Brynäs IF

728141 inlägg · 7962 ämnen

FBK-BIF

« · 157203 · » Till forumet

Sv: FBK-BIF
70 Rodrigues: Jo det skulle va gott men jag måste vara på jobbet 0800 sharp i morgon. Har lite svårt att vakna efter lätt datorfylla
Kommentera

Seger mot FBK , jävligt skönt!!!!!!!!!!
Äntligen så får grabbarna lön förmödan, jag är stolt över att vara Brynäsare .
Tack Brynäs IF !!!
Jag vill tacka Gunnar,Micke och laget för denna mycket , mycket fina prestation .

På lördag mot "tälje" ska vi visa grabbarna att vi älskar dom över allt annat på jorden .

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!
Kommentera

Gust: Håller med dig! Man får inte slå sig för bröstet nu och säga Vad var det vi sa! Nya spelare måste in!
Kommentera

HasseT: aldrig! inte efter en sån här kväll i alla fall=)
Kommentera

65 Selander: Cola!!!!!!! Här dricker jag BRYNÄSÖL och en Lagavullin och har ett stort jävla smile över hela ansiktet!
Kommentera

70 Rodrigues: Funderar på att ladda videon.
Kommentera

HasseT: Hassa detta är ES och inte AS *ler*
Kommentera

Lilljanne: har du nån koll på hur vi ligger i allsvenskan eller? vi ligger etta och vinner hela tiden, Ni ligger sist och förlorar hela tiden (undantag mot FBK). så du ska inte vara så kaxig, ni kommer åka ur.
Kommentera

70 Rodrigues: fint, 9 min kvar och popcornen på väg och med en iskall cola med klirrande is.
Kommentera

HasseT: Ni är väl mest vana att skriva NEEEEEEEEEEEJ!
Kommentera

Sylf: TV-Sporten ska visa matchbilder från FBK-BIF, fan vad gött!
Kommentera

Grattis till segern. Men har ni inget hyffs på denna gästboken?
folk skriver JAAAAA och sånt.. skandal, skulle man skrivit så mycket som ja med tre A i Rögles gästbok skulle man blivit utslängd..
Kommentera

Lilljanne: Gråt inte över spilld mjölk. Äntligen har mjölksyran från Eskos försäsongsträning släppt.
Kommentera

Plötsligt blev dom två poängen vi gav bort mot Modo före uppehållet j-vligt viktiga.
Kommentera

westerlind: Heter er nya tränare Lidner?
Kommentera

70 Rodrigues: BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS BRYNÄS = BÄST ELLER HUR
Kommentera

prosten: Jag håller med dig, fast jag skulle vilja säga:

FULL FART FRAMÅT BRYNÄS!
Kommentera

Lilljanne:
Ja, idag iallafall kan jag hålla med om ;-)
Kommentera

Lilljanne: 1-2 ger 37,80 ggr pengarna!
Kommentera

Cluben LHC: VI ÄR BÄST!
Kommentera

Är det nån som vet vad oddsen var på 1-2? 974 eller?
Kommentera

VA?? Vann Brynäs? Borta?? Mot FBK??? Det är fan helt otroligt starkt.
Kommentera

Sylf: Vad sägs om sjukskrivning?
Kommentera

70 Rodrigues: Full fart framåt!!!!!!!!!
Kommentera

Sylf: Det var synd men LIF loosar nog samt att man kan hoppas att HV tar extra poängen mot MIF.

Fast viktigaste var nog att BIF fick känna segerns sötma och hoppas nu att dom känner blodlukten på lördag också!
Kommentera

Synd bara att Lule vann, nu är det bara sex pinnar upp till Leksand, tre på Lördag!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Fresta mig inte :-)
Kommentera

65 Selander: Brynäs tillät inte rinkbandy ikväll. Gunnars igelhockey krossade schakalbandyn.
Kommentera

Sylf: Säg upp dig och häng med på lördag!
Kommentera

65 Selander: Precis, jag tror att ett par nyförvärv skulle kunna avlasta och ge möjlighet att spela så här intensivt i varje match. Tror inte att dom orkar annars...men men detta är en glädjens dag :)
Kommentera

65 Selander: Seger på lördag och de andra res med dom så är det nära på match igen.
Kommentera

65 Selander: Fan,luleå vann i globen
Kommentera

Sylf: iaf i två dagar till!
Kommentera

65 Selander: Ökenvandringen är över, Måtte Esko rotera i sin bastu!
Kommentera

ruppe: Vi vinner på lördag,inget snack om saken.Det här var precis vad som behövdes,en bortaseger mot svenska mästarna ger råg i ryggen ett tag.
Kommentera

Gust: Håller med dig om detta!, det som avgjorde i kväll tror jag att det är som P4 sa att Brynäsarna hängde som iglar runt FBK spelarna vilket gjorde att dom inte fick samma splerum som dom brukar ha.
Kommentera

jag tycker faktiskt att det lät som Brynäs spelade bra också.. inte bara kämpnade hela matche igenom..
Kommentera

70 Rodrigues: Ja, varje liten tår är värd sitt pris en sån här kväll! Det var länge sen man uppskattade en enskild seger så här mycket...
Kommentera

Nyp mej i armen,vann vi ??över FBK???man är så glaaaaaaaaaaaaad!!
Kommentera

65 Selander: Det här är fan årets bragd, nu hoppas jag att man får se dom vinna mot SSK på lördag, när man är på plats!
Kommentera

65 Selander: Äntligen det här har vi alla Brynäs fans väntat på.
Kommentera

slår vi bara södertälje hemma i nästa match så är vi med i leken igen!
Kommentera

70 Rodrigues: Stora män kan visa sina känslor för en dator *leeeeeeeeer*
Snacka om att det skall bli kul att se all sport i kväll!
Kommentera

Fan va skönt. Men jag måste tyvärr komma med nåt negativt :). Hoppas bara inte att sportkommiteén lägger ner eventuella spelarköpsideér nu. För jag tror inte att man kan gå in och tokkämpa med kort manskap som man gjorde i kväll resten av säsongen...men gud vad skönt det va!!!!!
Kommentera

hänger med jag också....
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :))
äntligen!
Kommentera

Sylf: Det här skall BIF ha credit för, slå FBK i LLA det är inte kattskit det särskilt som FBK möter BIF på dekis eller...
Kommentera

Sylf: Det är helt sjukt, jag sitter och gråter framför datorn!
Kommentera

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Kommentera

Helvetes jävla skit vad glad jag blir! VI VANN MOT FBK!
Kommentera

FY FAN VA HÄRLIGT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

« · 157203 · »