hahii:INgen aning. Vi får invänta massörens utlåtande
Nåt vi kommer att ta med en nypa salt ändå ;)
Underbar seger ikväll!! =D Extra skönt att det är FBK dom spöar!!!
Sanny svarar:
Den där slashingen var inget. Vi båda har gjort fulare grejer genom åren. Its hockey my friend
Redigerad kommentar
arnio:så jävla skön seger!! underbart. kan tycka att den defensiva kraften skulle genererat en seger men okej 2p är ok. har några frågetevken (inget nytt här)!!
- Lars Jonsson är som ett oroligt barn ibland. Eller som Arto sa "han gör en jättebra grej och sen slutar han bara att spela.)! Jag undrar vad som är fel på killen? Rhodin och Molin var bra i första sen totaldog dom, synd!
Plus ger jag frsmförallt till Ollas, satan va bra han va!! Han är ju ta mig fan stor, snabb och skicklig i ett! Larsson gör det bra också!
Sen måste man ju undra vad i helvete Granström gör? Han är ju helt under isen!!
arnio: Två raka i Löfbergs...fröken Wallin grinade ju inför sista om hur orättvist allt var, att de inte fick massa pp och gjorde många mål. Att få spela massa mer pp än motståndarna i sin hemmaborg är något som fröken Wallin tar för givet.
Onödig slashing av Widing.
Var det bara jag som reagerade på att Brynässpelarna fick klubbarna slagna ur händerna i egen zon? Tror jag räknade till sju tillfällen. Detta kan inte vara någon slump utan något som fuskarna med Wallin i spetsen satt i system.
Även Czarnecki grinade ju lite efter matchen över tappade poäng och hur de minsann var värda mer poäng än oss. Om man gör färre mål än motståndaren kan man väl inte vara värda en seger??
Trea i tabellen...två poäng till ledning. FAN VAD GÖTT!!!
Burken: Absolut, men jag menar bara att det hade jämnat ut sig från förra mötet i Gävle, men självklart är jag nöjd med två pinnar efter den sena kvitteringen. Kul att vi kan vinna i Karlstad och kul att vi är bra i straffläggningar nu för tiden.
Redigerad kommentar
Tommy:Ja det var lite surt. Men vi får vara glada med tanke på hur matchbilden sett ut de två senaste perioderna.
Collt att Honken håller nollan i straffläggningen utan att röra pucken:)
sylf:
Blir så j-vla glad inombords att spöa dansbandet:D
sylf:Han har ett ansikte som endast en mor kan älska!!!