Brynäs IF

446532 inlägg · 7961 ämnen

Final

« · 1824361 · » Till forumet

Sv: Final
Brynäsgubbe:
Stått i 3 perioder nu, benen som spagetti!
Kommentera

5915: Vilken nerv.
Kommentera

JENSEN ANFALL!!!! FUCK.
Kommentera

Paille har inte heller sett bra ut i dag
Kommentera

Åh fyfan jag skakar!!!
Kommentera

Vilken match Ölund gör
Kommentera

Jag sitter likgiltig och väntar på HV-målet... Jag vågar inte tro, allt elände kommer komma. :(
Kommentera

Fan gör mål på frilägena
Kommentera

Wesley:
Där förlorade vi matchen...... FAN!
Kommentera

Nära 😫
Kommentera

Paille igen.
Kommentera

Wesley: De slår ALLTID lång cross vänster på Tedenby. Borde vi läsa av. Han vill vi inte få in i fart i vår zon.

Men Paille!!! Sätt det läget för helvete.
Kommentera

FORECHECKA!!!
Kommentera

Zappaholic: Vi behöver komma upp mer i banan

Precis. Men nu har vi lyft upp spelat mycket mer. Mer fart på benen också.
Kommentera

Horace76c: Ersson gör det bra idag.
Kommentera

Zappaholic:
Vad får dom pp för? För mycket hårspray på Oscar.?
Kommentera

Wesley: Vi behöver komma upp mer i banan.
Kommentera

pjåtor:
NERVÖÖÖÖÖS!
Kommentera

Zappaholic: om du hade följt vår konversation så hade du sett att vi hade konstaterat att Linus Ölund tryckte in Tedenby så det blev en kedjereaktion.
Kommentera

7981:det är väl bara matchen i lördags som laget som gjort det första målet förlorade av de som Brynäs spelat detta slutspel?

Det stämmer. Och nu skulle det vara kul om vi vann mot. Statistiken, 2 raka vinster borta mot HV och vinna eller spela oavgjort mot dom i sista.
Kommentera

Ge förstakedjan mindre istid. Har det väldigt tungt.
Kommentera

Nu mår inte pumpen bra KÄÄÄMPAAAA
Kommentera

Lunkan:
Låt en vara glad i 5 min till att börja med nu!!!!
Kommentera

Rumpelstiltskin: skottet kom snabbt han hann nog inte spänna
Kommentera

Wesley: det är väl bara matchen i lördags som laget som gjort det första målet förlorade av de som Brynäs spelat detta slutspel?
Kommentera

Eller: Han blir intryckt av en HV-spelare. Vet inte vad reglerna säger om det...
Kommentera

Wesley:
Som Rumpel sa, NU fick jag sjuk ångest. Var faktiskt lugnt innan dom tog ledningen.....
Kommentera

Vilket läge vi har! Att få chansen att avgöra på hemmaplan. Är det nu vi ska lyckas hålla i ledningen? Kämpa boys!
Kommentera

KulaShaker: Kör de NHL-satsningen fortfarande?
Kommentera

Horace76c: Bortamatch mot seriens bästa hemmalag. Jo, Brynäs förtjänar ledningen.
Kommentera

7800: Nu ska man överleva HV's tredjeperioder också. Vi brukade vara starka där, men HV har varit helt sjuka och överglänst oss också där.

Nu finns det ingen som alls anledning att bevaka ledningen. Full fart framåt och chocka HV. Och absolut inte spela Pudas och Zanetti ihop. Dom har positioneringsproblem ihop.
Kommentera

Zappaholic: pen^s förstoring
Kommentera

Zappaholic: Aa, hans ballar av stål var inte så jävla starka.
Kommentera

Peja: har kollat på situationen igen och Sandbergs riktning var inte mot målvakten och han hade ingen chans att väja när han blev tryckt in mot Felix så där håller jag inte med dig. Kolla gärna situationen själv så kan nog du också se det. Fick rätt i min känsla att Bif skulle göra 1-0.
Kommentera

7800: Sa de att Thörnberg opererats?
Kommentera

KulaShaker: Får se nu när de får en sportchef som varit med förr om de kanske kan sätta ihop ett lag...
Kommentera

Nu ska man överleva HV's tredjeperioder också. Vi brukade vara starka där, men HV har varit helt sjuka och överglänst oss också där..
Kommentera

pjåtor: Apropå hjärtstartare, kan man använda den för att få lite kickar och adrenalinutsöndring när man blir uttråkad av att se Modo försöka praktisera hockey?
Kommentera

pjåtor: Fan HV s klubbmärke är bra snyggt, ett sånt skulle man ha....

.. på pappret bredvid toalett
Kommentera

bifhjärta: för hundrade gången gillt, vinn tredje perioden nu för i HELVETE
Kommentera

bifhjärta: Vi har väl sumpat ledningen i alla matcher? Jag räknar med det idag igen.
Kommentera

Rumpelstiltskin: Ja, den ångesten man kommer ha sista 20 nu skojar man inte bort..
Kommentera

Horace76c: kanske inte över två perioder. Men andra perioden var Brynäs det bättre laget.
Kommentera

7800: vågar man se 3e perren? Måste kolla hjärtstartaren så den funkar
Kommentera

7800: Men nu kommer tredjeperioden och där är HV totalt överlägsna, det visar expertisens analyser.
Kommentera

5915:
"Rättvis ledning"?!
Ja, man kan ju välja att se det så :)
Kommentera

Nu kommer ångesten. Fyfan. Snälla Brynäs håll ut i tredjeperioden nu. Jag byter ut min sambo mot en vinst.
Kommentera

Brynäsgubbe: Brynäs klart bättre nu. Rättvis ledning. Mest chockad över att domarna hittade en HV-utvisning.
Kommentera

Bra med paus så att Brynäs kan sluta spela en stund utan att det blir baklängesmål.
Kommentera

munkas: Ja vi får väl se. Hittills har det gått helt som jag trodde.
Tycker som sagt Hv är riktigt krampaktigt
Kommentera

« · 1824361 · »