Brynäs IF

723728 inlägg · 7956 ämnen

Frölunda - Brynäs

449565 · » Till forumet


Sv: Frölunda - Brynäs
westerlind: Visst är det lite surt att Brynäs ska behöva förlora då dom spelar bra, men man blir i alla fall mindre sur än då dom spelar skitdåligt och förlorar. Förlust mot VF igår kändes inte ett dugg tungt faktist för det vägdes upp av att ett annat lag jag inte unnar någon som helst framgång också förlorade!!
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Korhonen storspelade tyckte jag, der hade kunnat bli ännu värre ibaken om han inte splat som han gjorde. Våra Tigrar stod upp väldigt bra idag, vi hade väl inte "tur" med domran Lahti som vanligt men ändå. Det känns bra inför matchen mot Modo på lördag.

Jompe: Jag har skrikit och sjungit för din del med. Har ingen röst kvar. Åkte till götet med feber och skit.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
65selander: Jag har ändrat mig totalt om att ni inte kan rubba oss på lördag. Grattis i förskott till segern, det här borde man inte ens behöva spela om. Ibland vill jag att man ska bry sig om vad onödiga resor spelar för roll för växthuseffekten.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Dream Team: Brynäs kämpade på bra får jag säga, hög fart och en del farliga chansen och längst bak Korhonen. Dock orkade dom inte ens med att ta poäng av ett fruktansvärt innefektivt och oinspirerat Frölunda.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
slashpuppie: Seriebiljett? Tråkigt om du missar slutspelet;-)
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
slashpuppie: Orken hos BIF tröt i tredje när VF fick fördel av spel i powerplay tre gånger i rad. Före det hade bortalaget väl så mycket chanser att avgöra. Rättvist till slut, men Brynäs kämpaglöd kändes som det varit värt poäng ikväll!
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
westerlind: Scandinavium såklart! Jag har ju seriebiljett :)
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
slashpuppie:
Tack det gläder mig, på lördag krossar vi MoDo. Såg du matchen på Jamessons eller Scandinavium?
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Kan bara säga att Brynäs spelade riktigt bra idag. Det kunde gått hur som helst. Men Frölunda hittade plötsligt geisten i tredje och tog hem 3 points. Väl kämpat iaf!
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
65selander: En har landat iallafall. Phillips...
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Hong Kong: DEt är jobbigt när man måste förlita sig på andra lag för att inte glappet skall bli större men MoDo på lördag och vinst där och vi kan vänta in Strejkbrytarna till laget ;-)
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
1.Frölunda 17 13 0 4 61-29 39
2.Timrå 17 13 1 3 58-33 38
3.Linköping 17 10 1 6 51-40 31
4.Modo 17 8 3 6 53-44 28
5.Färjestad 17 8 3 6 40-40 27
6.HV 71 17 7 1 9 46-58 24
7.Mora 17 7 2 8 53-55 22
8.Luleå 17 7 0 10 51-56 22
9.Djurgården 17 7 1 9 39-50 20
10.Södertälje 17 6 1 10 34-43 19
11.Brynäs 17 4 3 10 38-52 15
12.Malmö 17 4 0 13 40-64 13
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
leek: Ja,som alltid efter en torsk.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
sylf: dåligt humör sylf :D
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Intressant också att Lahti dömde.6-14 i utv min..........no comments,förutom att han är en jävla idiot!
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Gusten: 1-3 i baken ikväll.Inte mycket att säga om,vem hade trott på poäng? Den lilla glädjen kommer av att de självgoda,komplexfyllda mupparna från Sveriges skithål fick köra upp sina tippade resultat,typ 12-2 och 8-1, i just skithålet
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
65selander: 5-3 till Luleå.....
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Jaha så gjorde Luleå mål igen 5-3
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
rafalski:

Ja, håller definitivt med, blev ganska exakt den match jag trodde på, även om jag tippade 4-2. På lördag har jag tippat 3-2 till Brynäs - tror jag kan lära mig att leva med om det blir 4-3 istället.

PS. Det finns några platser kvar i bussen - välkommen att hoppa på i t ex Upplands Väsby.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Gusten: HV leder och LHC leder så kom igen nu MoDo
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Hong Kong: Bara att hoppas att MoDo vänder i slutminuterna mot Luleå då....annars vet jag inte vilka som får sota för vad
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
rafalski: Haller med--bra jobbat! Frolunda hemma ar inte latt..

Det har laget viker i alla fall inte ner sig.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Frölunda HC–Brynäs IF 3–1
Final score gräver djupa sår... :-(
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Hong Kong: Instämmer dom kommer att få sota DUKTIGT också!!
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
westerlind: Vissa hedersamma förluster är lättare att bära, det här är definititvt en sådan. Frölunda är så bra så dom är tråkiga. Ser redan fram mot Modomatchen på lördag. Bra jobbat Brynäs !!
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Hong Kong: Det får vi hoppas.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Jompe: Det här kommer Modo få sota för på lördag.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
rackham: 1-1 langt in i tredje kan ju ga hur som helst. SHG borta mot Frolunda--faan att man inte var pa plats och sagt det.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Hong Kong: Två minuter kvar nu. Dags för Vesku att göra tre mål och avgöra matchen.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Jompe:
Visserligen är väl Brynäs till åldern komna och slitna, men något malkalas är det väl ändå inte, Jompe :-)
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
westerlind: Spänningen är LIDLIG!!!!!!
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
rafalski:
3-1 och ca 3 minuter kvar, nu får vi kämpa hårt. Men ingenting är omögligt - minns Tre Kronors matcher mot Finland. Kämpa Brynäs.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Hong Kong: 3-1, tycker synd om Brynäs, tror att utvisningarna tog musten ur dom.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Hong Kong: Halloj boys, 2-1 precis nu? Inte precis det malkalas det talades om?
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Då var det verkligen godnatt!!!!!!
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
FAN vad jag hatar hedersamma förluster
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
rafalski: Tack för de HV.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Hong Kong: Faaaaaaaaaaaan !!!
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
rafalski: Gonatt!
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Hong Kong: Linköping har vänt mot SSK, hoppas Modo kvitterar snart också.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Gusten: Och Malmö kvitterat....
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Nu har LHC vänt
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
96 Artisten: Tror Viitakoski kommer att avgöra med två minuter kvar.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Låter som att de spelar tokbra i egen zon. Låter som om Frölunda bara snurrar i hörnen.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Hong Kong:

Ja, fy f-n, nu får jag snart hjärtinfarkt: Fast snart får vi en kompensationsutvisning. Eller tre. Vi är ju lika bra som sillgubbarna med en man mindre, så ett power play nu blir ungefär som 5 mot 3.

Froza Brynäs. Och Skjuuuut!
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
lindberg: Slå icing !!!!
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
lindberg: Är det inte Lahti som släpper absolut allt i slutet på matcherna?
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
lindberg: Du tog orden ur min mun...
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
rafalski: Fixa det här BP sen går vi upp och gör tvåan. Verkar vara bra tändning i båset också. Dom vill verkligen ha första trepoängaren sen 2000.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs
Huge: otäck domare som för otur med sig... men med sann lahti-logik borde Brynäs få någon kompensationsutvisning snart
Kommentera

449565 · »