Brynäs IF

728050 inlägg · 7962 ämnen

Frölunda Indians-Brynäs IF

« · 325662 Till forumet

Sv: Frölunda Indians-Brynäs IF
Jompe: Brokklyn Tigers kommer inte att köra nån resa till götet imorgon, vi åker till karlstad på torsdag istället.......truppen har haft det träningsledigt 2 dagar över helgen, annars så har dom tränat på som vanligt, dom flesta som jag pratat med i laget känner sig hungriga efter att få spela igen och att uppehållet bara varit positivt.........känns som om det finns alla möjligheter till 3 poäng imorgon
Kommentera

Jompe:
Det är som du skriver att Frölunda har haft ett helt gäng med i Kalla Anka turneringen medans vi har bara haft Beckham kopian med samt att Frölunda har väl 3st skadade också.

BT har ingen Buss ner till Götet, men BSKV lär nog ha ett antal rävar från öarna och kringområdet där!
Kommentera

Jompe: Håller med dig! Vi vinner med 4-2.
Kommentera

Den akut förestående fejden är väl ändå Frölunda borta imorgon, eller har jag missförstått något?

Har tidigare skrivit att vi bör ha en god chans att vinna. Vi var bra med senast och vi bör ha tjänat mer på uppehållet än Frölunda som haft mycket folk borta. Vad jag hört så har GP inte tränat ner truppen utan kört ganska lätta träningspass. Om något vet mer om detta så hör av er. Brynäs åker till Göteborg idag för att vara utvilade imorgon.

Kommer det mycket folk ner från Gävle? Har BT en buss till Göteborg?
Kommentera

Mattias Karlsson kan vi tydligen glömma i matchen mot Frölunda, han har blivit utlånad till Örebro...
Kommentera

Frölunda Indians-Brynäs IF
Så här vill jag se laget på tisdag:

Målvakter: Korhonen(Lundström)

1:a Sjödin-Andersson Malmström-Miettinen-Anger

2:a VPL-Kuparinen Molin-Lind-N Danielsson

3:e Johansson-Björck Nylander-Kyrö-B Danielsson

4:e Karlsson-? Rönnqvist-Johansson-Soling

TIPS: 2-4
Kommentera

« · 325662