Brynäs IF

727958 inlägg · 7962 ämnen

Frölunda–Brynäs

« · 198406 · » Till forumet

Sv: Frölunda–Brynäs
Sylf: 3-2 till Luleå, måtte de andra lagen hjälpa till och fixa brynäs över strecket för i en kvalserie kommer de inte ha en susning....och något återtåg a la leksand lär det inte heller bli...
Kommentera

Luleå har 3-2 mot Mif.
Kommentera

70 Rodrigues: Ja det har det nog,det är bara 22 muppar från Sätra som inte fattat det,plus nåra till.
Kommentera

Nå positivt... tja.. efter att timrå spöade oss med 7-2 på hemmaplan så vann vi 2 raka matcher.
Kommentera

rafalski: Asplund är bättre än Kimmo Kapanen! Asplund 75% - Kapanen 73,7%. Asplund regerar!
Kommentera

Sylf: Luleå har vänt 0-2 till 3-2 mot MIF, 3-2 målet kom 19:50!
Kommentera

rafalski: Riktigt pajasgäng,vi är på väg mot nionde nollan för säsongen,måste va ett nytt och mycket svårslaget rekord.Var fjärde match !!! MEN VI HAR ETT BRA LAG !!!!!!
Kommentera

Sylf: Fan vad du har blivit positiv....:) Tåget har redan gått!!!
Kommentera

Huge: Har du käkat upp gummibitarna..........:)? Jag vill läsa en optimistkommentar! Om det nu går att skriva något positivt om den här skiten?
Kommentera

Vilket jävla skämt årets upplaga av Brynäs är ! Asplunds målvaktsspel får ju Salos insats mot Vitryssland att framstå som heroiskt. Molin, vart tog du vägen ? Jävla pajasgäng !
Kommentera

Clarence:MIF har ju förmågan att grisa till sig segrar,Brynäs har ingen förmåga till nånting.Torsk på lördag och tåget har gått.
Kommentera

westerlind: Peugeot 605 2.0 Turbo, den går alltid i gång, jag är uppe på 22 min!
Kommentera

Lilljanne: Att MIF höll Frölunda stången mycket bättre, är nog svar nog på vilka som hamnar över och under strecket till slut...
Kommentera

5-0
Kommentera

70 Rodrigues: Det vart mål i pp,,,5-0 nu.
Kommentera

70 Rodrigues:

Hmm, jag får nog kanske ge upp mitt tips. Nu hoppas jag på Luleå och att en viss brynässupporter inte får igång bilen på lördag.
Kommentera

Lilljanne: Dom kanske inte har som policy att ge handikapp i alla matcher.
Kommentera

Sylf: Mål? Det vet väl Brynäs knappt vad det är, ju!!
Kommentera

Sylf: Ska dom bli utspelade så är det väl i Göteborg! Det som oroar är att MIF hade 0-0 långt in i tredje för bara två dar sen mot samma lag.
Kommentera

Sylf: näääää
Kommentera

PP för bif nu,,nån som tror på mål ??
Kommentera

70 Rodrigues: 2-2 i luleå nu.När chansen kommer att gå upp på fast mark så passar Brynäs på att åka iväg och bli utspelade..
Kommentera

Lilljanne: Inte fan är dom bra, då skulle dom väl inte ha värvat Kallio, dom måste ju helt klart förstärka för att överhuvudtaget ha någon chans i slutspelet!
Kommentera

70 Rodrigues: Göteborgs Wahlman som är i farten?
Kommentera

70 Rodrigues: Aspen höll nollan i 26 min. Rekord!
Kommentera

Brynäs är mycket bättre än Frölunda just nu, dom är värda ett mål enligt radiosporten!
Kommentera

" Frölunda är Sveriges bästa lag så det är en tuff uppgift. Vi har allt att vinna och vi tänker ta poäng där nere. Asplund är riktigt bra i mål".....saxat ur AB idag....ha ha ha...4-0 nu.
Kommentera

Kolla in rölundas fjärdekedja:
LUUKKONEN, Mattias, STEEN, Alexander, KARLSSON, Jens. Lägg till deras andremålvakt och ni har ett lag som skulle ta hem DM i Gästrikland.
Borde finnas regler mot att vara så jävla bra!
Kommentera

Sylf: 4-0
Kommentera

Lilljanne: Han kan ju i alla fall inte ha lön efter prestation,då skulle han ha svultit ihjäl för länge sedan.
Kommentera

Lilljanne: Tror ni vi gör mål nu???
Kommentera

Sylf: Minst en nolla i alla fall!
Kommentera

HOLY SHIT !!!! en sillstrypar utv.
Kommentera

Lilljanne: 7 eller 70000000 ?
Kommentera

Nu får väl för fan domaren plocka ut en Indian! Vem är det om håller i pipan?
Kommentera

Sylf: Nä, det där är hans månadslön.
Kommentera

70 Rodrigues: Pekkala.........herregud,hämtad från nån div 7 i österrike,-70000000 i +/- stat.
Kommentera

BP dax igen! Pekkala 2 min!
Kommentera

70 Rodrigues: Brasilien är inte dåliga. Har inte dom vunnit VM fyra-fem gånger?
Kommentera

Sverige-Brasilien står 7-9 i handbolls VM!
Kommentera

Lilljanne: Fan vad härligt!!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Håll ut till i mars. Då får du se Brynäs dominera matcherna. Rögle, Bajen och dom andra ska få sej en riktig lektion!
Kommentera

Asplund har fått tillräckligt med chanser, tyvärr har han inte tagit dom!
Kommentera

sparka Aspen till nästa säsong o ersätt med jocke Lundström...
Man blir fan inte klok på karln!
Kommentera

65 Selander: Ska du upp på lördag eller????
Kommentera

Sylf: Jag börjar fundera på om jag någonsin kommer att få SE(Live)Brynäs vinna den här säsongen???
Kommentera

Makkan: Det här att dom tappar spelet fullständigt emellanåt är det tydligaste tecknet på ett blivande kvalserielag. Dom övertygar inte ens när dom vinner. Jämför med MIF som orkar hålla emot i så gott som alla matcher.
Kommentera

Makkan: Helt klart svårt att plocka poäng där.Men man behöver väl för helvete inte ge dom handikapp !!
Kommentera

FY FAN..! Visst skulle det bli svårt att ta poäng mot Frölunda borta. Men så här ska matchen ialla fall inte starta. Har man släppt in ett mål i minut 1 så borde dom väl för fan vakna och inte släppa in ett mål i minut 2. Och följa upp med ett insläppt i minut 4. FY Fan..!
Kommentera

Ulf Mikael Lindgren: Det känns inte bra när det förmodligen kommer att krävas en vinst mot detta Frölunda i femtionde omgången!

Luleå HF–MIF 0–2
Kommentera

« · 198406 · »