Jajjen: HA! Såg just 0-2 för FBK. Hoppas deras fetknopp till tränare är nöjd nu.
...och Åslin är dö. Fan vad det händer grejer fast Brynäs inte lirar.
Huge: Skönt ändå att pressens reaktion genomgående har varit att FBK suger. Det uppväger n ä s t a n gårdagens torsk.
Annars har det sett betydligt sämre ut jämfört med före december. På dom senaste 12 matcherna Brynäs spelat kan jag minnas EN riktigt bra insats (FBK 4-1). KS nästa? Eller bara formtoppning?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Frölunda må ha spelat helt rätt mot ett för dagens dåligt Brynäs men sen att dom går ut och skryter att vi kan Brynäs och vi har läst deras spel det kanske dom har gjort men fyfan vad det retar mig!!!
Ny match mot Köplunda den 3 mars då är det dags att visa var skåpet ska stå men redan på lördag måste vi upp många många snäpp om vi ska ha någon chans mot SAIK som är bra mycket bättre än Frölunda!
Erat:OM du kollar så ska dui se att samtliga lag har likadana uppehåll vid olika tillfällen.
Man får träna med mer intensitet...
"– Jag är inte nöjd alls. Vi är för tama. Vi är passiva, vi vinner inga kamper och vi jobbar inte tillräckligt hårt, sa tränaren Tommy Jonsson."
Bra TJ att visa missnöje, ist för att dalta med att man bara hade otur som CZ skulle predika om efter varje match.
Tror att vi kommer få se ett revansch suget Brynäs på lördag!
Brynäs mår inte bra av alla jäkla uppehåll som upkommer från ingenstans, hur har schemaläggaren tänkt där? Jävligt orättvisst.
Folk snackade om att Czarnecki skulle få sparken innan jul.. Vilken missräkning, det höll till 18 Januari.. Så går det när man gapar efter för mycket Czarnecki
Bissett_19: Tror inte det blir nån mer spark, ska vara om det andra KS laget känner att de vill göra ett skifte till KS går igång.
Ber till gudarna att det laget inte är MODO.
70 Rodrigues: " Nu verkar det ju som att Sundlöv mest är inställd på en forward, det var ett tag sedan man hörde något om en back. För mig så får det gärna bli både och."
Absolut. Det värsta är väl att inte ens det räcker för den framgång vi eftertraktar.
Redigerad kommentar