Zappaholic:
Ha Ha Ha Ha Ha!!!!
Allt Frölunda gör går in och inget Brynäs gör sitter. Detta är ju fan löjligt. Hatar verkligen sådana matcher där vi är mycket bättre men det är bara det andra laget som gör mål. Sjukt frustrerande.
Tack för den returen, Honken. Han brukar ju drälla till det några matcher per säsong, det verkar vara en sån kväll nu. Eller tog pucken på backen och ställde Honken?
3-0. Så jävla kört...
Redigerad kommentar
Lindström:
Ger mig fanpå att vi blir 0:ade ännu en gång. Vi borde haft ett par måls ledning om det nu inte va för att vi är så otroligt jävla kassa på att göra mål.
90Steen_: Vi är bäst i serien på att göra motståndarnas målvakt bäst i matchen. Satan vad tekningar vi förlorar i anfallszon.
AGERA NU, SUNDLÖV!!!
90Steen_:Frölunda har fan inte skapat ett farligt läge men har ändå fått två puckar bakom Honken medans Brynäs et är fan riktigt satans illa och jag hoppas de tränar avslut verenda dag under uppehållet.
Har aldrig sett ett mer impotent Brynäs vad jag kan påminna mig.
tjugo8:Jag gillar IOF Basse, grymt synd på passet där precis i slutet. Tycker att han har grymt spelsinne.
Ja, ja..Hoppas och tror att vi vänder på detta om vi bara kan hitta målet men det verkar vara jävligt svårt.
Zappaholic:
Vi fick i alla fall se 1 mål av Brynäs i första, synd att det va i egeg kasse bara.
tjugo8:
Det är nte Brynäs grej alls som det ser ut.I alla fall inte 5 mot 5.
tompap7
Ser ut som att vi håller på att göras seriens sämste målvakt till en riktigt super målvakt.
Zappaholic:
Håller helt med, satt o kikade på en AHL-match tidigare idag och det är en jävla skillnad, mycket renare och roligare hockey att se.
Zappaholic:
Att det ska vara så satans svårt att sätta dit puckhelvetet i rätt mål då.
tompap71:
Domarkåren briljerar igen! Axelsson med slashingen från helvetet går fri och får sedan sätta pucken. Det måste ske en förändring på bedömningarna NU!
Redigerad kommentar
tjugo8:
Wow! Ett skott på mål!
Hockeyfest på läktaren o mest bara mittzonshockey på isen. Festligt.
Ja, men det var väl skönt att man nu kan koncentrera sig enbart på starkölen! Fy fan va jävla uselt det är, precis ALLT är uselt! Offensiven, defensiven, ALLT!!
Skål!