Brynäs IF

726330 inlägg · 7959 ämnen

Game!

« · 2412759 Till forumet


Sv: Game!
Lunkz: det kan man väl inte säga att de gjort. Samtidigt är det ju en ansträngd ekonomi i och med läget i världen...
Ekonomichefen PJ har bett JA ha is i magen med värvningar efter att Larsson blev klar. Man vet inte hur det blir med elkostnader och övriga situationen...

Sedan kan väl alla läsa mellan raderna att Mikko tycker att laget är för svagt/skadekänsligt...

Alcen är fel man att driva vårt SHL-lag i rätt riktning tyvärr. Svår uppgift att vända om en hel förening när man själv kommer från spelartruppen året innan
Kommentera

Sv: Game!
Lunkz: Ja inte utifrån den bild som målades upp innan säsongen av Alcén och Manner.
Kommentera

Sv: Game!
Axle San: hur många grannar kom å hälsade på?
Kommentera

Sv: Game!
Loomis666: som jag misstänkte , en satsning på laget så stannar Manner.
Det betyder svart på vitt att Brynäs INTE satsat den här säsongen om man läser mellan raderna.
Kommentera

Sv: Game!
Intressant artikel i GD med Manner. Om Brynäs satsar, då stannar han gärna...
Kommentera

Sv: Game!
Honken72: Skål!! Nu blir det skrubbleken …
Kommentera

Sv: Game!
Honken72: Kvällens bästa inlägg. Skål alla!
Kommentera

Game!
Det är fredagkväll o vi ältar en massa skit! Imorgon hoppas jag att våra krigare i Brynäs hedrar Börje med att kriga lika hårt som han gjorde, varje minut o varje sekund.
Gör vi det vinner vi garanterat. Efter matchen talar vi om för alla att så här jobbar vi i Brynäs.
Vi står upp för varandra, o vi hedrar våra hjältar.

Och till alla som hakat upp er här på forumet o tjafsar en massa, gör som jag, ta en grogg i coola ner er.

Väl mött! Hörs imorgon till nedsläpp!
Kommentera

« · 2412759