Kanske det lossnar för Rödin nu. 2 mål i kväll, och blev vald till matchens second star igår.
Redigerad kommentar
Carl Lejonkräk:Så det är att vara pessimist av att ha tagit lärdom av 95% av Sundlövs "arbete" med lagbygget?
I början hade han lite "slack" på grund av ekonomin. Det har han inte längre...
Rossa:
Jag har väldigt svårt att styra mina känslor , måste tygla mig lite ,
Är så satans less på denna Sundlöv för det är ett djävla skämt att han ska få fortätta med sin satans lek med detta klassiska lag , det gör ont för nu har vi sett detta under flera år och han får fortsätta , jag bublar över av ilska snart , Hur länge ska detta få fortgår ? fuskbygge !!! det är ett snällt ord , Han satt för några månader sen å lovade igen spets tillåt mig le , han ljuger åter för oss alla som älskar detta lag , . I slutet på mars nästa år kommer han åter att sjukskriva sig när laget han skulle bygga spelar kvalserie , det har han ju gjort förut ,
Har nu fölgt Brynäs IF sen tidigt 70tal men frustrationen bara växer , det gör ont i min själ , ,
Roger Ehrngren
Carl Lejonkräk:Och din jämförelse låg i a Modo fick däng av Björklövensåg jag.
Mästerligt ;-)
KevinNa :Vilket gör att vi inte får släppa in mer än ett i snitt per match om vi ska vinna..
Har du inte lärt dig nånting av alla säsonger som Sundlöv varit kock åt soppan Brynäs? Visst ETT Sm guld. men resten?
foppa78:Det är för att de tror att de hjälper Brynäs genom att iinte ställa krav. Sen komer bortförklaringarna och deras gamla mantran om ekonomi, otur och allt det där när det visar sig att truppen inte räckt till.
Men detär ganska enkel matte. Det behövs runt 100 mål gjorda för att vara med i matchen om slutspel. Säg att Harju gör en fullt godkänd säsong och gör 20.
Vilka ska göra de resterande 80+ ??
Zappaholic:Så mn ska barajämföra med säsongen 2011/2012
Ala vet ju vad SM guldet berodde på. Det stvas Silfverberg och en formtoppad Svedberg i kassen.
Gör istället jämförelser med säsonger där vi haft liknande spelarmateriel. En trupp med arbetare men ingen riktigt vass offensiv spelare.
Tycker diskussionen gällande försäsongen skulle vara mer konstruktiv om man hade klart för sig lite statistik när man diskuterar. Hur såg Brynäs försäsong ut 2011/2012? Hur såg SAIK:s ut förra säsongen? Hur har de senaste säsongernas topplag sett ut på försäsongen?
Själv har jag ingen aning, har heller inte så mycket massa tid att titta och jämföra. Finns det ingen statistiknörd ibland oss som kan upplysa oss andra? :-)
Carl Lejonkräk:På vad bygger du detta? Vilka i laget har produverat förr? Harju och vem mer?
Det låter mer som en förhoppning från din sida än något annat.
Treklövern1912:Nej, jag har sett statsen vilka inte vittnar om nån vidare effektivitet.
Sluta stoppa huvudet i sanden och ljug för dig själv. Det finns allt för många likhetstecken med förra säsongens Timrå i det här lagbygget.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Wesley:
Vinst med 2-1. Alla 2 Brynäsmål av Anton.