Brynäs IF

725453 inlägg · 7959 ämnen

Förstärkningar

« · 69510 · » Till forumet


Sv: Förstärkningar
Tågny. Ja, man tycker att Bäckis borde sitta hemma och vakta telefon på kvällen ifall GD skulle ringa - varje kväll...
Kommentera

Sv: Förstärkningar
tack för den!!!
Kommentera

Sv: Förstärkningar
JAG TYCKER DE E BRA ATT BRYNÄS FÅR EN NY TRÄNARE HOPPAS NILSSON OCH ATT MELIN STANAR
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Typist Bäckström att alltid hålla sig undan.
Kommentera

Sv: Förstärkningar
www.gd.se

Se där Puffen. Nu kan du läsa själv.
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Puffen: Inga namn nämns!
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Skriv vilka GD säger!!!
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Tågny: Enligt Börje Ohlsson så skulle det presenteras något idag, GD har försökt att få tag i Bäckis men han har varit oanträffbar som vanligt.
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Tågny. Enligt GD ska BIF presentera "en eller annan nyhet på spelarfronten". Det kan lika gärna vara kontraktsförlängningar på t.ex Sjödda och Janne.
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Sådärja Lundström. Jag har saknat det. :)

Undrar när Esa kommer upp på taif.nu?
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Enligt GD så ska Brynäs presentera en eller ett par spelare idag. Någon som vet nått om det?
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Kul Lundström. ha! ha!
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Esa Tikkanen är på väg till Brynäs!
Kommentera

Sv: Förstärkningar
miffotjejen strävar väl efter att ligga först på Veckans skribenter-listan, det är väl det enda sättet hon kan hävda sig på. Snart börjar väl hcpirates och mini myran spamma det här forumet igen. Finns det ingen fjortischatt som mer passar dessa förpubertala ynglingar? Lunarstorm eller vad det nu heter...

Själv kan man inte ens stava till svensk(a)undervisning trots att man faktiskt gick på lektionerna. Antar att jag var en av dom som satt och pratade bort tiden längst bak i klassrummet. :)

Är det inte dags för det obligatoriska Esa Tikkanen-ryktet snart? Det dyker ju jämt upp så här års annars...
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Brynäs behöver en Målvaktr och en målgörare dom har ju Mikael Wahlberg kanske han kan passa.
Kommentera

Sv: Förstärkningar
-miftjejen :

Kan det vara så att det blev ett litet fel när du skrev in din signatur, jag tror det egentligen skulle vara miffotjejen men jag kan ha fel.
Kommentera

Sv: Förstärkningar
du behöver inte läsa mina inlägg...ställde inte ens frågan till dej....
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Du mif-tjejen, jag vet inte hur man uttrycker det här på ett artigt sätt, men Du verkar vara kliniskt ren från intelligens och komplett oförmögen att fatta ironier. Den stora frågan är varför Du torterar folk på den här GB:en (står för gästbok). Har inte MIF en GB Du kan hemsöka med Dina sanningssökande frågor??

Det är så att man baxnar.
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Vilka då?
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Jo! Att Brynäs ska värva 5 toppnamn inför nästa säsong.
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Nä det är sant..INGENTING är omöjligt...
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Claesw: Detroit vill inte ta över Zetterberg föräns han kan bidra med något till laget och dom ser helst att han stannar 1 år till i Sverige och elitserien, och åker Timrå ur så är det inte alls omöjligt att han spelar i Modo nästa säsong. Allt enligt en intervju med Zetterbergs agent.
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Det ryktas väldigt mycket nu och allt är ju såklart inte sant....Men Henrik Zetterberg känns inte riktigt mogen för NHL så det blir nog bra om han är kvar i Sverige ett år till.....Och Timrå åker nog ut så där kan det nog inte bli=)
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Lundström är intressant men sanningen i ryktet lär knappast komma fram innan Modos säsong är över och den kan ju pågå ett tag till. Från första April kan man se på sicos lista (hockeyspelarnas fackförening) vilka spelare som satt upp sig på "inget kontrakt listan". Soling jagas tydligen av Leksand också nu, (förutom DIF & FBK).
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Vilken soppa detta forum har varit idag, jag fortsätter att bidra med förvirring: Just det att Z är på väg till MoDo visar på vilken nivå ryktena ligger på...
Kommentera

Sv: Förstärkningar
claesw: Vilka ryktesövergångar finner du inte vara relevanta?
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Står även att Henrik Zetterberg är på väg till Modo!
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Vem är Lundström? har jag missat nått elleR?
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Men..du sitter ju här Lunkan ; )

Nä, skämt och sido; studera gärna övriga rykten på deras sida för att bilda er en uppfattning om dess relevans.
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Det står faktiskt på Taifs hemsida att Lundström ryktas vara på väg till Brynäs!
Kommentera

Sv: Förstärkningar
OK, ska vi slå vad eller? ; ) (angående Lundström)
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Det här länktipset
Kommentera

Sv: Förstärkningar
vadårå får man inte ha lite kul vilket rekord slog jag Tobias Lundström kanske ska gå till Brynäs kolla på länktipset
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Ja du Puffen, nytt rekord tror jag, att tipsa om vår hemsida...
Kommentera

Sv: Förstärkningar
bra länktips
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Brynäs har pratat med Honken!!!
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Andreas Byström har jag faktiskt tänkt på sen i början på nya året.. Han är en väldigt duktig power back, och han kan både spela defensivt å offensivt. Han har gjort mycke poäng för sitt Rögle i år.

Föresten, han är uppfostrad här i Härnösand, i Antjärns IK......
Han stack till Modo hockeygym när han var 16, men innan dess så spelade han här....


Så om han kommer till Brynäs då kommer jag känna mig lite exra stolt......
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Jag vill ha Peter Forsberg nä jag bara skoja han är för dyr!!!
Men Johan Holmqvist och Henrik Zetterberg skulle inte vara fel!!!
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Det är klart "Kösa" ska få kontrakt.
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Micke --->> Det är ju det som är så bra och kul med rykten och Silly Season , det har visats sig att Brynäs värvaransvariga kanske kikar i gästböcker och olika forum då och då, på så sätt får dom ju förslag på spelar som dom kan granska.

Jag skrev t ex ett långt tips om Micke Samuelsson det året han blev värvad, några veckor sedan var han värvad och Melin och co. komenterade värvningen med att han var helt okänd för dem och att allting blev klart under någon vecka etc.
Allting tydde på att dom uppsnappade mitt tips och kollade upp Micke hos SSK och VIF.

Så det är bara bra om vi skriver varenda spelare vi vill ha i laget OM sportkommiteen får för sig att kika in i forumet :-)
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Nu tar ju visserligen taif.nu in alla möjliga rykten. Prova maila dit och säg att Tord Lundström, en lovande forward från Kiruna, är aktuell för BIF så kan jag nästa svära på att det snart står uppsatt som rykte där. :)
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Självklart så heter han Byström och inte Bergström som jag skrev tidigare, jag blev så exalterad över namnet så jag slant på tangenterna.
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Wow! Andreas Bergström från Rögle BK. Han är född 79 181 cm och 86 kg är back, på 30 matcger har han gjort 4 mål 3 ass och 7 utv min! Låter verkligen som en klar förstärkning om det nu skulle vara sant.
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Förförsta gången är mitt brynäs hjärta
oroligt. ruddan och soling måste behållas, ut över det måste man förstärka
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Ja ny har silly Season för Brynäs tagit fart också
Andreas Byström är aktuell för Brynäs enligt taif.nu
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Kollade upp lillhonken och han har 90% räddningar på skotten han fått mot sej.. helt okej..
Men framförallt han har 22 vinster och 9 förluster.. det är den statistiken man ser jävligt hårt på i Nordamerika jämfört med i Sverige iaf...
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Varför?? Varför tror alla att Harder inte kommer få nytt kontrakt?

ALLT talar ju för att just han stannar, han var en av dom klart bästa i slutspelet (wow vilken prestation?), Att han dessutom haft det svårt att hitta ett lag som vill ha honom bidrar väl till att han kommer att skriva på i stortsett vilket kontrakt som helst?

Sen tror ja inte mycke alls på alla strörykten om att Honken kommer hem..
Han ledde målvaktsligan i AHL senast jag kollade, och han hade släppt in ett skott av dom senaste 170 eller nåt sånt.. så när Richter slänger skridskorna så kan ja tänka mej att han blir MINST tvåa bakom Blackburn, som ja tycker varit ganska kass i år...

Nej tycker som alltid på värvningsfronten; titta åt öst.. Ryssar och Tjecker dom kan röra om lite.. en ny Davydov kanske?
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Brynäsare blir man inte, det föds man till. Sedan kommer vissa snett i livet men det är mest synd om dom...
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Det är nästan så man ångrar att man inte blev LHC-fan när man var liten :( Dom verkar rusta rejält enligt Hockeymagasinet...
Kommentera

Sv: Förstärkningar
Jag tror nyheten kommer bestå i att man har förlängt kontrakten med Janne, Sjödda och kanske Crippa.
Kommentera

« · 69510 · »