Brynäs IF

724793 inlägg · 7958 ämnen

Hurra!

« · 420966 Till forumet


Sv: Hurra!
sylf: "Minst" en back? Hoppsan. Före matchen igår hade jag sagt att Niklas Andersson inte platsar, men har var ju ett av utropstecknen. Man ska alltså försöka hitta en ersättare för Björck plus en back till som ska ersätta...Mattias Karlsson? Riktigt kul att något händer, sent omsider.

Varför inte försöka lösa Tuloola från hans kontrakt i Schweiz! Han har ju option att lämna tidigare. Ett backpar med honom och Sulku är ju en våt dröm (jag struntar nu helt i om de är rightare eller leftare).
Kommentera

Sv: Hurra!
"Några veckor före elitseriepremiären drabbades tyvärr vår back Jesper Björck av en långtidsskada. Samtidigt förändrades förutsättningarna dramatiskt genom NHL:s lockout. Våra elitseriekonkurrenter har i de flesta fall tillfört nya namn till sin trupp som ökat deras konkurrenskraft.

De önskemål vi har från vår sportchef att förstärka vår trupp med minst en back, har styrelsen därför valt att skapa de ekonomiska förutsättningarna för. Vi har arbetat fram ett koncept där vi tillsammans med våra sponsorer försöker åstadkomma detta."

Citat från Brynäs hemsida.
Det finns hopp!!
Kommentera

Sv: Hurra!
knaskamilla: Lite fel forum kanske sp vi flyttar disskusionen helt enkelt.
Kommentera

Sv: Hurra!
mok:

Vi får nog inte ha den här diskussionen här, men jag svarar ändå. Till matcher i Timrå och Lule tror jag inte att det brukar vara några problem att få ihop en hel buss. När The REDS ett par gånger gjort längre resor med övernattning (Karlstad/Gbg samt Jönköping) tror jag inte heller att de haft några problem med att få ihop bussar. När jag tänker efter kan jag inte minnas sist jag var på en resa som det INTE var full buss på, faktiskt.
Kommentera

Sv: Hurra!
knaskamilla: Ah kul att veta. Vet ju själv hur svårt Frölundas supporterförening har att få ihop en buss till vissa matcher. Och då snackar vi 30 mil. En helg kanske dom lyckas med att få ihop en buss till Gävle eller STockholm. Men högre än Gävle har dom aldrig vart. Beror ju kanske på vilka ambitioner man har. Avundas inte era reseavstånd precis.
Kommentera

Sv: Hurra!
mok:

Var var vi var med en buss senast? Senast jag åkte på en bortamatch var i mellandagarna 2003, till Stockholm. Efter det var de till Timrå en gång, och...jag tror att de åkte till Jönköping också. Jo, det gjorde de faktiskt.
Kommentera

Sv: Hurra!
mok: Måste komplettera mej själv.... norrklubbarna har ju en ganska otacksam uppgift när det gäller resor. Övik tex... LUleå o ävle må ligga på hyffsat avstånd. Men sedan då?
Kommentera

Sv: Hurra!
knaskamilla: O när var ni där med en buss senast? Det var väl det som var "frågan".
Kommentera

Sv: Hurra!
Anneli:

Timrå, Luleå, Karlstad, Göteborg, Leksand, Stockholm...inga av de städerna ligger i Öviks kommun. Bara så att du vet.
Kommentera

Hurra!
Domedagsprofeterna har tystnat och det har infunnit sig ett lugn i Gävle igen! F.. vad skönt. P4 har under hela dagen sänt referat från matchen igår och vid ett flertal tillfällen påminnt oss lyssnare om hur bra Brynäs var igår. Varför låter de förvånade? Det lär inte vara varken första eller sista gången vi spelar oavgjort denna säsong!!!
Trots att det inte är så populärt att disskutera "NHL-Modo" på den här sidan vill jag i alla fall gratulera dem och dess supportrar till 1 poäng, och att de för första gången sedan finalen 1999 lyckades fylla en hel buss och åka utanför sin egen hemkommun. Grattis!!!
Kommentera

« · 420966