Brynäs IF

724882 inlägg · 7959 ämnen

Grattis

« · 261252 · » Till forumet


Sv: Grattis
mike66: Kanske vi kan övertala Zambonikungen själv till en comeback?
Kommentera

Sv: Grattis
65 Selander: Ger ni bara faen i Lind o Cassel så lovar jag att snacka med ett par gubbar i CSKA Nolby Vets. Dom har åldern inne för att kunna ta en plats i Brynäs ;)
Kommentera

Sv: Grattis
65 Selander: Lovar du? :)
Kommentera

Sv: Grattis
Per HApps: Ni har haft ert roliga nu, nu får ni ställa er sisti kön igen nu när Brynäs kommer på frammarsch igen ;)
Kommentera

Sv: Grattis
Lunkan: Ödmjukhet känner du till de ordet?
Att tacka LHC för ES-platsen är ingen betungade uppgift, jag ser de som en självklarhet att tacka andra lag, som hjälper Brynäs.

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!
Kommentera

Sv: Grattis
Lunkan: Fast jag vill ju att vi förlorar mot Skellefteå på torsdag... :)
Kommentera

Sv: Grattis
Ford Prefect: Det enda positiva med att LHC vann är att ev nyförvärv/sportchefer nu vet ett par dagar tidigare än annars att BIF spelar i elitserien nästa år. Inte förlorar vi både mot saik och rögle inte en chans. Att vi ska tacka LHC är bullshit vi ska tacka oss själva inga andra. Sen kan ju iof LHC få tacka oss om dom vill efter det att vi spöat saik på torsdag och även dom bli klara.
Kommentera

Sv: Grattis
Grattis!!!!
Men Casselstål & Micke Lind ger ni faan i.
Dög dom inte för 6 år sedan så kan ni ge faan i dom nu!! :)
Dom bör väl få avsluta sina karriärer i ett topplag, eller?
Kommentera

Sv: Grattis
RavenLord: Jag håller med dig jag. Jag hade gärna förlängt pinan för att slippa få upp LHC. Och jag förstår inte varför folk resonerar att vi klarar oss "tack vare" LHC. Vi har klarat det på egen hand. Eller tack vare AIK som inte vunnit en massa, eller Bajen eller... Ja, ni förstår.
Nu är det klart iaf. Och vilken hockeydag: Brynäs klara för elitserien, Frölunda tog SM-guld i tidernas längsta SM-final, Forsberg och Näslund etta och tvåa i NHL:s poängliga, och så vidare.
Kommentera

Sv: Grattis
Jompe: Kan bara stämma in i kören.

Sicken måndag kväll först så vinner MFF över Örebro sedan så får vi hjälp utav LHC att säkra ES platsen i kavaj samt att VF vann SM-Guldet.

På lördag så skall vi hylla och tacka spelarna för att dom grejade
KS dock inte med skönspel men det är poängen som räknas i slutändan.

Nu hoppas jag att det börjar läckas från styrelsen vem som blir boss och vilka nyförvärv som redan har skrivit på för Brynäs.
Kommentera

Sv: Grattis
Grattis Brynäs IF till det fortsatta ES-kontraktet! Starkt jobbat!
Kommentera

Sv: Grattis
Tja!
Fan, vad skönt man sovit i natt.

Lättnaden är så jävla skön att känna, Gunnar Persson ska en eloge. Han har ett RIKTIGT Brynäshjärta!!!

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!

Interjuv med "Wågen" i dagens Arbetarblad, se länktips!
Kommentera

Sv: Grattis
Kessler:
Håller med till punkt och pricka, dags att sy i hop sitt sönder stressade lilla hjärta med nål och tråd.

Nu kan man faktiskt följa de två återsående matcherna och inte må dåligt :) det var länge sedan

tack grabbar!! Vinn nu de två sista och sätt guldkant på kvalspelet!
Kommentera

Sv: Grattis
Äntligen kan man kasta burken med magsårsmedicin, ta av sig solglasögonen och säga tack och bock till pyskologen.
Livet har börjat på nytt!!
Vill ta varenda en av spelarna och ledarna i famn för deras storstilade arbete i en pressad situation.
Låt oss njuta ett litet tag över denna underbara prestation innan vi börjar se framåt. Man behöver suga på karamellerna ända tills de tar slut.
Tack än en gång Brynäsgrabbar!
Kommentera

Sv: Grattis
Varför tackar man LHC ??? ja de vann men BIF är väll de som plockat ihop poängen så att de är där dom är SJÄLVA och nog fan skulle vi klarat det om Skellefteå vunnit mot LHC oxå som jag hoppades de skulle göra...Nu får vi dras med LHC i Elitserien *suck* Hade hellre sett ett Norrlag till i Elitserien
Kommentera

Sv: Grattis
lucky luke: ..och jag säger grattis till Brynäs, elitserielag 2003/2004. Jag hoppas ni återgäldar tjänsten på torsdag i Skellefteå...

Jag antar att "spionen" Willy på plats i Stångebro har analyserat Skellefteå ordentligt nu så han vet hur de ska slås...
Kommentera

Sv: Grattis
Vi säger väl grattis Frölunda!, samtidigt som vi njuter av vår fortsatta elitseriestatus - nu gäller det bara att få elitseriestatus på ledning, sponsorer och plånbok så vi slipper någon mer losec-säsong!
Kommentera

Sv: Grattis
Huge: Beror väl på om du kan muta mig med nån golfrunda neröver landet. Annars så vet du vad jag tycker i frågan - ge faaeen i "Oah Micke Lind" ;)

Ps. Visdomsorden ligger och lättar högst upp i gomseglet var dag!
Kommentera

Sv: Grattis
mike66: Ber att få tacka för dina ovärderliga tips och råd under vår Kvalserieångestperiod. Var får du alla dina visdomsord ifrån?
Än en gång, många tack från lyckliga Brynäsare. Kan du nu bara få Micke Lind att skriva på för oss, då är allt fulländat....
(tills vidare) :-))
Kommentera

Sv: Grattis
KungMartin: vaddå lugnt nu ska man ju oroa sig för dåliga värvningar och sånt.. Nej sova lugnt det får man göra när man ligger i graven
Kommentera

Sv: Grattis
Go natt alla Brynäsare.
Äntligen kan man sova lungt utan att vara orolig.
Härligt Brynäs!!!
Kommentera

Sv: Grattis
KungMartin: Alltid något. jag ska hålla humöret uppe.
Kommentera

Sv: Grattis
Grattis!
Kommentera

Sv: Grattis
Sen lär väl också Anger haft några andra anbud.
Kommentera

Sv: Grattis
svedas: Kanske inte nån som alla dessa lag vill ha men Soling var väl Djurgården och Färjestad också ute efter innan Brynäs kontrakterade honom.
Kommentera

Sv: Grattis
rafalski: det känns trist när andra lag är intresserade av samma spelare som Brynäs, då är det kört på förhand.

Eller har Brynäs nånsin fått en spelare som DIF, VF ,Lule,HV varit intressread av ??
Kommentera

Sv: Grattis
70 Rodrigues: Vet du vilken som är den stora sponsorn som ville ha hem Honken förut?
Kommentera

Sv: Grattis
svedas: Bra fråga! Undrar samma sak!
Kommentera

Sv: Grattis
rafalski: Var hör ni ryktena ?
Kommentera

Sv: Grattis
70 Rodrigues: Äntligen klara ! Rykte om Norrena och Bacon till jyrgården, fan livet leker !!
Kommentera

Sv: Grattis
Mygel: Grattis till oss alla Brynäsare hoppas nu på ett par riktiga förstärkningar och en intressant sportchef!

Samt kanske det viktigaste ett helt gäng nya sponsorer!
Kommentera

Sv: Grattis
Lilljanne: Gratulerar till ES platsen. Ni var helt klart det laget som var värt en av platserna. Tyvärr så ser det ut som om Linköping tar den andra platsen :(

Nu när ni e klara så behöver ni inte D. Johansson längre, så då kan lika bra låta honom komma hem till Rögle igen, eller? :)
Kommentera

Sv: Grattis
Lilljanne: Ja, det vore väl en god idé =)
Kommentera

Sv: Grattis
boldten: Frågan är ju vad man ska pyssla med fram till september. Kanske ta reda på vad familjen gjort sen i höstas?
Kommentera

Sv: Grattis
70 Rodrigues: Nej, jag vet det, men man kan väl få drömma lite en dag som denna :))
Kommentera

Sv: Grattis
boldten: Självklart så blir det värvningar, frågan är vilken kaliber det är på värvningarna???? Dom senaste åren så har ju Brynäsvärvningarna inte gett dom andra lagen skrämselhicka direkt!!!!
Kommentera

Sv: Grattis
70 Rodrigues: Klart det blir värvningar!!! Dax att avslöja allt spel bakom kulisserna som Brynäs hållt på med! Eller tror ni att det varit helt dött på den fronten? Det tror inte jag.
Kommentera

Sv: Grattis
Vilken lättnad! Det här har laget gjort bra. Vilken trevlig kväll. Synd bara att vi inte verkar få jubla ilag med Frölunda...
Kommentera

Sv: Grattis
Våran sju månaders pina är inte över riktigt än, men som sagt mycket ska till för att saik ska ta den andra elitserieplatsen från oss. Nu känner jag en oehörd lättnad och vill passa på att gratta er än en gång.

Grattis!
Kommentera

Sv: Grattis
Igor: Värvningar? Ha ha ha ha! Vi håller på Brynäs IF inte FBK!!!!
Kommentera

Sv: Grattis
Lite prestige finns i alla fall kvar i kvalserien. Vi vill se Brynäs först i tabellen, eller hur? Hoppas därför killarna kan vinna de två sista matcherna, annars finns det risk att LHC smiter förbi. De är ju faktiskt inte helt klara än - och Brynäs möter närmast ett Skellefteå som inte är helt avsågat än...
Kommentera

Sv: Grattis
70 Rodrigues: Yes! Nu är skitsäsongen över. Nu vill vi se värvningar.
Kommentera

Sv: Grattis
Silf: Tack så mycket.....helt underbart.
Kommentera

Sv: Grattis
Härligt! Men nu börjar en nästan lika viktig match: Rusta för nästa säsong.
Kommentera

Sv: Grattis
Första och antagligen sista gången man hoppats på seger för Slakabönderna :-)

Grattis till oss allihopa. D-t skönt !
Kommentera

Sv: Grattis
Tor Karlström: Vadå nästan gråter? Här rinner dom ner för mina kinder samtidigt som jag tittar på Sveriges nuvarande 2 bästa lag spela hockey! Fan vad jag är lycklig!!!!
Kommentera

Sv: Grattis
Tja!
Fy,fan!!!
Vad skönt!!!, "helvetet" ÄR ÖVER ÄNTLIGEN!!!

Jag är nästan gråter, av lycka!!!

På Lördag mot Rögle, ska Gunnar,Micke & laget hyllas.

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!

TACK LHC!!!
Kommentera

Sv: Grattis
Clarence: Precis, då kan man väl få besked angående sportchefen imorgon då, tack!!!
Kommentera

Sv: Grattis
Skööönt!! Nu finns det väl ingen anledning att dra ut på Sportchefs-presentationen längre. Redan i morrn skulle jag vilja höra Hans "Virus" Lindbergs namn offentliggöras!
Kommentera

Sv: Grattis
Det var inga som helst problem i Kvalserien för Er så........

Välkommen tillbaka till Elitserien!
Kommentera

« · 261252 · »