Brynäs IF

727631 inlägg · 7961 ämnen

Hoppas Malmström avgör SM-finalen!

« · 764694 Till forumet

Sv: Hoppas Malmström avgör SM-finalen!
gunnteg: Det där köper jag inte en sekund. För ett par årt sen satt vi och bekymrade oss om vad som sskulle hända när Miettinen, Wahlberg, Molin och Dackell slutar. Klubben har genomfört ett imponerande generationsskifte och samtidifgt stärkt laget.
Kommentera

Gusten: Precis Gusten! När "gamlingarna" har lagt skridskorna på hyllan, ungtupparna har gått till någon farmarliga, norrmännen börjat rensa fisk och leksingarna har gått tillbaka. Då står vi här med enbart Björn Danielsson(om inte boorken skrämt iväg han) Det är då problemen kommer men då står Koorken och krattar löv i dalarna!
Kommentera

rackham: Tycker Alcén såg rätt så bra ut idag. Tog för sig och spelade helt okej.
Kommentera

GävleLasse:
En enkel förklaring är att Koorken tror mer på 10 år yngre Alcen...
Kommentera

65selander: Vi kommer aldrig att få veta vad som ligger bakom. Malmen kommer att gå ut med sin version som förnekas av Boork...that's it.
Kommentera

Gusten: Frölunda kommer inte till SM-final som det ser ut nu iaf. Vi får väl se om något läcker ut till Gävletidningarna i morgon om vad som verkligen har hänt bakom kulisserna. För något är det iaf.
Kommentera

Hoppas Malmström avgör SM-finalen!
Tycker att Malmström förtjänar en egen tråd.

NU är jag jävligt upprörd, jag vill ha en förklaring till detta. Glöm att Malmen har presterat så jävla dåligt på FEM tävlingsmatcher att han inte längre behövs i Brynäströjan! Som sagts tidigare så är han en duracellkanin som ALLTID ger allt. Han har legat i topp i interna skytteligan i flera säsonger. Han är aldrig skadad. Inte platsat my ass! Han suger väl inte Boorks K*K lika bra som vissa andra.

När skadorna kommer, och OJA dom kommer dom har redan börjat då får vi hoppas att vi har folk. Bäckis drar till junior-VM, Linds (som förövrigt suger fetgalla i anfallzonen) ljumskar böjar krångla, Molins migrän mm. Då kommer Almtorp börja dubblera som center igen, Spets spelar PP med leksingen Hermansson.

Nästa år tränar Boork Bajen samtidigt som Malmström gör mål på Brynäs!
Kommentera

« · 764694