Brynäs IF

728149 inlägg · 7962 ämnen

Hepp!!!

« · 37221 Till forumet

Hepp!!!
Men iofs så har faktiskt Sundin börjat jobba hårdare denna säsong sen styrketränar han mycket mer också, han var här hemma för några veckor sen o han hade blivit lite större kan jag säga. Men sen är det inte så enkelt att slå sig in i FBK heller för dom har många bra lirare. Men jag tror att ett lagbyte för Sundin skulle vara bra, sen låta han spela då kommer självförtroendet o då också poängen.
Om Tommy Westlund kommer tillbax så kommer det bli kul :)
Han har iofs haft en defensiv roll i Carolina men tror inte att han
kommer få några problem att hitta den offensiva rollen han hade i Brynäs sen har han också blivit lite större kroppsmässigt.

Sen angående Brynäs scouting, måste hålla med helt o hållet. Fattar inte hur man tex kunde köpa en spelare som J.Williams?
Hade bara sett honom på videofilm o sen ger honom lite mer än 100 000:-/mån, är juh helt sjukt!!!!
Samma sak med Pekkala, där hade dom också bara sett honom på beställda videofilmer. Tänk att dom inte ens orkade åka över till Finland för att kolla in Pekkala??? Borde ju inte vara några problem att åka dit över, scouterna får ju åka båt över o man vet ju vad som händer på finlandsfärjorna!!! :)
Nee...anställ mig som scout, blir ju iallafall arbetslös den sista Februari!!!
Kommentera

« · 37221