Jag var på J-18 träningsmatch och fastnade för två spelare: Oliver Nordberg -98 och en riktig snajdare. Han saknar lite muskler och lite skridskoåkning, men ge honom några säsonger så...
Sedan var det Felix brorsa Simon Sandström - 97. Han har pondus, men saknar hårdheten och några kilon. Intressant back.
Matchen vann man mot Linköping.
Tyvärr är målvakterna i J-18 inget att satsa på.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Brynäsgubbe:Jag som trodde det var Sunken då jag bara såg att det var dubbel siffra på ryggen.
Stort gjort hursom!
Vill bara ta upp något jag lade märkte till igår under slutminuten av matchen. Blomqvists uppoffrande i en jäkla träningsmatch förtjänar beröm! Han är Brynäsare i grunden och det behövs verkligen lirare i Brynäs som kan offra sig för laget sådär. Kul att se!
Länken nedan går direkt till situationen.
70 Rodrigues: "Så när exakt under säsongen får skribenter komma med negativ kritik😃"
- Jag kan säga till när det är ok. Blir väl när jag själv blir förbannad, känslostyrd och bortom allt sunt förnuft någon gång i omgång tre kanske...😉
Poängliga Brynäs Försäsong efter två matcher.
Målligan:
Jakob Blomqvist 2 mål
Christian Djoos 2 mål
Alexander Lindgren 1 mål
Greg Scott 1 mål
Oskar Lindblom 1 mål
Assistligan:
Patrik Westerholm 3 assist
Alexander Lindgren 1 assist
Greg Scott 1 assist
Sebastian Enterfeldt 1 assist
(Sen kan jag inte fler så ni får gärna fylla på!!).
Poängligan således:
Patrik Westerholm 3 poäng
Jakob Blomqvist 2 poäng
Christian Djoos 2 poäng
Alexander Lindgren 2 poäng
Greg Scott 2 poäng
Oskar Lindblom 1 poäng
Sebastian Enterfeldt 1 poäng
Matcher
Almtuna - Brynäs 1-3
Christian Djoos (Patrik Westerholm)
Alexander Lindgern (Patrik Westerholm)
Jacob Blomqvist (Greg Scott, Sebastian Enterfeldt)
Örebro - Brynäs 3-4
Jacob Blomqvist (?)
Greg Scott (?)
Christian Djoos (?)
20:11 |
|
5 matcher kvar på försäsongen. Hur många matcher Ollas,Rödin,Eklund och Bertilsson hinner spela återstår att se.
Det oroar mig en aning.
70 Rodrigues:
Ska vi köra positiva kommentarer här och negativa i Leksandsboken...den är ju inte direkt överbelastad...;)
Redigerad kommentar
Brynäsgubbe: Vem satte Brynäs andra mål ? Jag missade upptakten av andra perioden.
Målen mot Örebro
Grymt ass av Westlund, missade det målet