Brynäs IF

727615 inlägg · 7961 ämnen

Honken redan klar för VF?

« · 686560 Till forumet

Sv: Honken redan klar för VF?
claesw: Ja det är ju tur att alla inte tycker likadant. Hade ju blivit tråkigt i längden. Jag är dock stolt att jag är ägare till en Frölunda retro tröja. Den snyggaste av dom alla.
Kommentera

Förlåt för dubbelpost... Men mitt inlägg fanns inte med när jag uppdaterade.
Kommentera

FreddanVF:
Jag tycker, och det här kommer många att hugga på, att DIFs retro är klart snyggare.
Kommentera

claesw: Frölundas Retro tröjor slår allt.
Kommentera

FreddanVF:
Äsch, snart ramlar det in ett guld till BIF ska du se. Det var ingen som trodde på oss 1993 eller 1999 heller...
Kommentera

Snart är den här tråden lika popis som tråden
"Brooklyn Tigers åker till Göteborg"
Kommentera

claesw: Frölundas retro tröjor slår allt.
Kommentera

mok:
Får väl erkänna att ni varit klart starkare några år nu.

Brynäs har de KLART snyggaste dräkterna, där viker jag inte en millimeter : )
Kommentera

claesw: Vi lever i nutid ni i dåtid om man får tro ditt inlägg. Vill Honken vinna guld så gör han rätt i att dra västerut. Han kan ju hamna i HV också. Rykten säger ju att Liv ska prova lyckan i NHL nästa säsong.
Kommentera

claesw: Jo ni har fler SM guld inget snack om saken men Frölunda ligger ju på topp nu och dit har ni en bit kvar innan ni är tillbaks. Men vi får la se vad som händer. Sen är det redan framröstat att Frölunda har dom snyggaste dräkterna :)
Kommentera

kentalalarsson:
"Dock....skulle jag hetat Honken hade jag blivit smickrad o tagit målvaktsklubban i VF.
Göteborg är en bra idrottsstad o har det som behövs för att locka till sig de bästa spelarna."

Vi har spelat alla säsonger i elitserien, vi har fler SM-guld, vi har de snyggaste dräkterna, vi satsar ambitiöst med ny arena...osv osv.
Kommentera

kentalalarsson: Nu är det ju bara ett rykte, men OM Honken drar till en annan ES-klubb så hoppas jag att han bryter arselet eller nått.
Att man tappar spelare till andra länder kan jag acceptera.
Kommentera

Swordster:
Har oxå hört ett sådant "rykte" men vi får se. Ingen idè att lägga fokus på det innan kvartsfinalserien.
Dock....skulle jag hetat Honken hade jag blivit smickrad o tagit målvaktsklubban i VF.
Göteborg är en bra idrottsstad o har det som behövs för att locka till sig de bästa spelarna.

Brynäs rustar själv för en ny arena så vi får se vad som händer med spelartruppen. Gör Honken ett bra slutspel, lockar måhända NHL igen?
Kommentera

Swordster: jag hoppas det här inte stämmer..
Kommentera

Swordster: Inte omöjligt om man säger så eftersom han vart på väg redan innan denna säsongen men sällan sådant här sipprar ut från Frölunda o har svårt att tro att mitt under slutspelet att dopm går ut till sina sponsorer med detta... men men
Kommentera

Honken redan klar för VF?
Kanske gammalt men vem vet, det påstås nere i Göteborg ut till sponsorer att VF redan har gjort klart med en ny målvakt till nåsta säsong.

Smickrande eller inte skall denne målvakt förmodligen vara er Honk...

Om detta stämmer eller inte vet jag inte, men han som påstår detta är min kusin som jobbar i förtagsledningen på en av Frölundas större sponsorer, tydligen skall Salo trappa ner eller sluta.
Kommentera

« · 686560