1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 446547 inlägg · 7962 ämnen

Hockeyfesten Brynäs IF - Frölunda HC

Sv: Hockeyfesten Brynäs IF - Frölunda HC

Kom igen nu gubbs! Nu vill jag se mål, tre poäng och ett bra spel. Hoppas backarna pallar ikväll bara.

Tips: 4-1 (Granström, Järnkrok, Franson, Lauritzen)

foppa78: Wolmer dömer...huvva...när gjorde han någon nöjd senast :-/

tompap71: Han är bara bitter för det går åt helvete med Stockholmshockeyn!

tompap71: Ser tungt ut för Fiskrens också. Kahnberg, Tolsa, Johnsson, olimb, Micke Johansson, Svedberg. 

Tror vi vinner idag. 5-1 till oss. Harju x2, Lindholm, Gunderson, Franson.

Wikegård är en pladdertacka. Det mesta handlar hur jävla dåliga vi är.

Kan ingen jävel få tyst på Wikegård, är så grymt trött på hans glappkäft. Förstör ju hela nöjet med hockeylördag!

Tväst:

Martin Johansson kan kanske vara en kandidat, stark i närkamper och bra defensivt.

Har ingen motivering till varför, bara en känsla att Lavander kanske skulle fixa det också.

tompap71:

Onekligen känns truppen lite sårbar just nu..... funderade på om vi har nån forward som skulle kunna vikariera som back i ett akut läge? Hansen kanske?

Det kommer bli en tuff match idag och jag är riktigt orolig för våra backar, inte för att dem ska göra bort sig utan för att som någon, tror det var Slajsarn, skrev att motståndarna kommer utnyttja det genom att satsa hårt mot dem. Frölunda som på senare tid dessutom alltmer börjar likna Färjestad när det gäller fulspel och tjuvsmällar kommer inte dra sig en sekund för att försöka skicka yttreligare någon av våra försvarare av banan.

Gaaaamedaaaaaaay bara vinst som räknas!

tjugo8: Så sant! men för mig som bor en bit bort är detta en av få gånger man får se BIF live! =) Sen brukar väl stämningen vara hyvsat bra??

HappyX3:

För mig är det hockeyfest varje gång jag får chansen att se Brynäs live

Och jag behöver bara halsduk, tröja, klistermärke etc med BRYNÄS som avsändare...inte för någon fyllefest, supportergren osv osv

Vi vinner med 5-0, Purjo gör alla mål

Hockeyfesten Brynäs IF - Frölunda HC
Höstens match är här! Hockeyfesten (för sista gången??) går imorgon av stapeln och än en gång kommer Läkerolen mötas av två klackar.

Efter 5 förlustmatcher irad var det skönt att få vinna mot Timrå och skapa gott mod i truppen inför lördagen, trotts skador tror jag ändå att denna lördag kan bli riktigt kul för oss Brynäsare!!

Så, vilka ska på matchen?
Hur tror ni det går??
Första/Sista målskytten??
Fortsätter Lindholm presentera sig ?

Matchtråden för Lördagen är nu öppen! 

« · 1532530