten: Skönt med en straffseger iaf. Tycker Starkbaum såg riktigt stabil ut, iskall även på straffarna.
Linus Wickman: Helt klart, låt han komma igång.
Den är Hersley är rena McInnis, slöseri att han ska vara i Lif... :)
Minns häromåret när brist på bildbevis gjorde att Hedman inte blev avstängd för en armbågstackling på Hansen. Vågar man hoppas på något liknande nu?
Johan Norrström: Håller helt med, domarna idag var totalt värdelösa (som vanligt i LLA) REN Å SKÄR JÄVLA PARODI!
Komentatorn sa ju till FBK:S tränare att dom inte hade bilder på tacklingen så hoppas han slipper avstängning!
Tycker jag synd om Tollefsen? (gapskrattar för mig själv) Nä inte det minsta!
Onödigt av Thure vet ej då jag inte såg det :-)
Redigerad kommentar
[apropå ämnet målvakter som varit hett diskuterat senaste veckan...]
Kollar lite på Red Wings-Senators och fortsätter imponeras av Robin Lehners ständiga utveckling. Kommer bli en finfin back-up till Henke i OS. Passade på att kolla in mv-statsen i NHL, och stötte på en mindre smickrande detalj.
Av samtliga 45 målvakter noterade i statsen över räddningsprocent ligger Jacob Markström (87,7%) och Anders Lindbäck (87,2%) på 44:e respektive 45:e plats – alltså sämst i hela NHL. Jävligt tråkigt, framförallt för Markan som hade stora förhoppningar på sig – inte bara från mig – inför säsongen. Hoppas det vänder för killarna snart.
Gävle represent!