70 Rodrigues: Känns grymt ovisst. Första ggn på 2 år jag inte är på plats. Vi har bara tagit en trepoängare under den tiden tror jag. Ett bra tecken på framgång inför imorgon månne.
Tror på förlängning. Hur den skulle sluta vet vi alla.
70 Rodrigues:Ja med vårt duttande i egen zon kan den bli jävligt långa anfall mot oss när Indianerna får igång snurren i vår zon.
Kan vi däremot ligga högt i banan och checka så kan det gå...
Sen hänger det mycket på Honken. Har han en bra dag så kan han mycket väl spika igen. Står Rahm så kan man kolla på nån repris från nåt tråkigt matlagningsprogram istället.
Mitt tips 4-2 frölunda.
foppa78:
märkligt det där. Jag avskydde Kahnberg innan han lirade i Brynäs. Men jag gillar honom skarpt. Synd att han åkte hem. Hade gärna haft honom kvar faktiskt. En bra hockeyspelare som överglänser många när han är på topp.
mitt tips: 4-3 ötid
Redigerad kommentar
Inget ont om Kahnberg,det verkar vara en bra kille och är ju en bra spelare i sina bästa stunder.
Dock ingen spelare jag önskar att se i Brynäs igen. Tycker vissa höjer han lite väl till skyarna.
till allas glädje ser det inte ut som att #16 spelar idag? ;)
Brynäs IF | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4th Line | 31. Granström, Jonathan | 27. Lindgren, Alexander | 25. Johansson, Martin | |||||
18. Larsson, Emil | 2. Nörstebö, Mattias | |||||||
3rd Line | 11. Ollas, Jesper | 39. Nordquist, Jonas | 29. Molin, Emil | |||||
5. Löf, Simon | 22. Sundqvist, Jörgen | |||||||
2nd Line | 28. Lindholm, Elias | 19. Järnkrok, Calle | 53. Thuresson, Andreas | |||||
44. Franson, Cody | 8. Persson, Dennis | |||||||
1st Line | 90. Harju, Johan | 9. Enterfeldt, Sebastian | 41. Widing, Daniel | |||||
15. Bertilsson, Simon | 13. Gunderson, Ryan | |||||||
Goalies | 30. Rahm, Robin | |||||||
40. Holmqvist, Johan |
70 Rodrigues: Kanonstart.
Bara jag som är fruktansvärt ALLERGISK mot "OJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJJOOJJOOJ" från speakern i Scandinavium vid VARJE JÄVLA MÅL!?
Sheena Punkrocker:
Klart det ramlar in mål för fiskrens if, Brynäs är ju bara statister just nu.
Redigerad kommentar
Sundkvists mål båda två, va? Motståndarna får sanslösa ytor i Brynäs försvarszon varje match.
Jajjen: Och folk gnäller på Honken direkt, även om det knappast är han som är det stora problemet hittills.
Men visst, han har en tendens att släppa in en hel del puckar mot just sitt gamla lag. Men försvaret är inte hjälpsamma.
Den sednvanliga anstormningen de första 10 kommer och vi lyckas inte stå emot, mycke p g a slarv och en möjlig tavla av Honken.
Tycker ändå inte det ser hopplöst ut,vi växer in i det och får vi in nästa puck tror det kan bli riktigt intressant.