Brynäs IF

730704 inlägg · 7961 ämnen

Final

« · 1825114 · » Till forumet

Sv: Final
dAVydov: ska man försöka hitta lite positivism. Kan snusk hv göra tre mål, så ska vi kunna göra fem mål. Nu gäller det att bulan drar fram hårtorken och visar vad skåphelvetet ska stå. Nu är man i sits "inget att förlora" längre. Släpp handbromsen och kör över dom jävlarna.
Kommentera

På plats och första 20 gör att man man funderar..
Sandströms och övriga laget ser inte ut att vara närvarande.
Har vi vunnit nån närkamp?
Har nån passning suttit på bladet?
Ingen förutom Mannberg har visat inställning på 20 min.....

Granis ombytt?

Skott på mål och driv på MÅL, sista 40 tack.
Kommentera

7510: är så otroligt trött på Granqvist.
Kommentera

Bengtzén hjärta Sandström. Samtidigt: Förra matchen två i stolpen och hållen nolla. Nu fastnar pucken och famlas in, tvåan via stolpen. What goes around...
Kommentera

Hv får allt som gått emot dom retroaktivt i denna perioden.
Nu är det bara att gå ut på noll igen och sikta på denna matchen först.
Sen tar vi matchen på lördag senare.

Sen Ni som klagade på Sandström.
Var var ni förra matchen?

Ärligt: Jävla idioter😡
Kommentera

Ja, vad fan ska man säga... antiklimax var det ja.

En snabb nu...
Kommentera

honken21: Ja, vi kan ju inte ge upp med 40 kvar. Minst ett mål i andra är ett måste dock. Utan att släppa in nåt då...
HV har inte varit så jävla bra som Cmore vill göra gällande.
Kommentera

rafalski: Haha, du är en sån där feg rättshaverist som sitter bakom ett tangentbord och leker häftig.

Avd Tomma tunnor skramlar mest.
Kommentera

Felix med nerver av bomull. Så var denna match över och troligen 2 - 0 till Lindbom i guld
Kommentera

smallround: Håller inte med. Den förlorades när Sandström klev in i kassen.
Kommentera

honken21: Såg ju så jävla bra ut första 3-4min :( Kände mig hyfsat lugn då. Helvete vad hockey är jobbigt ibland.
Kommentera

Sandström 60%-ig i en avgörande match om SM-guldet.
Kommentera

Skulle, med rejäl ansträngning, kunna smälta en uddamålsförlust i en sån här match. Men inte att de faller pladask och genant i en guldmatch hemma.
Kommentera

honken21: MATCHEN FÖRLORAS NÄR SUNDH LYCKAS SNACKA TILL SIG EN UTVISNING.... DOMARSVIN
Kommentera

Kan inte tro att det är sant. Två perioder kvar, ge oss en guldvändning.
Kommentera

Målvakterna fäller oss till slut ändå, tror inte Brynäs vänder detta och krävs ett mindre mirakel att vinna en tredje bortamatch emot HV. Usch så jävla tråkigt att det börjar med en målvaktstavla i en sån här match... Nästan en och en halv tavla.
Kommentera

Jaha ja, det här sög ju... Hade det varit seriematch hade jag nog stängt av för längesen. Gör för ont i hjärtat.
Kommentera

Oj, nu slogs benen undan på Sandström ändå...
Kommentera

VARFÖR I HELVETE FÅR INTE GRANIS TEKA LÄNGRE FÖR?!?!?
Kommentera

Huge: Oj nu dök farbror upp, då vet man att Brynäs spelar dåligt.
Kommentera

Leonardo: Fan tro´t. Då gör de en bragd.
Kommentera

rafalski: Men det skiter väl jag i. Förklarade hur du skulle anmäla. Varsågod.
Kommentera

Zappaholic: Ähh, ha lite överseende med rafalski nu.
Han är en överengagerad 12-åring som har längtat såååååååå mkt efter den här dan, och så håller HV på att förstöra hans stora dag efter en halv period.
Klart att han måste få utlopp för sin frustration, låt bebisen grina ut så tröttnar han snart....
Kommentera

Zappaholic: Så lätt kommer du inte undan.
Kommentera

Leonardo: Vettefan alltså. Laget har fått guldfrossa som HV-spelaren sa.
Kommentera

Leonardo: Gärna ett nu i PP innan paus, tack
Kommentera

kennys: vi vinner på lördag....efter plattfall brukar vi spela mkt bättre, men 2 snabba nu så är det match :)
Kommentera

rafalski: Klicka på den lilla pilen uppe till höger. Tryck på Anmäl. Dra sen vänligen åt helvete
Kommentera

Helt sjukt att brynäs är så jävla sämst med favoritskap. Dom kan bara spela som underdogs, helt jävla otroligt. Hela dagen har man taggat o hållt på.
Kommentera

kennys: Jo... kul för de stackare som pröjsat svartabörsenpriser för det här... Sitter I Gavlerinken och nästan känner mig nöjd över att jag bara lagt några hundralappar... Känns ändå som att vi började piggt tills Felix kastar in två puckar... Kul för Gävlesonen att gå in i en sån här match och fullständigt rasera för sitt lag... Tycker allvarligt synd om grabben...
Kommentera

Så jäkla trist det här. Men farhågorna fanns i alla fall hos mig att de mentalt inte skulle palla den här haussen. Hade varit underbart ta ett guld när vi kommit så här långt och hade detta läge. Kan dröja år tills nästa gång.
Kommentera

7800: Svårt och vinna med två slipsar i mål verkar nervsjuk båda. Men måste för helvete börja smälla på HV spelarna ska för helvete kosta om de ska vinna åtminstone ska inte bara få spela av matchen och få åka hem helt jävla utvilad VAKANA och börja spela fysiskt o grisa
Kommentera

kennys: Ja, denna period lär vara definitionen av antiklimax i framtida ordlistor. Fyfan vad besviken jag är
Kommentera

Leonardo: Jag funderar precis som alla andra , vem skall stå på lördag? Dackell?
Kommentera

Zappaholic: Vart anmäler jag dig?
Kommentera

Brynäsgubbe: Vi är dock bättre borta än hemma....men just nu ser det väldigt nattsvart ut för denna match.....våran första lina ser otroligt svag ut..tyvärr, Brynäs lär ju trampa för fullt i resten av matchen
Kommentera

7800: Inte en chans att HV släpper in 3 mål när de spelar så här tillknäppt/smart. Tror även att vi kommer släppa in fler. Så denna match är nog fan körd, hur man än vänder och vrider på det.
Kommentera

kennys:
Hoppas på mirakel
Kommentera

Brynäsgubbe:
Vi hade inga målvaktstavlor som ger oss sämsta tänkbara starten heller. Hade han inte släppt in den hade det sett helt annorlunda ut.
Kommentera

Qvarre: Vilket djävla antiklimax. Allt var upplagt för fest. Sen har vi 2 såll där bak som förstör allt
Kommentera

rafalski: Tagga ner för fan. Jävla fyllekaja
Kommentera

Skillnaden med förra guldlaget var att vi hade nerver av stål. Nu faller vi ihop som ett korthus. Detta kunde man se från en mils avstånd.
Kommentera

kennys:
Släng in Skörda i mål 😢😵😝😜😭
Kommentera

Skoj med hockey
Kommentera

I Powerplay är det vanligast att man gör mål, inte att man släpper in mål.
Kommentera

Sopor sopor sopor sopor sopor sopor sopor sopor Huge sopor sopor sopor sopor sopor sopor
Kommentera

rafalski: Ingen av målvakterna får ju ngn hjälp heller!
Kommentera

rafalski: Det här är inget annat än ett stort svek mot supportrarna
Kommentera

7800: Härligt gubbar.......
Kommentera

Are you fucking kidding me?
Kommentera

« · 1825114 · »