Brynäs IF

723728 inlägg · 7956 ämnen

Frölunda - Brynäs

« · 448406 Till forumet


Sv: Frölunda - Brynäs
Bissett19: vi slår ur underläge som vanligt ;)
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
5 Senaste mot Frölunda:

2004-10-07: Brynäs-Frölunda 1-2
2004-02-24: Brynäs-Frölunda 4-5
2003-11-29: Brynäs-Frölunda 1-2
2003-11-11: Frölunda-Brynäs 4-0
2003-10-18: Frölunda-Brynäs 6-2



Vi är ialla fall inte favoriter!!!
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
72_Winblad:

Närmare bestämt 13 matcher sedan ni slog Frölunda;)
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Jompe: Du får väl allt hålla med om att det är dags att vi slår VF, det var ju ett tag sedan vi gjorde det.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Vi ska nog ställa in oss på att de kommande två matcherna, Frölunda borta och MoDo hemma, blir grymt svåra. Framför allt Frölundamatchen blir jobbig, men kan vi hålla tätt första 10-15 så har Frölunda en tendens att komma av sig i tjurrusningarna. Varje pinne är att alltså betrakta som en bonus. Efter Karjala-uppehållet har vi fått förstärkningar och då kan Återtåget börja.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Har en biljett över till Brynäs på torsdag om nån vill köpa(till inköpspris)
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Dragan 2k: Jag ska gå,köpte bilj idag, rad 2......med begränsad sikt!
Alltid något!
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Dragan 2K. Kan tänka mig att BSKV (det är alltså Brynäs Supporterklubb väst, för den icke invigde...) kommer att trumma ihop sedvanligt gäng, dvs drygt 1000-talet supporters. Läktarkriget kan ni med andra ord redan betrakta som förlorat. Goa Gubbar har varit väldigt anonyma den här säsongen, tycker jag.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Dragan 2k: jag tror inte att det är många som kommer ner/upp till scandinavium men men skulle åkt men brist på pengar
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Fick leta efter matchtråden och svarar helt sonika i den. Eller svarar och svarar. Jag har ju en fråga: Hur många är det som kommer ner till Göteborg eller upp beroende på var ni befinner er?
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Ahlbom: Jag tror på 6-3 till vårt kära Brynäs!!
Kommentera

Frölunda - Brynäs
har hört tippade resultat 7-1 7-1 6-1 och 5-1 jag hoppas att det är underskattning som pågår nere i göteborg och att vi kan ge dem en fajt åtminstone
Kommentera

« · 448406