Brynäs IF

728252 inlägg · 7961 ämnen

HV 71-Brynäs IF

« · 292232 · » Till forumet

Sv: HV 71-Brynäs IF
DIForever: Er ??
Kommentera

DIForever: Nästan ja! Vem kommer ihåg 2:an?
Kommentera

DIForever: Och Djurgården har öppnat starkt!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Han ledde ju er nästan till VM-guld :P
Kommentera

70 Rodrigues: Han lyckades ju med bedriften att torska mot Vitryssland,med det bästa lag världen skådat.
Kommentera

Frasse: Kunde just tänka mig det! Att Hardy Nilsson fortfarande är kvar som förbundskapten är för mig en gåta, vad har karln lyckats med , förutom att vara den sämste genom tiderna?
Kommentera

70 Rodrigues: Först ska vi väl se hur det går för Brynäs, jag tror inte att det går så bra.
Kommentera

70 Rodrigues:
Du vet väl att det är det nya inom hockeyn att man skall göra så lite mål som möjligt ;)
Kallas för "Djurgårds modellen" för övrigt och kommer anammas av hardy Nilsson till nästa landslagsturnering .
Kommentera

lindberg: Låter helt okej :) Svårt att någonsin vara realist när de gäller sitt egna lag tycker jag
Kommentera

RavenLord: 2-2 ikväll och 5-0 på lördag vore trevligt....realist blir man efter 5-10 omgångar.. ;-)
Kommentera

DIForever: Förlåt mig, glömde bort att djurgården spelade skiten ur Linköping igår och visade upp ett vägvinnande spel, det är DIF-hockey det heter va, betyder det att man inte ska göra mål?
Kommentera

DIForever: Ja enligt Experterna är det ju ett Topp3 lag mot blivande Kvalserie laget BIF så det är ju inte så vågat gissat
Kommentera

70 Rodrigues: 5-1 till Brynäs över Djurgården? Dream on...
Kommentera

DIForever: Har också tippat 5-2 till HV 71 men jag har även tippat 5-1 till Brynäs mot Djurgården på lördag!
Kommentera

Tyvärr tror jag HV 71 vinner över ert kära Brynäs med 5-2.
Kommentera

lindberg: Tack så mycket, jag är så full av adrenalin redan så jag titta inte så noga!!
Kommentera

RavenLord:

He he, men detta inslaget gillar du väl bättre, antar jag...:-)
Kommentera

Nu snackar de med G.P..Bredare trupp än senaste säsongen säger han och att slutspel är målet.och att spela mer rakt på mål
Kommentera

OskarB: Usch sådan gräslig musik ;)
Kommentera

lindberg: Fan den länken skulle ju jag just posta ;)

-HF
Kommentera

70 Rodrigues: en artikel från igår dock..
Kommentera

Ett tips till er brynäsare. På länktipset nedan finns radio match. Klicka på Jönköping och lyssna live så får ni höra reportage inför matchen den närmsta timmen. Det handlar mest om HV, men brukar alltid vara ett inslag om motståndaren och en intervju med motståndartränaren.
Kommentera

Inte ett ord om kvällens match på Brynäs hemsida, skitdåligt!
Kommentera

70 Rodrigues: Inte långt kvar nu, själv ska jag köra bil till Gävle under matchen så hör ni om en bilolycka mella Stockholm och Gävle så kan det vara jag som hårt något otrevligt på sportradion ;)

-HF
Kommentera

1 tim o 25 min till nedsläpp, fan vad jag längtar!
Kommentera

sylf:
Överklassmongon ?
Tror nog att om styrelsen i Brynäs lade manken till så är företagsklimatet minst lika bra i Gävle med omnejd som det är i Stockholm med hänsyn till att konkurensen är större i 08-området vad gäller förfrågningar om sponsring.
Kommentera

Ford Prefect:
Vi får väl hoppas att GP tänkt att vi ska rulla runt på 4:a linor!
Kommentera

Makkan: Hoppas du får rätt.

Själv så går jag ner till puben på jobbet för att lugna ner nerverna
för att sedan dyka upp taggad inför kvällens rapporteringar.

Tony-
tat lungt!
Kommentera

Åker till Jerusalem strax.
Vänder hem med 3 poäng.
Resultat 2-3 efter mål av Soling, Molin och Anger.
Jag vet.
Det var ingen vågad gissning.
Kommentera

Tacksam för en "L-ping" i kväll 0-4 tack tack
Kommentera

Här kommer Funktionärerna för kvällens drabbning.

Huvuddomare:RÖNNMARK, Ulf
Linjemän:SABELSTRÖM, Peter, SVENSSON, Per (s)
Kommentera

NÅRA SISTA RADER INFÖR NEDSLÄPP...

Om nåra få timmar börjar ett oändligt äventyr,de kommer få sitt kresendo den 30 April 2004.

Är klubben skuldfri?
Har laget gjort en bra säsong?
Har nyförvärven gjort vad de ska?

Jag tror att med ödmjukhet,laget blir ett LAG verkligen,vi Brynäsare ställer upp 100% och stödjer GP,Micke och killarna på isen och de sista men mest viktiga: Anders Hedin och övriga styrelsen måste visa STORT ledarskap och kärlek till Brynäs IF.
Då klar vi ekonomin och då gör laget en bra säsong.

De är alltid lättare att slår ur undeläge, kom ihåg de.

Nu tar vi MINST två poäng mot HV ikväll!!!

M.V.H Larry(Tor)!

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
Kommentera

Lunkan: Jepp
Kommentera

Nicke: Jacke är det Jacob Johansson det?
Kommentera

Tror Jacke går in och avgör till er fördel idag, han snurrar upp HV´s backar och leker in pucken bakom Liv. En kalas start för Jacke och Brynäs.
Lycka till ikväll.
Kommentera

Frasse: Alla kan ju inte ha Stockholms överklassmongon i ryggen.Plus att om nån styrelsemedlem drar med pensionpengar,få ett stort amorteringsfritt lån från förbundet.....
Kommentera

70 Rodrigues:
Ja du Tony det blir kul på lördag förhoppningsvis så är alla spelare krya och hungriga samt att DIF är lika håglösa på matchen.

Huvudsaken att Berka och Rudan håller sig passiva ;)
Kommentera

65Selander: Nej det där hade jag inte läst tidigare och det är ju skönt för er att ni nu i alla fall har några sponsorer ;)
Kommentera

70 Rodrigues: Härligt att se att du är taggad Vi ses på lördag.
Kommentera

Frasse:
Har du inte läst ang reklamen att det har börjat röra på sig
www.arbetarbladet.se/sports_local_1.php?id=190318&avdelning_1=102&avdelning_2=118&variabel
Kommentera

65Selander: Jo visst kunde han stänka in ett par men idet stora hela var han för osynlig i matcherna. Tycker att han med sin storlek kunde smälla på betydligt hårdare.
Kommentera

Ford Prefect:
Hur vore det om ni såg till att sälja lite reklam i stället för att lura på oss andra ert avskräde ;)
Kommentera

65Selander:
Ja och det var ju i stort sett det enda han lyckades med också ;)
Kommentera

65Selander: Fan vad jag längtar tills på lördag, då jävlar blir det fest :-))
Kommentera

Lunkan: Berka spottade in mål på försäsongen i fjol men sedan så gjorde även han som hela Brynäs lade sig på rygg som en strykrädd hund.
Kommentera

Frasse: Det är inte 1a matchen K.B varit osynlig i vill jag lova. För att få en nytändning krävs att man kan prestera också.
Han hade 4år i BIF och på mig var det väldigt få gånger han imponerade! Men hoppas kan man ju alltid. Tror iaf vi bytt upp oss iom att vi fick Malmstöm istället för Berka.
Kommentera

Ford Prefect: Tror att Malmström har haft sina "15 minutes of fame", hade hellre sett N Danielsson med Lind och Molin och Rönnqvist istället för B Danielsson.
Kommentera

Frasse: Har man inte råd att köpa bra spelare själv så måste man hitta på en annan taktik: Lura på de andra lagen ännu sämre spelare. :P
Kommentera

Frasse: Han gick till DIF bara för att få spela i landslaget ;)
Kommentera

Ford Prefect:
Efter att ha sett vad nämnde Bergkvist presterade på isen igår är jag villig att erbjuda er honom tillbaka för en billig penning.
Killen "spelade" hela matchen utan at synas . Hoppas nu inte att det blir en Rudslätt kopia dvs att han väntar till i matrs innan han kommer igång .
Kommentera

« · 292232 · »