Brynäs IF

723277 inlägg · 7955 ämnen

Försäsong 2

« · 508557 Till forumet


Sv: Försäsong 2
Makkan: Sachl & Petrovicky inblandade i målen bra om dessa kan komma igång till kvalseriespelet.
Kommentera

Sv: Försäsong 2
sylf: 3-0 är det tack.
Kommentera

Sv: Försäsong 2
lindberg: 2-0 ledning t.o.m.
Kommentera

Sv: Försäsong 2
p j davydjoos: wow ledningen i en match, Kupan, är det hans första mål i Brynäströjan?!
Kommentera

Sv: Försäsong 2
Skönt att se att DJ inte ens sitter på bänken...
4:e backpar är Ove Molin och Vesa Viitakoski, haha, jaja, man kan gå runt på en del forwards iaf...

1. HOLMQVIST, Johan ( 25. JOKELA, Antti )

--------------------------------------------------------------------------------

1st Line 4. PHILLIPS, Chris 28. CASSELSTÅHL, Daniel
12. DACKELL, Andreas 62. WAHLBERG, Mikael 23. DANIELSSON, Björn

--------------------------------------------------------------------------------

2nd Line 2. ANDERSSON, Niklas 20. BERGERON, Marc-andre
24. MIETTINEN, Tommi 36. LIND, Mikael 27. SJÖGREN, Christian

--------------------------------------------------------------------------------

3rd Line 7. SJÖDIN, Tommy 5. KUPARINEN, Mikko
29. PETROVICKY, Ronald 22. SACHL, Petr 17. ANDERSSON, Jonas

--------------------------------------------------------------------------------

4th Line 21. MOLIN, Ove 39. VIITAKOSKI, Vesa
10. SOLING, Jonas 15. JOHANSSON, Jacob 9. MALMSTRÖM, Henrik
Kommentera

Sv: Försäsong 2
LingaN: Ta den här tråden som matchtråd för försäsongsmatch nr.46 BIF-TIK, inför nästa serie KS. Vi behöver inga unika matchtrådar resterande del av ES(försäsong nr.2)

Brynäs MÅSTE jobba för varandra i fortsättningen... Inget meseri nu, avsluta denna serie med att kämpa ihop som ett lag som inte släpper någontning gratis (med D.J. på bänken isåfall).
Kommentera

Sv: Försäsong 2
rullis: för att kunna säga nåt possetivt så måste man ha något possetivt att säga ;P
Kommentera

Sv: Försäsong 2
ERIKSSON47: Nej jag klagar inte. Vill bara att BIF hänger kvar
Kommentera

Sv: Försäsong 2
bocken: Har du några fler gåtor på lager?
Som ingen begriper.... :-)
Kommentera

Sv: Försäsong 2
ERIKSSON47: Det som förvånar mig är det att Kyrö har plåtsligt blivit realist? Tänk om även Sundlöv och andra i Brynäs styrelsen kunde ha samma uppfattning!!!
Kommentera

Sv: Försäsong 2
rullis:
Klagar du? ... ... ...
Men du och ni andra får ha det så bra. Imorgon kl: 15.00 gäller det än en gång att bevisa att Brynäs är ett lag för nästa säsongs elitserie...förhoppningsvis. Inte för att jag inte vågar tro på Brynäs. Det är bara det att Timrå har växt till sig sedan de första matcherna detta mellenium. Vill vara realistisk ibland jag med...

Jag kommer vara där, hoppas du är.

Hockeyn lever, länge leve hockeyn
Kommentera

Sv: Försäsong 2
rullis: Hur mycket positivt skulle du se om du var i Kyrös kläder? Men du har rätt, killen har en utstrålning som en 70 skylt på E4:an.

Morgondagens match hoppas jag att Brynäs kan få igång nånting som kan missuppfattas som grundspel. Att räkna med vinst tror jag är för mycket begärt.
Kommentera

Sv: Försäsong 2
ERIKSSON47: Men,skit i allt och se till att ni håller er kvar i elitserien.
Jag kan däremot tycka att Roger Kyrö är en av de mest tristaste profilerna ibland Sveriges tränare. Kan vara kul att le ibland och säga något positivt.
Kommentera

Sv: Försäsong 2
rullis:
En känsla jag har bara. De verkar inte var jätte bra på att ta de klokaste besluten, även om de käns bäst just när de fattas... :P
Kommentera

Sv: Försäsong 2
ERIKSSON47: Varför inte??
Kommentera

Sv: Försäsong 2
rullis:
tror inte ledningen skulle gå med på det...
Kommentera

Sv: Försäsong 2
GävleLasse: Gôtt. Jag känner mig trygg.
Kommentera

Sv: Försäsong 2
rullis: Ingen fara, vi ställer upp med damlaget resten av säsogen... DE är vana vinnare *L*
Kommentera

Sv: Försäsong 2
rullis: Ingen fara, vi ställer upp med damlaget resten av säsogen... DE är vana vinnare *L*
Kommentera

Sv: Försäsong 2
p j davydjoos: Risken är helt uppenbar, lagen underifrån är supertaggade. Tyvärr har inte Brynäs visat de rätta takterna det senaste. Det vore faktiskt katastrof om det anrika Brynäs skulle lämna eliten. Så kom igen och stötta laget och håll er kvar:::::::::::::::
Kommentera

Försäsong 2
Ja, nu pågår försäsong nr.2, inför nästa serie, kvalserien... Fy f-n...

Kul att läsa att Kyrö tycker att BIF ska upp minst 5 snäpp inför försäsongsmatch 46. Jag har själv svårt att räkna dom där snäppen, men lagspel och att hjälpa varandra brukar vara a och o i alla lagsporter, och där är Brynäs otroligt dåliga för det mesta... Soloraider i KS duger inte, LAGET ska vinna över dom andra lagen...

I takt med att Brynäs är mindre med i matcherna än någonsin så sjunker kvalitén även i denna GB, så det blir för det mesta att bläddra igenom utan att hitta något vettigt, skitkul...
Kommentera

« · 508557