Brynäs IF

728044 inlägg · 7962 ämnen

Honken

« · 406267 Till forumet

Honken
Undrar om man låter Honken stå nån träningsmatch innan man vet om han blir kvar? Försvinner han är det ju ingen vits att han får matchträning av BIF. Å andra sidan blir han kvar är det ju bra om han fått stå!? Det är ju bara 1 träningsmatch kvar efter den 15/9 vilket jag har för mig är deadline för om han blir kvar eller inte.
Kommentera

Sv: Honken
Lunkan: Jag tror att han kommer att få stå någon match och det redan i kväll samt någon match nästa vecka!

Har för mig att jag har hört talas om någon klausul som säger att kontraktet måste överstiga en speciell summa när det gäller Honken!
Kommentera

65Selander:Enligt laguppställningen så kommer Markus att placera sig mellan stolparna ikväll, men är ju övertygad om att dom kommer att sätta in Honken under Mästarcupen i någon match
Kommentera

67Noden: Glömde skriva att jag tror att dom byter målis efter halva matchen!

Det jag hoppas på i kväll är att man får höra att BIF har spelat riktigt bra trots slutresultat samt att inga skador uppkommer.
Kommentera

65Selander: Tror att det vi kommer att få se på isen ikväll inte skall tas med så stort allvar, då dom tränar tungt för tillfället och Timrå inte heller haft särskilt många ispass innan kvällens träningsmatch.....vad som är skoj att se är att dom flesta spelare står på alla fyra och pustar efter träningarna med Jonsson
Kommentera

67Noden: Anh TJ träningar så beror det på att dom hade dålig kondis redan ;-)

Hur ser Soling ut och ser du någon skillnad på hur backarna agerar?
Kommentera

65Selander: Soling ser helt okej ut, men han såg het ut redan på träningarna förra året, men fick inte ut så mycket under matcherna, hoppas att det ändrar sig till denna säsong.....Backarna ser mer fokuserade ut i år och vad som jag gillar är att TJ lägger ner mycket tid på dom, så fort han inte är nöjd med vad dom gör så tar han ett snack med dom och visar på hur han tycker att dom ska bete sig istället
Kommentera

67Noden: Som sagt var det skall bli skitkul att få se dom nästa vecka och grattis till er som får se dom i kväll!
Kommentera

« · 406267