1150x200-brynasbanner.jpg

Final

« · 1823304 · » Till forumet

Sv: Final
Horace76c: bra tanke !
Kommentera

Bratwursten :
Om jag springer förbi tigern så hugger jag han och tipsar, han kommer lyckas kicka igång den
Kommentera

Qvarre: ingen vet. Men skulle jag gissa så, nej.
Kommentera

Bratwursten : Närmar oss Gävle bara 7 mil kvar av de totalt 60 från start.
Hoppas på en underbar eftermiddag med hög stämning, rivstart av Brynäs och avslut med Guldet ska hem från hela arenan.
Kommentera

Spelar Bertil i dag?
Kommentera

Horace76c: tvek dock om ståplats vill starta den, tror någon/ några modiga på sittplats får ta tag i det och ja det hade funkat :) är ju lördag så lär väl va en del som sitter och kollar på matchen med några kalla under västen ;)
Kommentera

Bratwursten :
Hej, Farfar här.
Vågen... är den helt ute eller? Tror sittplats skulle gå igång på den.
Kommentera

mustigahjalmar: Gameday och idag är det väl dags för Lindblom och Clark att kliva fram igen. Nu när fjärdelinan dragit oss fram till ett grymt bra läge i finalserien växlar vi upp ytterligare ett hack!
Kommentera

Skagge: Se till att skapa ett jävla tryck i hallen nu!
Kommentera

vi har just mellanlandat i Örebro hos farsgubben på fika. Startade i Ulricehamn tidigt i morse, satan så taggade vi är! 👍🏻😎
Kommentera

Hoppat på finaltåget från Norrköping igen efter en match i soffan

Fan va stolt man är över Stark, BZ, Bulan, egentligen oavsett hur detta slutar
Minns januari 2015
Kommentera

Steenm: Du får nog kontakta någon utav supporterklubbarna angående biljetter!
Kommentera

Wesley: Härligt svar utav honom!

Fan i helvete vad taggad jag är inför idag! Gick upp klockan tre inatt för att bege mig mot Gävle! Så nu gävlar kör vi!
Kommentera

Har Bertilsson vaknat?
Kommentera

Tommy: Andreas Borgman i HV71 är i alla fall ödmjuk. Så här svarar han på en fråga.

Vad behöver bli bättre?
– Vi har inte varit tillräckligt konsekventa. Lite för mycket slarv vid ingångar i anfallszonen och lite allt möjligt. Vi möter ett mycket bättre lag nu än vi har mött tidigare i slutspelet så vi måste upp en nivå till
Kommentera

Gameday! Dags att packa supporterSaab:en och dra norröver. Är som vanligt nervös och spänd men hoppas förstås på en makalös upplevelse...Ses där!
Kommentera

7225:
Du kanske tom har Lejonkräkts? 😃
Kämpa!
Kommentera

7225: Kom igen nu, legendarernas förening!
Kommentera

Steenm: Sjukt när man ska bila 40 mil till matchen och laddar med en nästan sömnlös natt, förbannade nerver...
Kommentera

Asså... jag avskyr att det ska vara så komplicerat att få tag i biljetter på bortasektionerna i SHL. Varför sköts allt sådant externt? Varför ska jag inte kunna surfa in på den vanliga biljettsajten och köpa mig en ståplats? Herregud..

Är det någon som vet hur fasen jag ska gå tillväga för att få en plats på Brynäs-stå i Jönköping på måndag!?
Kommentera

Zappaholic: Vilken profil! Jag kommer sakna honom när han lämnar. Det finns säkert bättre tränare men jag älskar vinnarskallen och grinigheten. Han kan garanterat få ut max av vilket lag som helst, på ett eller annat sätt.
Kommentera

2064: Jo, alla är ju lika mycket värda inom hockeyn.
Kommentera

7225: Anton Hedman?
Kommentera

5915: öh nä men jag bryr mig om alla människor.
Kommentera

7225: Vem fan bryr sej om Önebrud? Är du hans morsa?
Kommentera

munkas: Att vi Brynäsare hellre ser Bertilsson än Önerud på isen behöver man ju inte ens nämna ju, det fattar ju alla.
Mycket möjligt att vi sett det sista av Bertilsson i Brynäs...fan hemsk tanke
Kommentera

7225: Hade hellre sett att Bertil var ok... Önerud är en duktig spelare, hade inte gråtit om han hade varit tvungen att vila några matcher.
Kommentera

Tjurn : Riktigt skönt att Önerud verkar vara ok i alla fall tycker jag, det verkar som att han kan lira i morgon.
Kommentera

Peja: exakt
Kommentera

8290: fatta om Göteborg hade producerat lika många klasspelare per invånare som Gävle gör. Då hade Frölunda varit oslagbara. Gävles hockeykultur är magisk.
Kommentera

7225: Kan nog vara så, är ju lite tunnsått med sådana fabriker i Sverige nu för tiden:). Tyckte själv att det var en smula osmakligt men jag antar att det var bestämt sedan långt innan..

Min poäng var dock att min personliga njutning blev så ofantligt mycket större av att se Brynäs slå ut deras så heliga herr Lundqvist då "alla" här är frölundaiter och deras (iofs ganska mäktiga) introlåt hördes på högsta volym under dagen innan game 7 :)
Kommentera

5915: Som jag skrev så var Niklas och Henrik Strömblads svar förväxlade... Framgår på Twitter..
Kommentera

8290: Samma bilfabrik som körde ut en bil under den tysta minuten tillägnad terrorattackens offer kan jag tänka mig.
Kommentera

5915: Är ny här på hockeysnack men som exilbrynäsare i Göteborg så njuter jag i fulla drag av att våra hjältar är i final! Apropå Göteborgare och deras (över)tro på Frölunda så har mina kollegor på en viss bilfabrik här nere varit så säkra på en finalplats att dom nästan kunnat ta gift på att Brynäs bara var ett farthinder :)
Kommentera

5915: står också att han är "en citat maskin" på hans twitterprofil.
Dålig start men en särskrivning :)
Kommentera

2064: Tror fan det vilken normal människa utanför bibelbältet håller på HV? ;-)
Kommentera

Skagge: men va faan! Hade lite tid över och läste @PhilipGlucksman:s alster. Att göteborgare är roliga och korkade är ju spritt i hela världen. Men den här snubben tar idiotin till en ny nivå. Det väcker frågor. Har snubben skyddstillsyn, god man, rösträtt? #gladattintevaragöteborgare
Kommentera

62Svensson: Ja som jag skrev då om Virus.
Sorgligt att en spelare och ledare med så stort Brynäshjärta inte kunde komma tillbaka till klubben.
Kommentera

bradberry: Nä, jag tror att Jihde är brynäsare. Säger han i dagens Metro.
Kommentera

Kopparjimmie: Ja, Fälth kom tillbaka i förlängningen.
Kommentera

Leonardo: men Fälth kom väl tillbaka, han hade väl bara kramp?
Kommentera

5915: Självklart spelar han inte....hur vart det igår med Fälth? Han klev av...
Kommentera

bradberry: Tror det är lättare att räkna upp de som inte är brynäsare.
Kommentera

Se där! Niklas Jhide är Brynäsare.... Liksom Anders Limpar och Ingvar Carlsson...

Fast konstaterar nu att frågespalten jag läste hade förväxlat Jhides och Henrik Strömblads svar...
Kommentera

munkas: Det är ganska enkelt. Med Bertilsson i laget hade bucklan varit klar senast måndag. Som Elias Lindholm säger, SHL:s bästa back borta. Det märks.
Kommentera

7225: det har dom väl? Har nog sett de någonstans på sociala medier.

Edit: såg att det var bussresan du menade. Sorry, trodde du menade tifo-gruppen.
Kommentera

tjugo8: Varför i hela friden har inte supporterklubben swisch??
Kommentera

munkas: Vi har ju vunnit utan Bertilsson så det finns god chans även om han är saknad såklart.

Jävla Ståhlberghelvete.
Kommentera

5915: Ja, det är så jävla typiskt. Bästa backen missar finalen. Bertil istället för Zanetti hade gjort enorm skillnad.
Kommentera

« · 1823304 · »