Brynäs IF

728266 inlägg · 7962 ämnen

Fokin till MIF

« · 198169 Till forumet

Sv: Fokin till MIF
Gust: De e lungt, vi har ett kanonlag som kommer att vända på detta!
Kommentera

Herregud !!! 2 mål på 1,01 Det här är ju inte klokt.
Kommentera

Dom måste byta målvakt för F****N
Kommentera

2-0 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sylf: 1-0 efter 27 sek! Vet inte om jag ska skratta eller gråta?
Kommentera

Sylf: 2-0 på en minut....fy fan sämst i sverige
Kommentera

Gust: Fan va kul det är med hockey :-(
Kommentera

27 sekunder tog det innan Aspen fick gräva ut första pucken...suck
Kommentera

27 sek fick man ha hopp......
Kommentera

Bissett: Dom lär väl vinna på lördag i Gavlerinken när man är på plats!
Kommentera

Bissett: Kan lova MIF kommer få det svårt med att ta poäng ikväll, men det tror jag också att ni kommer att få.
Hursom helst , lycka till.
Kommentera

Lulekickan: Låter ju lovande!!!Men jag hoppas att även ni gör erat.är lite rädd för em skräll i Coop Arena ikväll,MIF måste väl nån gång vinna borta,eller???
Kommentera

Skulle de va nå att oroa sig för inför Lördagens match *asg* har killarna lite fart på rören så lär det bli som en vanlig träning där de rundar konor.....Det enda som oroar är att Hadelöv storspelade mot VF senast.
Kommentera

Bissett: ...och eftersom jag är HS bäste tippare i tipstävlingen på LHF:s officiella sida så säger jag Värsta Förlusta-Pölsa 2-3.
Kommentera

Eftersom jag är seriges sämsta tippare så säger jag matchen slutar:
VF-Brynäs 5-0
Kommentera

gordo: Jag hade hoppats på att de lägre divisionerna skulle ha fått honom att tappa ännu mer fart, om det nu är möjligt, och att vara extremt övertydlig när han svingar klubban. Kanske skulle man ha haft en filmstjärna som Hlinka i laget, som trillar av blotta vinddraget från motståndarspelare som åker förbi. Annars har ju inte vi heller någon som kan yxhugga i smyg - det krävs extrem talang och många års träning att utveckla förmågan fullt ut. Annars är Skuggan bra på att haka, fast han åker alltid ut för det också, tyvärr.
Kommentera

Lulekickan:
Han är lurig, den gode Fokin... han är elegant ful i smyg så att inte domarna ser hur han yxhugger och kapar motståndare på väg mot eller framför mål. Sen har han förmågan att se så där "italienskt oskyldig" ut!
En sån spelare saknar då åtminstone Brynäs, hur det är i Coop Arena vet jag inte...
Kommentera

70 Rodrigues: Ja det är ju bara att gratta MIF till ännu en "snabb" back*s*,snabba backar har man ju gott om i MIF P.Andersson,Hasselblad ,R.Öhman.......men han är väl värvad för att stå framför egen kasse och veva med klubban!!!Klubben måste vara desperat!!!
Kommentera

claesw: Fokin, är inte han 56 år gammal och rörlig som ett kylskåp????
Kommentera

gordo: Eftersom vi lulingar är så snälla och generösa så erbjuder vi Fokin att spela med oss ikväll istället. Vi har utrustning i storlek jättestor över sedan Finnen tvingades lägga av.

Annars tror jag inte Fokin kan stoppa oss, förutsatt att den randige beivrar hakningar förstås.
Kommentera

claesw:
Nja så farlig är väl inte Fokin-killen... Efter MIF-matchen lämnar ni över KS-platsen till MIF
Kommentera

gordo:
Se där, ytterligare en gammal Brynäsare som inte återvänt... listan börjar bli lång!
Kommentera

claesw:
Percy har nog fler spelare på G...

Sandström har klivit in som resurs för Lillis Lundh och tränarna när det gäller nya spelare och spelet!
Det kan betyda flera saker...
Kan man tänka sig Sandström som andretränare till nästa säsong, kanske?
Med Melin som etta...?
Kommentera

gordo:
Ja, och givetvis ska de få in en sån kille lagom till matchen mot oss...
Kommentera

claesw:
"Han spelar i kväll om de hittar en tillräckligt stor utrustning"!

Det lär bli tufft för forwards framför Hadelöv...
Kommentera

Jaha då var det dags för nagelbitning igen. Poäng ikväll får ses som bonus. Kanske är mycket begärt att Lundqvist ska klappa ihop ikväll, men hoppas kan man ju alltid. Han påmminer mycket om Lillhonken -99. Tänk att ha en sån målvakt tillhands då skulle man sitta lätt tillbakalutad och spekulera vilka man får möta i kvarten nu.

Tips: 2-2 och vinst efter straffar för Brynäs.
Kommentera

gordo:
Det verkar officiellt, kolla Aftonbladet t ex.
Kommentera

claesw:
Vad har du för källa, claesw?
Kommentera

Fokin till MIF
Vafan - MIF har gjort klart med gamle räven Fokin- mannen med världens längsta klubba...
Kommentera

« · 198169