sylf: OKEJ??? Varför då?
Rent ekonomiskt så är det fruktansvärt!
Redigerad kommentar
Bissett19: öl på golvet och folk som står på borden? Kontrollanterna måste ha kommit den gången det var som värst i så fall. Jag besöker barerna i stort sett varje gång jag är på match, vilket är rätt ofta. Det har ALDRIG varit några problem eller olyckor som jag har märkt, inte på lördagar heller.
Njaa, jag tycker det känns som att kommunen har agerat lite väl snabbt och hårt. Bra att Brynäs ska överklaga.
65selander: Ja, det här känns förjävligt!
Det är inte bara alkoholintäkterna som försvinner, det kommer garanterat att komma mindre folk på matcherna. Speciellt på torsdag och lördagsmatcherna.
Suck!
Redigerad kommentar
Förresten, ska det ligga på den nivån så ska väl alla krogar i hela Gävle bli av med alkoholtillståndet..
Packade människor, öl på golvet, folk på borden och bråk är standardgrejer varenda kväll, överallt ;)
Bissett19: Jaha, just det. Glömde att kolla upp hur många matcher det gällde. Pust!
Men hur blir det med eventuella evenemang i sommar, gäller förbudet då också i så fall?
Redigerad kommentar
Jaha, Czarnecki ska ge Kahnberg "chansen" tillsammans med Hansen och Sundström i fjärdelinan.
Dale Clarke spelar fortsatt i första backpar, helt otroligt...
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Tips: 5-2