Brynäs IF

725301 inlägg · 7959 ämnen

Frölunda85's tråd

« · 171614 Till forumet


Frölunda85's tråd
Hoppas att ni klarar av att vinna mot Färjestad. Då skulle ni göra oss en tjänst också, så inte Färjestad kommer för nära förstaplatsen.
Vilken målvakt av Lundqvist och Norrena tycker ni är bäst?
Kommentera

Sv: Frölunda85's tråd
Frölunda85: Henrik och Fredrik är lika bra , men är de inte resurs slöseri med att ha två "toppmålvakter" som Frölunda har ?

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!
Kommentera

Sv: Frölunda85's tråd
Frölunda85: Nja ni släppte ju en poäng igår till södertälje och de va inte va vi hoppats på :) men visst ska vi försöka slå FBK men det är föt vårat eget bästa det :)
Kommentera

Sv: Frölunda85's tråd
Tor Karlström: Hej!Kul att du svarade. Ni Brynäsare kan konsten att ignorera ens inlägg fast man bara skriver positiva saker.
Nej då, vi behöver båda två, men i mina ögon behöver vi Henrik lite mer.
Ni skulle kanske behöva låna någon av våra målvakter??*ler*
Kommentera

Sv: Frölunda85's tråd
RavenLord: Det vore väldigt bra!!Vi håller tummarna för er
Kommentera

Sv: Frölunda85's tråd
Frölunda85: Då vill jag att Brynäs lånar Henrik Lundqvist .
Jag tycker att man är lite "taskig" mot "Henke" när man har Fredrik Norrena i truppen också .
Henriks utveckling kan hämas på långsikt om han får värva mellan att spela och agera båsöppnare tror jag .
Men jag kanske har fel ?

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!
Kommentera

Sv: Frölunda85's tråd
Tor: Hur många gånger ska vi behöva förklara att här snackar vi bara med Brynäsare...:-)
Kommentera

Sv: Frölunda85's tråd
Tor Karlström: Jo, Conny Evensson lånar säkert ut Henrik Lundqvist.. Nu ska vi nog sansa oss ett par kilo va?
Kommentera

Sv: Frölunda85's tråd
Tor Karlström: Jag håller faktiskt med dig till 100 procent. Henke är den bästa!!Och han borde utnyttjas mer
Kommentera

Sv: Frölunda85's tråd
Jompe: Det där låter lite fientligt...han får vell snacka med vem han vill
Kommentera

Sv: Frölunda85's tråd
Frölunda85: Jag trodde göteborgare hade sinne för humor, men det gäller kanske inte ute i förorterna. Självklart får Tor prata med vem han vill om vad han vill. Det gör han för övrigt redan.
Kommentera

Sv: Frölunda85's tråd
Jompe: Jag förstår inte riktigt din humor bara
Kommentera

« · 171614